וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטסמות ניצחה לראשונה בעידן גרנט, 0:2 על ברנלי

פומפי השיגה ניצחון בכורה בעידן גרנט, כשגברה 0:2 על ברנלי. הריידרסון כבש (65) ודינדאן, שהחטיא מהנקודה, הכפיל (84)

אחרי שתי רביעיות שספג בליגה ובגביע הליגה בשבוע הראשון כמאמן, אברהם גרנט יכול סוף סוף לחייך. פורטסמות ניצלה את ההזדמנות הגדולה שלה לצמצם פערים משאר קבוצות התחתית כאשר אירחה היום (שבת) בפראטון פארק את ברנלי, קבוצת החוץ הגרועה בליגה, וניצחה אותה 0:2 הודות לשערים של הרמן הריידרסון האיסלנדי בדקה ה-65 וארונה דינדאן בדקה ה-84.

פומפי הגיעה לאחר שלושה הפסדים רצופים ועם תלונות חוזרות ונשנות של השחקנים על עיכובים בתשלומים. גרנט ביקש משחקניו להתעלם מכל הקשיים ולהשיג ניצחון בית שני העונה, ובחר לעלות במערך של 4-4-2, כאשר בחוד ההתקפה הוצבו טומי סמית וארונה דינדאן. לאחרון הייתה הזדמנות להעלות את קבוצתו ליתרון בדקה ה-32, אחרי שהריידרסון התחזה באופן מביש ברחבה והצליח להטעות את השופט פיל דאוד, אבל דינדאן בעט ברשלנות והפך את בריאן ינסן לגיבור הרגע של ברנלי.

האורחים היו טובים יותר באותן דקות, וסיכנו לא אחת את שערו של אסמיר בגוביץ', שלאחר הרביעיות שספג הציג היום משחק מצוין בין הקורות ומנע שערים מסטיבן פלטשר וקווין מקדונלד. בדקה ה-59 ביצע גרנט שינוי ושלח למגרש את קאנו, שעורר את כל החלק ההתקפי של פורטסמות. הניגרי הוותיק בנה את המהלך בו בישל דינדאן להריידרסון את שער הניצחון בדקה ה-65, ולאחר מכן יצר לחבריו מספר מצבים נוספים שלא הסתיימו בשערים. בדקה ה-84 נכבש השני, כשדינדאן נגח לרשת לאחר הגבהה של ג'יימי אוהרה. פומפי חוגגת ניצחון חשוב ומתקדמת, לפחות באופן זמני, מהמקום האחרון למקום ה-19.

מהלך המשחק

דקה 15: מקדונלד ניסה להעביר רוחב מימין, הכדור פגע בהריידרסון וממנו לרשת החיצונית. פומפי ניצלת, וגם מהקרן של ברנלי לא מצליח ביקיי לנגוח לרשת.

דקה 18: בן חיים יצא קדימה והזניח את עמדתו בהגנה, פלטשר הקדים את ווילסון, אבל התבלבל ברגליים ובעט חלש דווקא כשנותר חופשי.

דקה 32: הריידרסון עצר כדור על החזה ברחבה ואז התחזה בצורה מבישה מול הושטת רגל של אליוט. השופט פיל דאוד הצביע על הנקודה, אבל דינדאן בעט את הפנדל ברשלנות ושלח גם את הריבאונד לידיו של ינסן, גיבור הרגע של ברנלי, שעשה צדק.

דקה 37: שוב ביקיי הקמרוני עלה לעזרת התקפת ברנלי, ולמרות שנתפס ברחבה הצליח לנגוח כדור שחלף סנטימטירים מעל המשקוף.

דקה 52: מקדונלד בחן את בגוביץ' עם בעיטה יפה מחוץ לרחבה, השוער הבוסני התעופף והדף לקרן.

דקה 63: פלטשר, המסוכן בין שחקני ברנלי, בעט כדור נהדר מזווית אלכסונית, ושוב בגוביץ' זינק ומנע שער.

דקה 65: גול! קאנו שלח כדור לעבר דינדאן ברחבה, החלוץ המשיך בנגיעה קלה לעבר הריידרסון שבעט שטוח פנימה. 0:1 לפומפי, כאשר המבקיע הוא האיש שהתחזה בפנדל והמבשל הוא זה שהחמיץ.

דקה 72: קאנו הכניס כדור עומק לבואטנג, שבעט לרשת החיצונית.

דקה 84: גול! אוהרה הגביה משמאל לרחבת ברנלי, ודינדאן הבלתי מכוסה נגח מחמישה מטרים לקרקע ופנימה. 0:2 לפורטסמות.

הרכב פורטסמות: אסמיר בגוביץ', סטיב פינאן, מארק ווילסון, טל בן חיים, הרמן הריידרסון, מייקל בראון, ג'יימי אוהרה, חסן יבדה, קווין פרינס בואטנג, ארונה דינדאן, טומי סמית (קאנו, 59).

הרכב ברנלי: בריאן ינסן, טיירון מירס, אנדרה ביקיי, קלארק קרלייל, סטיבן ג'ורדן, גראהם אלכסנדר, קווין מקדונלד, ווייד אליוט, רובי בלייק (סטיב תומפסון, 68), כריס איגלס (פרננדו גררו, 73), סטיבן פלטשר.

אברהם גרנט מאמן פורטסמות. Hamish Blair, GettyImages
יכול לחייך, טיפה. גרנט/GettyImages, Hamish Blair

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully