וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אחווה עירונית

מנצס'טר סיטי גברה על צ'לסי 1:2 וסייעה בעיקר ליונייטד, שהביסה את ווסטהאם 0:4. ליברפול שוב אכזבה עם 0:0 בבלקבורן

בשבועות האחרונים נראו לא מעט חיוכים ברחבי סטמפורד ברידג', במיוחד לאחר ניצחונה הגדול של צ'לסי על ארסנל, שנתן הרגשה כי אין מי שיוכל לעצור את שחקניו של קרלו אנצ'לוטי. הערב (שבת) עלתה צ'לסי אל מנצ'סטר, למפגש עם האחות הקטנה של השדים האדומים, וחזרה הביתה עם הפסד 2:1 לסיטי השאפתנית, כולל החמצת פנדל של למפארד בדקה ה-83.

הניצחון של הסיטי מסייע בעיקר ליריבה העירונית השנואה שלהם, היונייטד, שטיילה באפטון פארק מול ווסטהאם עם 0:4 מרשים. ליברפול של רפא בניטז חזרה לאכזב עם 0:0 באיווד פארק עם בלקבורן, כאשר אסטון וילה חלפה על פניה בדרך למקום החמישי לאחר 0:3 ביתי עם האל.

בתחתית, הוחמר מצבה של בולטון שהפסידה 2:1 מול וולבס. תמיר כהן שיחק 90 דקות ולא עזר לקבוצתו ששקועה מתחת לקו האדום. הניצחון של וולבס החזיר את פורטסמות ואברהם גרנט למקום האחרון.

ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 4:0

השדים האדומים הגיעו לאפטון פארק, מגרש בו הפסידו בשני הביקורים האחרונים. אלכס פרגוסון חסר את אדווין ואן דר סאר, ריו פרדיננד, ג'וני אבנס וג'ון אושיי, כשדארן פלצ'ר פתח כמגן ימני וגארי נוויל כבלם. הצרות בהגנה נמשכו כשנוויל נפצע והוחלף אחרי 34 דקות. מי שלא התחשב בבעיות הוא פול סקולס שמצא את הרשת הגבוהה בבעיטה מ-17 מטרים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

שיתוף פעולה בין דורות הביא ליונייטד את השער השני בדקה ה-61. ריאן גיגס בן ה-36 השאיר לדרון גיבסון הצעיר ממנו ב-14 שנה וזה ירה כדור חזק ברגל הימנית האימתנית והכניע את רוברט גרין. הילד האירי, שכבש פעמיים ב-0:2 על טוטנהאם בגביע הליגה, השלים שבוע חלומי. הפטישים התפרקו ויונייטד חגגה במגרש. בדקה ה-71 מהלך קבוצתי יפהפה של השדים הסתיים בבישול של אנדרסון לאנטוניו ולנסיה שדחק מקרוב פנימה. רק דקה עברה ועוד מהלך קבוצתי שכלל מסירות מהירות הסתיים עם שער קל של ווין רוני ושלח את היונייטד לחכות לבשורות טובות מהיריבה העירונית.

בלקבורן - ליברפול 0:0

מועדדים מניצחון החוץ בדרבי קיוו בליברפול להתחיל מומטום חיובי באיווד פארק, אבל למרות חזרתם להרכב של יוסי בניון ואלברט ריירה, הקבוצה לא הצליחה לחבר ניצחון שני ברציפות. ליברפול הייתה מסוכנת יותר, אבל לא הציגה משחק לא מדויק ולא הצליחה להכניע את פול רובינסון. בניון שיחק 72 דקות והוחלף על ידי נאביל אל זאהר.

בלקבורן, שהעפילה השבוע לחצי גמר גביע הליגה, שמחה לקבל חזרה למגרשים את המנג'ר סם אלרדייס אחרי ניתוח שעבר והשיגה נקודה יקרה במאבקי התחתית. ליברפול הרדומה תתמקד מעתה במאבק על השגת המקום הרביעי והכרטיס למוקדמות ליגת האלופות, מה שנראה רחוק בקצב צבירת הנקודות הנוכחי.

ארסנל - סטוק 0:2

אחרי התבוסה הביתית לצ'לסי שפתחה פער של 11 נקודות בין הקבוצות, התותחנים הוציאו עצבים על סטוק. ססק פברגאס הפסיק להחמיץ מהנקודה הלבנה בדקה ה-20, לפני שאנדריי ארשבין עלה ראשון על הלוח. הרוסי ניצל בישול 10 העונה של פברגאס בליגה וכבש את השער הראשון במשחק. אחרי מחצית ראשונה שהייתה בשליטה מוחלטת של ארסנל, התותחנים הורידו הילוך לאחר ההפסקה, אבל ארון רמזי המחליף שלח את הצופים הביתה בטעם טוב עם השער השני 11 דקות לפני הסיום. ארסנל עלתה זמנית למקום השלישי על חשבונה של טוטנהאם.

אסטון וילה - האל 0:3

אחרי ניצחון אחד מחמשת המשחקים האחרונים, מרטין אוניל לא יכול היה לבקש לעצמו יריבה נוחה יותר מהאל סיטי על לחזור למסלול הנכון. הצופים בוילה פארק חיכו 13 דקות לפני שריצ'ארד דאן הרים את הרשת לאחר כדור קרן של ג'יימס מילנר. המבשל הפך לכובש כשירה כדור מדויק מחוץ לרחבה וקבע 0:2 כבר בדקה ה-29. הווילאנס חיכו עד הדקה ה-88 לשער השלישי. אשלי יאנג הוכשל ברחבה וג'ון קארו דייק מהנקודה הלבנה וחתם את התוצאה הסופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מנצ'סטר סיטי - צ'לסי 1:2

מוליכת הליגה יצאה למנצ'סטר, בכדי לכבוש את הקבוצה עם היומרות הגדולות שמאכזבת עד כה, אבל חזרה ללונדון עם הפסד צורב, שמסייע בעיקר לקבוצה האחרת ממנצ'סטר, הלא היא היונייטד. הפתיחה היתה כולה של האורחים, שלחצו חזק, ומצאו את שער היתרון, דווקא מגופו של עמנואל אדבאיור. הכדור התרומם לרחבה של סיטי, איבאנוביץ' בעט טוב אך הכדור נהדרף על ידי גיבן, שהדף גם את הניסיון של אנלקה, אבל הפעם הכדור פגע בגבו של אדבאיור, ונכנס פנימה. אלא שהטוגולזי נלחם כדי להחזיר לאוהדים המקומיים, ובדקה ה-37 המשימה שלו הושלמה, כשניסיון בעיטה של רייט פיליפס נהדף על ידי צ'ך, ואדבאיור כבש השווה מקרוב.

הלחץ של סיטי נמשך גם במחצית השניה, ובדקה ה-56 הצליחו המארחים לעלות ליתרון: התכולים קיבלו בעיטה חופשית, וטבז שלח כדור מסביב לחומה, הטעה את צ'ך וראה את הכדור מפרפר ברשת. צ'לסי לא ויתרה והמשיכה לתקוף, כשבדקה ה-82 היא קיבלה הזדמנות נהדרת, כשפריצה של דרוגבה הסתיימה בהכשלה ברורה של אונוואה, ובפנדל. פרנק למפארד ניגש אל הכדור, אבל שלח בעיטה בינונית, וגיבן לא התקשה להדוף אותה, ולהבטיח את הניצחון עבור הסיטי.

משחקים נוספים

וויגאן - בירמינגהאם 3:2
לוויגאן: שארל נ'זוגביה (33), ג'ורדי גומז (89)
לבירמינגהאם: סבסטיאן לארסון (61, 72), כריסטיאן בניטז (66)

וולבס - בולטון 1:2
לוולבס: ג'ודי קראדוק (3), ננאד מיליאש (63)
לבולטון: יוהאן אלמנדר (79)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully