וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:1 את בני סכנין

אחרי הפסד הבכורה, חיפה התקשתה גם מול המערך הטקטי של בלבול וסכנין, עד שארבייטמן עשה 0:1. חרזי נפרד מהליגה

שחקני מכבי חיפה עלו הערב (שבת) על כר הדשא בקרית אליעזר עם רצון להוכיח דבר אחד - כל הדיבורים על משבר היו מוקדמים. אלא שבבמחצית הראשונה נראו הירוקים נרפים ולא מצאו מענה להגנה המבוצרת של בני סכנין, שמצידה באה מראש לשחק על תיקו ולחזור הביתה. למרות זאת, אחרי הפסד הבכורה מול מכבי תל אביב ורגע לפני משחק הפרידה מליגת האלופות מול בורדו, הצליחה האלופה לאסוף את שלוש הנקודות עם ניצחון 0:1 קטן במשחקו האחרון של אלון חרזי בליגה.

אוהדי מכבי חיפה מודים לשחקן הוותיק אלון חרזי. איתי חסיד
נפרדו מיקירם. אוהדי חיפה מודים לחרזי/איתי חסיד

כבר מהרגע הראשון שלטה חיפה ללא כל קושי ברסן המשחק ועשתה כרצונה במרכז השדה, אך לא ניצלה זאת כדי לסכן בצורה ממשית את שערו של מאיר כהן. סכנין צופפה בצורה טובה כ-30 מטרים משערה, וכך חיפה, נטולת פיטר מסיללה וג'ון קולמה החולים, הסתפקה בהנעת כדור לרוחב כשליאור רפאלוב ואייל גולסה מנסים להחליף מקומות ללא הועיל. טאלב טואטחה בן ה-17, בהופעת בכורה בהרכב, תמך בהתקפה מצד שמאל אם כי ההגבהות שלו לא מצאו את יעדן.

אל המחצית השנייה עלתה חיפה נחושה יותר, אבל אחרי שתי החמצות של ז'ורז'ה טשיירה ואייל גולסה, חזרה לסורה ושיחקה לרוחב ללא כל פתרון למערך הטקטי שהציב מנגד מרקו בלבול. מאמן סכנין, בעברו שחקן הירוקים ועוזר המאמן במהלך מספר אליפויות בעשור האחרון, הכין את שחקניו בצורה מקסימלית, הוציא את העוקץ ממשחקו של יניב קטן, נהנה מיכולת טובה של מאיר כהן וקיווה שהחלוצים שלו יעקצו במתרפצות. אלא שהחלק ההתקפי של סכנין נותר חלש כשהיה, ולא עשה רושם כאילו הוא מהווה מטרד עבור החיפאים, ששלחו גם את טשיירה לתפקד כשחקן התקפי מן המניין. השער הגיע, איך לא, מכיוונו של שלומי ארבייטמן, שקיבל מסירה יפה מוולדימיר דבאלישווילי והכריע את המשחק בדקה ה-77.

שלוש דקות לאחר מכן התכבד המבשל, דבאלישווילי, לפנות את מקומו לטובת אלון חרזי. הכדורגלן הוותיק, שזכה עם מכבי חיפה ב-17 תארים מאז הבכורה שלו באוקטובר 1990, עלה לעשר דקות הליגה האחרונות שלו בכדורגל הישראלי, לפני משחק הפרידה הרשמי מול בורדו בליגת האלופות. אוהדי מכבי חיפה הריעו למגן שרשם 527 הופעות ליגה (עונה אחת בבית"ר ירושלים), ויוכלו להיפרד ממנו שוב, הפעם בניחוח אירופי, ביום שלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מהלך המשחק

דקה 13: רפאלוב קיבל כדור מגדיר ושלח בשמאל בעיטה אלכסונית אותה הדף מאיר כהן.

דקה 15: קאסום הטעה את משומר ומ-16 מטרים בעט לידיו של דוידוביץ'.

דקה 42: סילי ביצע דאבל פס נאה עם ערפאת, השאיר את טשיירה מאחור והטעה גם את קינן, אך בעט בשמאל החוצה.

דקה 46: רפאלוב ניסה לסובב מצד שמאל, אבל הכדור חלף מעל המשקוף.

דקה 47: חיפה המשיכה ללחוץ. קטן בעט מ-18 מטרים, מאיר כהן שמט וקלט בניסיון שני.

דקה 59: משומר הגביה לרחבה, תרגיל הנבדל של סכנין לא עבד הפעם וטשיירה נגח וסחט הצלה ממאיר כהן.

דקה 60: שוב משומר, שהפעם בעט לתוך דבוקת השחקנים ברחבה וניסיון עקב של גולסה הסתיים בידיו של השוער האורח.

דקה 77: גול! דבאלישווילי הכניס בכדור חכם את ארבייטמן, שללא קושי ירה לרשת והעלה את מאזנו ל-11 שערי ליגה. 0:1 לחיפה, הלחץ ירד.

דקה 82: חרזי, שעלה מהספסל למשחק הפרידה שלו מהליגה, ניסה להקשית מעל מאיר כהן והכדור חלף מעל השער.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, טאלב טואטחה (עלי עותמאן, 76), בירם כיאל, ליאור רפאלוב (שלומי ארבייטמן, 56), מוחמד גדיר, אייל גולסה, יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי (אלון חרזי, 80).

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חיים בנון (ראובן עובד, 79), חאמד גנאים, אחמד קאסום, סקוט סילי (רן יצחק, 82), ג'קו ערפאת (קאדו, 53).

ספסל מכבי חיפה במרכז אלון חרזי. איתי חסיד
קיבל את הכבוד בעשר הדקות האחרונות. חרזי על הספסל/איתי חסיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully