וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה

אחרי ההפסד להפועל ת"א, הגיעו בני יהודה וגיא לוזון לאורווה וחזרו עם ניצחון 0:1, תודות לשער של גלבאן (61). ליניץ' הורחק (82)

אכזבה לא קטנה נרשמה על פניהם של ראשי בני יהודה במחזור הקודם, אחרי ההפסד להפועל תל אביב בדרבי של העיר, שעצר את המומנטום של הזהובים. הערב (שבת) יצא גיא לוזון, מאמנה של בני יהודה לדרבי פרטי משלו, מול מכבי פתח תקוה של עמוס ואבי לוזון, ולפחות ממנו חזר עם הניצחון 0:1, ו-3 נקודות שהחזירו את קבוצתו אל המקום השלישי בטבלה.

שחקן בני יהודה פדרו גלבאן חוגג שער ומרים את אלירן עטר. ברני ארדוב
חוזרים למסלול הניצחונות. גלבאן חוגג עם עטר/ברני ארדוב

פתח תקוה, שקיוותה לניצחון ראשון תחת עידן פרדי דוד לא היתה רחוקה מכך, והרבתה ללחוץ במחצית הראשונה על שערו של איינוגבה. אלא שחוסר ריכוז של חלוציה, ויכולת טובה של שוער בני יהודה, מנעו ממנה את השער. קבוצתו של גיא לוזון עלתה ממוקדת יותר אל המחצית השניה והחלה לתקוף את שערו של אוהד כהן. גלבאן עמד במרכז העניינים פעם אחר פעם, ובדקה ה-61 זה השתלם לאורחים: גלבאן קיבל כדור טוב, ומ-16 מטרים שלח בעיטה נהדרת כדי לקבוע את שער הניצחון.

בני יהודה הריחה דם, ותקפה ללא רחמים את שערו של אוהד כהן, שעמד בגבורה במשימה, ומנע שערים נוספים. בדקה ה-82 קיבלה פתח תקוה סיוע, כשסיניסיה ליניץ' ראה את הכרטיס הצהוב השני שלו במשחק, והותיר את בני יהודה ב-10 שחקנים, אבל גם זה לא עזר למארחים, שעד לסיום המשיכו לחפש את הרשת של איינוגבה, אבל ללא הצלחה. עתה, פתח תקוה, שעדיין שקועה עמוק בתחתית, תיאלץ לחפש את ניצחון הבכורה תחת מאמנה החדש רק במחזור הבא, מול הפועל חיפה.

מהלך המשחק

דקה 11: בעיטה חופשית לזכותה של בני יהודה, כ-25 מטרים אלכסונית מהשער הובילה להרמת כדור טובה שמצאה את ראשו של דין מורי, אבל זה נגח החוצה.

דקה 32: אסי משיח פרץ מהאגן הימני, הרם כדור טוב תוך כדי תנועה אל הראש של בוסיץ' שנגח חזק אבל לידיו של איינוגבה.

דקה 33: גנון פרץ מהאגף השמאלי, הרים אל הרחבה אל בוסיץ', שהפעם הוריד אחורנית לטריאנוב, שמ-18 מטרים בעט החוצה.

דקה 46: התקפה מהירה של האורחים הובילה למצב נהדר, בו קיבל גלבאן כדור לבדו מול אוהד כהן. השוער הדף את הניסיון הראשון, ואת ההזדמנות השניה החמיץ גלבאן מול שער חשוף.

דקה 57: מצב נהדר לפתח תקוה, כשהגבהה של דמארי עלתה לתוך הרחבה, הכדור נהדף על ידי הגנת בני יהודה, והגיע לדן רומן, שמחוץ לרחבה בעט מצויין אבל איינוגבה בהצלה ענקית הציל את בני יהודה.

דקה 61: שער! פדרו גלבאן קיבל כדור קופץ, כ-16 מטרים מהשער של פתח תקוה, הניף את הרגל ומהאוויר בעט בעוצמה לפינה הימנית של כהן, שלא הצליח להגיע אל הכדור, 0:1 לבני יהודה.

דקה 68: הגבהה לרחבה מוצאת את עומר דמארי בנגיחה מצויינת, אבל איינוגבה עוצר את הכדור.

דקה 70: עוז ראלי לקח את הכדור כ-35 מטרים מהשער וניסה להקשית מעל אוהד כהן אבל הכדור הלך החוצה.

72 דקה: אלירן עטר קיבל כדור על קצה הרחבה, הסתובב ובעט נהדר, אבל כהן שוב היה במקום.

דקה 74: הגבהה מצד שמאל מצאה את עמרי אפק מחוץ לרחבה, וזה בעט טיל, אבל כהן הציל את קבוצתו פעם נוספת.

דקה 78: ביטון, שרק נכנס אל המשחק כבר קיבל הזדמנות נהדרת, כשנשלח מול אוהד כהן ובעט היטב, אבל שוב כהן היה במקום.

דקה 82: סיניסיה ליניץ' ראה את הכרטיס הצהוב השני שלו במשחק, ומיד לאחר מכן את האדום, שהותיר את בני יהודה ב-10 שחקנים.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסי משיח, מורד מגמאדוב, אבי יחיאל, קובי גנון; דן רומן, ונצ'ו טריאנוב, עומר בוקסנבוים, טל בן חיים (פרדה, 56); רוביל סרסור (עומר דמארי, 34), טומיסלאב בוסיץ'.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, סיניסיה ליניץ', לירוי צעירי, עומרי אפק (חסן אבו זייד, 83), אסי בלדוט, פדרו גלבאן (משה ביטון, 77), אלירן עטר (איציק עזוז, 87).

מאמן מכבי פתח תקוה פרדי דוד. ברני ארדוב
יחפש את ניצחון הבכורה במחזור הבא. דוד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully