וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון כפול לראשל"צ במפגש החזיתי מול ת"א

הפועל ראשל"צ הנחילה למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה 25:30. מכבי ניצחה את אס"א 27:30. מוצקין גברה על הרצליה

המחזור העשירי של ליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי), ובסיומו ראשון לציון יצאה עם ידה על העליונה במפגש הכפול שהועיד מחזור זה בין שתי הקבוצות מראשון לציון לשתי הקבוצות מתל אביב.

שבוע לפני הדרבי של ראשון לציון, הפועל ראשון לציון הוכיחה שהיא מוכנה ומזומנה למאבק על ראשות הליגה, לפני פגרת הנבחרת ומעבר לסיבוב השני. הקבוצה מעיר היין אירחה את מכבי תל אביב. המחצית הראשונה הייתה של הצהובים מתל אביב, כשבסיומה השחקנים של אבי רש ירדו ביתרון 13:16. בשמונה הדקות הראשונות של המחצית השנייה ראשון רצה ל-2:5 ובדקה ה-39 הצליח גיא כבן להעלות את האדומים ליתרון 18:19. מכאן הייתה קבוצה אחת שעשתה הגנה מצוינת (ראשון) וקבוצה שנייה שפשוט איבדה את הדרך (תל אביב). היתרון של ראשון הלך וצמח עד לסיום אז היא ניצחה 25:30. הירבו להבקיע לראשון לציון: לנגליב ומימון חמישה שערים כל אחד, מיארה, גיא כהן וניר גרינברג ארבעה כל אחד. לתל אביב: אמי צ'וקואמיקה שמונה, ואדים ויריץ' חמישה, ערן אברמוביץ' וליאור לבר שלושה כל אחד.

באולם 'עלית' באוניברסיטת תל אביב נפגשו מחזיקת הגביע, אס"א תל אביב, והאלופה, מכבי ראשון לציון, לשחזור גמר הגביע מהשנה שעברה. ראשון הובילה בהפסקה 10:15. בתחילת המחצית השנייה אס"א חזרה למשחק ובדקה ה-40 צמצמה ל-17:15, ואחרי שראשון פתחה שוב פער, שוב אס"א צימקה לשני שערים בלבד (27:25). עד הסיום שמרו האורחים על היתרון וניצחו 27:30. בראשון לציון הרבו להבקיע: יואן רושקה עם עשרה שערים ויואב נאמן עם ארבעה. לאס"א הרבו להבקיע: ז'דיק שבעה שערים, איציק חליפי שישה ומאריו סאריץ' חמישה.

באולם 'גושן' בקריית מוצקין נפגשו מכבי קריית מוצקין ובני הרצליה. על הקווים של מוצקין התייצב הפעם המאמן החדש יגאל גושן, אביו של איתי שחקן הקבוצה ומאמן וותיק, שחזר לאמן לאחר 12 שנים של הפסקה. בסיום המחצית הראשונה התוצאה הייתה שוויון 14. במחצית השנייה זו הייתה הצגה של איש אחד, שוער הנבחרת הבוגרת אורן מאירוביץ', שהפגין יכולת מדהימה ורשם עצירות ב-74 אחוזים ובמספרים: 17 עצירות מתוך 23 זריקות לעבר שערו. מוצקין עלתה ליתרון ושמרה עליו עד לסיום, 24:28. ניצחון חשוב למוצקין, שנצמדת לנס ציונה במקום השביעי.

הכובשים הבולטים למוצקין: זלטקו שושה שמונה שערים, מירקו לוקיץ' (חמישה אסיסטים), יריב רינקוב ומאור אפוטה ארבעה כל אחד. בהרצליה הרבו לכבוש אלון רם עם שבעה שערים (אבל עם שישה איבודי כדור) ומירקו סטויאנוביץ' עם שישה שערים.

באולם 'צימרמן' בנס ציונה נערך משחק מסקרן בין א.כ. נס ציונה לא.ס. רמת השרון. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשהיתרון עובר מצד לצד ללא הפסקה. רמת השרון, הפתעת הליגה עד כה, לא הצליחה לברוח לאורחים שהציגו משחק יפה מאוד. בדקות האחרונות האורחים הצליחו לברוח מעט ועם שריקת הסיום השיגו את הפרש השיא שלהם במשחק, 25:29 לרמת השרון. בנס ציונה, מלבד פריד, הרבו להבקיע עמית כהן עם חמישה שערים ואסף פאר עם ארבעה. לרמת השרון הרבו להבקיע: טונדי עבדול ראשיד עם שמונה שערים, יניב ליפשיץ עם שבעה שערים ואלכס סיצ'נקו עם שישה.

עירוני מכבי פתח תקווה השיגה ניצחון חוץ חשוב מאוד במאבקי התחתית, כשגברה על מכבי מ.כ. חולון, שכנתה לחלק התחתון של הטבלה. במחצית הובילו האורחים 10:12 ובמחצית השנייה המשיכו לשלוט עד לשריקה האחרונה, שבישרה על ניצחונה השלישי של פתח תקוה העונה בליגה, 22:25. הכובשים המובילים של חולון: שי לבל וכריס אוגדובה עם חמישה שערים. בפתח תקווה כבשו שבעה שערים מאנדיי סאט (שהוסיף גם ארבעה אסיסטים) ואלכסנדר סקוריק. רועי רחמים סייע להם עם חמישה משלו.

באולם העירוני ברמת גן נפגשו הפועל רמת גן ומכבי רעננה. רמת גן הובילה מהפתיחה וברחה מהר מאוד לעולה החדשה. במחצית הובילו המארחים 7:15 ובסיום ניצחו 18:33. הכובשים המובילים ברמת הגן היו מילאן סטניץ' ועירן רויטר עם שישה שערים ויאיר רוזנטל עם ארבעה. רעננה עדיין ללא ניצחון העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully