וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי שמר על הפור

הארגנטינאי כבש צמד ב-1:3 של ברצלונה על דפורטיבו לה קורוניה, ושמר על פער 5 הנקודות מריאל מדריד, שניצחה 2:4 את אלמריה

שלושה ימים לאחר שברצלונה ניצחה 0:2 את חרז במשחק שהוקדם מהמחזור ה-15, נפתח הערב (שבת) המחזור ה-13 בליגה עם ארבעה משחקים. במשחק גדוש בארועים ומהפכים ניצחה ריאל מדריד 2:4 את אלמריה למרות שהיא עוד פיגרה 2:1 17 דקות לסיום.

הניצחון שם לחץ על כתפיה של ברצלונה, שפגשה מאוחר יותר את דפורטיבו לה קורוניה, אבל גם הלחץ הזה השתחרר לקאטלנים בדרך מוכרת: שערים. ברצלונה ניצחה 1:3, ושמרה את הפער מהבלאנקוס על 5. עוד לפני כן נערכו ההתמודדויות שפתחו את הערב, כשהשלישית בטבלה, סביליה, איכזבה שוב במגרשה עם 1:1 מול ויאדוליד, בעוד הנציגה הרביעית בליגת האלופות, אתלטיקו מדריד, גברה 0:2 על חרז האחרונה.

ריאל מדריד - אלמריה 2:4

הקבוצה של מנואל פלגריני שבה למגרשה הביתי לאחר ההפסד (1:0) לברצלונה בקלאסיקו והמחמאות שסחטה מהמבקרים, אבל ספק אם מחר תתעורר לבוקר דומה של הילולים.

אחרי שברצלונה שיחקה באמצע השבוע ופתחה פער של חמש נקודות בפסגה, בריאל ידעו שהם חייבים ניצחון ביתי על יריבה חלשה בהרבה על הנייר וזאת למרות חסרונו של קאקה הפצוע. כריסטיאנו רונאלדו המשיך לפתוח בהרכב ובדקה ה-31 מסירה שלו מצאה את סרחיו ראמוס שכבש את הראשון.

כעת נראה היה שהניצחון של ריאל הוא רק עניין של המתנה לשריקת הסיום, אבל באלמריה חשבו אחרת ובליץ פנטסטי שחשף בעייה חמורה בעורף הלבן וכלל שערים של פרננדו סוריאנו בדקה ה-58 וקאלו אוצ'ה בדקה ה-62, השלים מהפך.

עוד לפני שהיא נקלעה לפיגור ריאל שלטה וסיכנה הרבה יותר את שער יריבתה, אבל עכשיו החלו הבלאנקוס לתקוף בחמת זעם ובדקה ה-73 השיגו את השוויון אחרי שגונזלו היגוואין ניצל טעות חמורה של ההגנה האדומה-לבנה וכבש מתוך הרחבה.

עוד תשע דקות חלפו וריאל חזרה להוביל אחרי שרונאלדו הוכשל ברחבה על ידי השוער דייגו אלבס. הפורטוגלי עצמו בעט, אלבס הדף, אבל קארים בנזמה הגיע ראשון לריבאונד וכבש. עוד שתי דקות עברו ורונאלדו התעקש לכבוש בעצמו וחתם 2:4 אחרי לא מעט דפיקות לב. את המופע שלו חתם רונאלדו שתי דקות לסיום, אחרי שהוא בעט ללא כדור בשחקן יריב וקיבל אדום ישיר.

דפורטיבו לה קורוניה - ברצלונה 3:1

בארסה הגיעה לריאזור שמחה ומאושרת, לאחר הניצחון על אינטר שהציב אותה בעמדת זינוק טובה לעלות לשמינית גמר ליגת האלופות, וכמובן אחרי הניצחון בקלאסיקו על ריאל מדריד. האנרגיה החיובית של ברצלונה נמשכה גם בפתיחת המשחק, כשליונל מסי הכניע את לה קורוניה בדקה ה-26 והשתיק את האוהדים המקומיים. המארחים התעוררו לחיים, החלו לתקוף, ובדקה ה-38 מצאו את שער השיוויון, טעות בהגנה איפשרה לאדריאן לפרוץ לרחבה ולנגוח כדור שהכניע את ואלדז.

אלא שהקאטלנים לא אמרו את המילה האחרונה, והחלו להפעיל לחץ על המארחים. בדקה ה-79 הגיע הרגע המיוחל של ברצלונה, כשפדרו שלח הגבהה נהדרת שמצאה את מסי לא מכוסה, והאגנטינאי נגח אל הפינה המרוחקת, כדי לקבוע 1:2. לה קורוניה נראתה גמורה לאחר השער, והאורחים ניצלו זאת עד תום, בשביל למצוא את השלישי, ולסגור את המשחק: אבידל פרץ מצויין מהאגף, שלח מסירת רוחב לאיברהימוביץ', והחלוץ שלח כדור נהדר אל הרשת, כדי לקבוע 1:3 מצויין עבור האורחים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

סביליה - ויאדוליד 1:1

הקבוצה מבירת אנדלוסיה אירחה בראמון סאנצ'ז פיחואן את ויאדוליד במטרה לנסות ולצמצם פערים מהמוליכות, אבל שוב נאלצה להסתפק בתיקו ביתי. הסגולים מוויאדוליד הגיעו למשחק מהמקום ה-15, עם 11 נקודות בלבד ושני ניצחונות בסך הכול העונה, האחרון שבהם לפני חמישה מחזורים. בארבעת משחקיה האחרונים צברה הקבוצה שלוש נקודות בלבד, אבל היום הוסיפה עוד אחת.

ויאדוליד עקצה את המארחת ההמומה עם שער נגיחה של מאנושו בדקה ה-33, אחרי הגבהה של דייגו קוסטה, אבל איבדה בחלוף שש דקות את בורחה בכרטיס אדום. סביליה הצליחה לחזור במהירות עם פנדל מוצלח של לואיס פביאנו בדקה ה-45, אחרי הכשלה של אלברטו מרקוס ברחבה על חסוס נבאס, אבל לא עשתה יותר מכך.

חרז - אתלטיקו מדריד 2:0

קרב התחתית, כן כן, מה ששמעתם, הסתיים ללא הפתעות מיוחדות. אתלטיקו מדריד הגיעה לאנדלוסיה ועשתה את העבודה עם ניצחון שני ברציפות במטרה להימלט מהחלק התחתון של הטבלה. חרז, האחרונה בטבלה, כבשה רק ארבעה שערי זכות ב-13 משחקיה וכך הסיכוי שלה להישאר בליגה הבכירה גם בעונה הבאה הוא אפסי.

המארחת רצתה להפתיע, אבל דייגו פורלאן שלח בשמאל לרשת אחרי בישול של חוסה אנטוניו רייס בדקה ה-29 והצביע על הכיוון אליו הולך המשחק. סרחיו אגוארו, שותפו של האורוגוואי בחלק הקדמי, כבש את השני בדקה ה-65. סידי קייטה המקומי הורחק בדקה ה-71 ואלברו דומינגז מאתלטיקו הורחק גם הוא בדקה ה-85, אבל חגג עם חבריו ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully