וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון ניצחה את גלבוע/גליל 83:85

משחק ענק של שון ג'יימס (26 נק', 16 ריב') סחף את המארחת לניצחון דרמטי על הגלבוע. ירושלים ניצחה את ר"ג 70:79

המחזור השביעי של ליגת העל יצא הערב (שבת) לדרך עם שני משחקים שהפגישו ארבעה מאמנים צעירים, במשחקים חשובים עבור כל אחת מהקבוצות. בהרצליה השיגו שחקניו של דן שמיר עם בני השרון ניצחון גדול וחשוב, 83:85 על גלבוע/גליל של עודד קטש, שאמנם הובילה לכל אורך המשחק, אך נכנעה בסיום לדקות קלאץ' גדולות של רון סטיל בתוספת יכולת מדהימה ודומיננטית של שון ג'יימס. מנגד, בזיסמן, הציגה עירוני רמת גן יכולת טובה לאורך שניים וחצי רבעים מול הפועל ירושלים, אלא שבסיום הנסיון האדום עשה את ההבדל, והחבורה של גיא גודס ניצחה 70:79, כדי להותיר את המארחים מרמת גן עדיין ללא ניצחון.

בני השרון - הפועל גלבוע/גליל עליון 83:85

עוד לפני המשחק זכה ג'רמי פארגו בתואר שחקן החודש בעוד מאמנו, עודד קטש, גרף את תואר מאמן החודש. בני השרון עלתה בחמישיה עם ארז כץ, קוקי בלצ'ר, דורי אסף, סם קלנסי ושון ג'יימס, בעוד קטש פתח עם ג'רמי פארגו, אייזאה סוואן, דגן יבזורי, אלישי כדיר ובריאן רנדל. המארחת פתחה היטב עם דקות ראשונות טובות של שון ג'יימס ודורי אסף, ולאחר מספר מהלכים מהוססים נכנסו גם האורחים למשחק, ואחרי חמש דקות שלשה של יבזורי העלתה את גלבוע ליתרון ראשון במשחק, 10:11. בלצ'ר וג'יימס דאגו להחזיר לדן שמיר את היתרון, אלא שפארגו וסוואן הורידו את גלבוע ביתרון 18:22 עם סיום הרבע הראשון.

את הרבע השני פתח גל מקל על הפרקט בצוותא עם גוני יזרעאלי, אלא שמי שנתן את הטון היה רון סטיל, שעלה מהספסל השרוני בדרך לשתי שלשות רצופות שקבע 22:24 לבני השרון. מקל הגיב עם שלשה משלו בנקודות הראשונות שלו בבכורה המחודשת, אך שש דקות בתוך הרבע הובילה המארחת 29:30. המשחק הצמוד נמשך גם בדקות הבאות, ובעיקר התאפיין בשלל החטאות משני הצדדים, ושני דאנקים יפים של אוניקווה וג'יימס (עם מחצית מדהימה) עוד הריצו את בני השרון קדימה, אלא ששלשה של מקל מנגד ויכולת טובה מאוד של בריאן רנדל, בצירוף שלשה גדולה של פארגו עם הבאזר, עזרו לאורחת לרדת לחדרי ההלבשה ביתרון 41:47.

רנדל קלע את הנקודות הראשונות במחצית השניה, ושלשה של יבזורי קבעה 43:52, שלוש דקות מפתיחת הרבע. אלא ששון ג'יימס, מי אם לא הוא, שוב היה שם בזמן כדי לדאוג שהיתרון האורח לא יצמח יותר מדי, ועם סל ועבירה הסנטר צימק ל-52:48. אלא ששון ג'יימס, מי אם לא הוא, שוב היה שם בזמן כדי לדאוג שהיתרון האורח לא יצמח יותר מדי, ועם סל ועבירה הסנטר צימק ל-52:48. קטש לקח פסק זמן והקבוצה שלו חזרה טובה יותר, כאשר מוטי מוסקוביץ' קם מהספסל כדי לפתוח מחדש פער בן שש נקודות. כדיר ויבזורי הפציצו, ושלשה של סוואן הורידו את הגלבוע לתום הרבע עם יתרון שבע.

הרבע האחרון נפתח במגמה דומה, כששלשה גדולה של יבזורי העלתה את היתרון הגלילי לדו ספרתי, 63:74. בני השרון קצת חזרה לעניינים עם סטיל ובלצ'ר, וארבע דקות לסיום צימקו ל-74:71 בלבד. שלשה של דורי אסף צימקה לשתי נקודות הפרש בלבד, ואחת נוספת של בלצ'ר בהתקפה הבאה איזנה ל-76:76, קצת פחות משלוש דקות לסיום. בשלב הזה השתלט לחלוטין רון סטיל הגדול על המשחק, ועם שתי שלשות יוצאות דופן העלה את השרונים ל-78:84. משם גלבוע/גליל כבר לא הצליחה לחזור, ועל אף שלשה של סוואן בשניה האחרונה ניצחו המארחים 83:85 גדול, וחשוב מאוד לקראת ההמשך.

קלעו לבני השרון: שון ג'יימס 26 (16 ריבאונדים, 43 נקודות מדד), קוקי בלצ'ר 20, רון סטיל 17 (4 מ-4 ל-3), סם קלנסי 12, אוגונה אוניקווה 4, דורי אסף 4.

קלעו לגלבוע/גליל: אייזאה סוואן 15, בריאן רנדל 14, אלישי כדיר 12(12 ריבאונדים), דגן יבזורי 12, ג'רמי פארגו 11, מוטי מוסקוביץ' 6, גל מקל 6, גוני יזרעאלי 4, דיון דאוול 3.

עירוני רמת גן - הפועל ירושלים 79:70

רמת גן עלתה עם אור ברנר, אדי בארלו, שון דניאל, אוטיס היל וג'וליאן קאזו, בעוד ירושלים העלתה את יובל נעימי, טרה סימונס, דיז'ון תומפסון, אורי קוקיה וקווין פינקני. הנקודות הראשונות במשחק הגיעו אחרי שתי דקות מלאות, והיו שייכות ליובל נעימי. אלא שמנגד, נקודות של קאזו ושלשה של ברנר העלו את רמת גן ל-4:9. ירושלים חזרה לעניינים עם פינקני, ושלשה של דיז'ון תומפסון השיבה לאדומים את היתרון, 13:14, ונקודות של אוחיון קבעו 15:18 אדום עם סיום עשר הדקות הראשונות.

תומפסון המשיך את הפורמה הטובה גם ברבע השני, ומנגד ניסה איציק אוחנון להשאיר את המארחת קרובה קרובה, ושש דקות למחצית הובילו האדומים 19:21. ששון עלה היטב מהספסל עם שלשה, אלא שברנר השיב עם שתיים משלו, כדי להעלות את החבורה של גוט ליתרון 28:29. הרמת גנים המשיכו להפציץ את דרכם ליתרון, הפעם עם קאזו ובארלו, ולמחצית ירדה המארחת עם יתרון 35:38 אל מול ההתקפה האדומה האנמית.

רמת גן פתחה גם את הרבע השלישי בצורה מוצלחת, עם שלשה של שון דניאל, וזריקות עונשין של בארלו העלו אותה ל-38:46. סימונס ניסה להחזיר את הירושלמים למשחק, אלא שדניאל שוב היה שם מהעבר השני, ואחרי דקות של קצב מהיר שוב היה זה סימונס, הפעם בתוספת יכולת טובה של יוגב אוחיון, נעימי ותומפסון, שעזרו לאדומים של גודס להשלים את המהפך, ולרדת ביתרון 60:63 עם העליה לרבע האחרון.

ירושלים המשיכה את המומנטום המוצלח גם עם פתיחת הרבע המכריע, כשיובל נעימי דאג לעלות אותה ליתרונה הגדול ביותר עד אותו רגע, 60:67. רמת גן המשיכה להתבטל בפני ירושלים וקווין פינקני, וחמש דקות לסיום הובילו האדומים 63:73. רמת גן עוד ניסתה לחזור, אך לשווא. ירושלים שמרה על היתרון ורצה קדימה, עד 70:79 עם תום המשחק.

קלעו לירושלים: קווין פינקני 14 (14 ריבאונדים), דיז'ון תומפסון 13, טרה סימונס 12, פו ג'טר 10, יוגב אוחיון 9, יובל נעימי 9, אורי קוקיה 6, שרון ששון 4, ליאו ליונס 2.

קלעו לרמת גן: אדי בארלו 14, שון דניאל 12, אור ברנר 11, טאג' מקאלו 10, ג'וליאן קאזו 8, ברנדון יואינג 7, אוטיס היל 3, איציק אוחנון 3, ג'ייסון תומאס 2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully