וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: המרקיסיו דה טורינו

שער של קלאודיו מרקיסיו העניק ליובה 1:2 על אינטר, במשחק סוער בו הורחקו מוריניו ומלו. מילאן הביסה 0:3 את סמפ

אחת היריבויות הטעונות בליגה האיטלקית התחדשה הערב (שבת) כשאינטר התארחה אצל יובנטוס. כמיטב המסורת, הדרבי ד'איטליה לא אכזב, ובתום משחק סוער ודרמטי, במהלכו הורחקו מאמן אינטר ז'וזה מוריניו ושחקן יובנטוס מלו, הייתה זו יובנטוס שיצאה כשידה על העליונה עם ניצחון 1:2 שהושג בזכות שער וירטואוזי של קלאודיו מרקיסיו. בזכות הניצחון הזברות רק חמש נקודות מאחורי אינטר, וניצחונם סייע גם למילאן, שרחוקה ארבע שנקודות מהיריבה העירונית השנואה, וזאת בזכות ניצחון ענק על סמפדוריה בתוצאה 0:3, במשחק המוקדם של מוצ"ש.

יובנטוס - אינטר 1:2

שבעה ניצחונות ותיקו אחד בשמונת המחזורים האחרונים הציבו את הנראזורי בעמדה מצוינת שעל פניו תאפשר להם להתרכז במשחק החשוב מול קאזאן בליגת האלופות ביום רביעי, אבל כשהזברות ניצבות מהצד השני של המגרש באינטר מדברים רק על ניצחון, וגם ללא ווסלי סניידר הפצוע ומייקון המושעה השחקנים של ז'וזה מוריניו ידעו שהם מגיעים לקרב. ביובה עדיין מלקקים את הפצעים מההפסד הכואב בקליארי שעלה להם באיבוד המקום השני, ורגע לפני הקרב המכריע שלהם בליגת האלופות, ראש בראש על העלייה לשמינית הגמר מול באיירן מינכן ביום שלישי, הם יודעים שכל תוצאה פרט לניצחון תרחיק אותם משמעותית מהתואר עליהם חלמו בקול רם הקיץ.

תנאי הפתיחה האלה הולידו משחק נוקשה וקשוח מצד שחקני שתי קבוצות, כשיובה מציגה יכולת מעט יותר טובה בדקות הפתיחה. בדקה ה-21 הזברות עלו ל-0:1. דייגו הגביה כדור חופשי מאגף ימין, מלו נראה נוגח, דל פיירו שלח רגל, ומתוך הערבוביה שנוצרה נורה כדור שעבר את ז'וליו סזאר ונכנס פנימה. מורינו חשב שנעשתה עבירה ברחבה, מחה והורחק על ידי השופט. אבל האוהדים באולימפיקו של טורינו לא חגגו יותר מדי זמן, כי כבר בדקה ה-26 הגיע השוויון. חאבייר זאנטי הרים מאגף שמאל, הגנת יובנטוס הפקירה את סמואל אטו והקמרוני נגח בחוזקה פנימה כדי לקבוע 1:1 במחצית הראשונה.

יובנטוס פתחה את המחצית השנייה עם הרבה התלהבות, ובדקה ה-58 החזירה לעצמה את היתרון. סיסוקו בעט, סזאר הדף לא טוב, וקלאודיו מרקיסיו עט על הכדור החוזר. הקשר האיטלקי חלף בווירטואוזיות על פני וולטר סמואל והקשית מקרוב מעל סזאר, כדי לקבוע 1:2 ליובה. בדקה ה-71 צ'ירו פרארה רצה ככל הנראה לשמור על התוצאה, והחליף את דל פיירו במאורו קאמורנסי. בדקה ה-84 התפתחה מהומה במגרש, אחרי שמלו שלח מרפק לבטנו של מריו באלוטלי. שחקני שני הצדדים דחפו אחד את השני, בופון וטיאגו מוטה בעיקר, ובסוף המהומה קיבל מלו כרטיס אדום ובאלוטלי כרטיס צהוב.

מילאן - סמפדוריה 0:3

על הנייר זה היה משחק צמרת. מילאן נגד סמפדוריה, מקום שני נגד מקום רביעי, שתי קבוצות שאפתניות עם שחקנים מצוינים וכו'. אבל בפועל למשחק הערב בסן סירו הגיעה רק קבוצה אחת, המארחת, שהכריעה את המשחק כבר אחרי 23 דקות.

הרוסונרי אמנם פתחו את העונה בצורה הססנית ואפילו גרועה, אבל הערב הגיעו כשהם ממשיכים להראות נחישות להוכיח שהם עדיין כאן ומשיגים ניצחון שביעי משמונה משחקי הליגה האחרונים שלהם. והם לא השאירו לסמפדוריה סיכוי.

כבר בדקה השנייה ניצל מרקו בוריילו כדור של רונאלדיניו כדי לנגוח פנימה את הראשון. 19 דקות חלפו וזה כבר 0:2, אחרי שבישול נוסף של רונאלדיניו הסתיים הפעם בשער של קלארנס סיידורף. לשער השלישי שלה מילאן חיכתה הפעם רק שתי דקות נוספות, כשהפעם תורו של פאטו לעלות על הלוח עם בעיטה מקרוב שלמעשה עשתה סוף למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully