וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: נעצרו בשיא

לברקוזן רשמה שיא משחקים ללא הפסד מפתיחת העונה - 15, אבל הסתפקה ב-0:0 בלבד נגד האנובר. שטוטגרט מסתבכת

אחרי שבאיירן מינכן פתחה אמש (שישי) את המחזור ה-15 בבונדסליגה עם ניצחון דחוק 1:2 על בורוסיה מנשגלדבאך, היום נממשך המחזור כשבמוקד תעמוד עמדה המוליכה לברקוזן, שהצליחה לקבוע שיא חדש של משחקים ללא הפסד מאז פתיחת העונה.

הקבוצה של יופ היינקס הייתה זקוקה כמובן לתיקו או ניצחון כדי לנפץ את השיא של פרנקפורט משנת 1978 ושלה עצמה מעונת 2001/2 והסתפקה ב-0:0 מול האנובר, שאמנם סיי לה לרשום את ציון הדרך, אבל איכזב מבחינת צבירת נקודות.

קבוצה הרבה פחות מרוצה היא שטוטגרט, ששוב לא ניצחה וסיימה ב-1:1 ביתי מול בוכום. קבוצה אחרת ששכחה את טעמו של ניצחון, המבורג, עדיין נמצאת בעיצומה של תקופה לא טובה משלה ונפרדה בתיקו מאופס מהופנהיים.

האנובר - לברקוזן 0:0

אחרי ה-0:4 המוחץ על שטוטגרט בשבוע שעבר, הלהקה של היינקס לא רמצה להסתפק בשבירת השיא הנ"ל באמצעות תיקו בלבד והיא רצתה להגדיל את הפער בפסגה צעם ניצחון על יריבה בינונית שלא היה ברור אם התגברה על מותו של רוברט אנקה, אבל להאנובר היו רצונות משלה והיא ביקשה לעצור את רצף ההפסדים שעמד על שניים, לפני שהיא מדרדרת במורד הטבלה.

המבורג - הופנהיים 0:0

בליגה האירופית המבורג עשתה את העבודה עם ניצחון על ראפיד וינה שהבטיח את מקומה בשלב הבא, אבל בליגה היא רשמה הערב משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון והמאמן ברונו לבאדיה, שערב המשחק התייחס לניצחון ביום רביעי ואמר ש"אנחנו רוצים לצבור מומנטום", ייאלץ להמתין למחזור הבא כדי לחזור למסלול הניצחונות.

שטוטגרט -בוכום 1:1

עם שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון ופחות משבוע אחרי שהובסה 4:0 על ידי לברקוזן, הגיעו מרכוס באבל ושחקניו עם הגב לקיר, כשהם חייבים ניצחון בקרב התחתית נגד בוכום, אבל הם שוב פישלו ועל באבל יעבור עוד שבוע קשה. שטוטגרט טיווחה את השער של פיליפ הרוואגן מכל מקום, אבל לא מצאה את הרשת עד הדקה ה-63, אז נגח סרדאר טסקי אחרי מסירה של כריסטיאן טראש. המקומיים עלו ליתרון והיו יכולים לשאוב עידוד מהרחקה של דייגו קלימוביץ' האורח בדקה ה-81, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לכריסטיאן פוקס, ששלח בעיטה חופשית נהדרת לרשת של יינס להמאן דקה לסיום וקבע 1:1.

משחקים נוספים:

בורוסיה דורטמונד - נירנברג 0:4
לדורטמונד: קווין גרוסקראוץ (8), לוקאס באריוס (13), מוחמד זידאן (36), מאטס האמלס (62)

וולפסבורג - פרייבורג 2:2
לוולפסבורג: פליקס בסטינאס (27, עצמי), פביאן ג'ונסון (81). לפרייבורג: מוחמדו אידריסו (19), איביצ'ה באנוביץ' (51, פנדל).

פרנקפורט - מיינץ 0:2
לפרנקפורט: מייק פרנץ (29), אלכסנדר מייר (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully