וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג-הפועל עכו: מאבק בגובה העיניים

רפי כהן המושעה לא יפתח בשער המארחת, הוכנבוים בספק אצל האורחת, ועדיין שתי הקבוצות מקוות לניצחון נדיר (שבת, 19:00)

שוער הפועל רמת גן רפי כהן, שהושעה אמש (חמישי) עד להודעה חדשה מאימוני הקבוצה, צפוי להיות מחר (שבת, 19:00, וינטר) בסגל הקבוצה ולשבת על הספסל במשחק הביתי בו יארחו הרמת גנים את הפועל עכו בוינטר. כהן הושעה בעקבות התנהגות לא הולמת ודברים שפלט לעבר גורמים בכירים בקבוצה. שחקניו של יובל נעים - שמגיעים למשחק אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון כשהם צוברים רק שתי נקודות מתשע אפשריות כאשר הניצחון האחרון היה לפני כחודש בבית נגד סכנין – יקוו כי חסרונו של השוער הוותיק לא יפריע לתפקודם.

נעים מתכנן מספר שינויים בהרכב הקבוצה. איתי ארקין הצעיר יפתח בין הקורות על חשבונו של רפי כהן המושעה. הקשר הברזילאי וויליאם סוארז, שמשחק בדרך כלל בקישור האחורי, יוסט לעמדת הבלם וישחק לצידו של גולן חרמון במרכז ההגנה. מי שיחזור להרכב אחרי היעדרות של שלושה שבועות הוא הקשר הקרואטי הרוויה קובצ'ביץ', שהחלים מפציעה בשריר הירך האחורי. מעמדו של קובצ'ביץ' בקבוצה אינו ברור לקראת חלון ההעברות בינואר, ובקבוצה אומרים שהמשחקים הקרובים יהוו מעין מבחן לקרואטי שהגיע בקיץ מבני יהודה ועדיין לא סיפק את הסחורה. קובצ'ביץ' יתופקד לצדם של שי חדד ותומר תייר בקישור האחורי. המאמן נעים מתכוון להמר על הרכב התקפי שיכלול כנראה שלושה חלוצים, כאשר מור גולן עשוי להצטרף לסרג' איילי וג'ורג' דאטורו שמקומם בחוד מובטח. אם גולן אכן יפתח, מי שיירד לספסל הוא הקשר קובי חסן.

"ברור לנו שכולם יודעים את חשיבות המשחק וכל מילה מיותרת", אמר המאמן נעים לקראת ההתמודדות מחר, "יש לנו משחק עם קבוצה בסדר גודל שלנו, ונעשה כל מאמץ בכדי לעשות תוצאה טובה ולנצח. מאז שאני מאמן ברמת גן במשך ארבע שנים אומרים על כל משחק שזה משחק שחייבים לנצח, אבל אנחנו באים מוכנים לכל משחק בפני עצמו. עשינו הכנה טובה ונקווה להצליח".

המאמן נשאל לגבי ציון השליש שהוא נותן לקבוצתו עד כה: "אני חושב שבסך הכל, להוציא את המשחק נגד אחי נצרת, המצב שלנו סביר. ברור שאנחנו רוצים להשתפר ולהתקדם, אבל כרגע אנחנו בחברה אחת עם שש-שבע קבוצות שהן באותה רמה כמונו וגם התוצאות מראות את זה. נצטרך לעשות את השדרוג בהמשך כי ככל הנראה מסי ואינייסטה לא יגיעו אלינו בינואר, אז ננסה להביא שחקנים אחרים ולעשות את המקסימום, כי ברור שנצטרך להתחזק".

הרכב משוער: איתי ארקין, קובי מוסא, וויליאם סוארז', גולן חרמון, בני חדד, שי חדד, הרוויה קובצ'ביץ', תומר תייר, מור גולן (קובי חסן), סרג' איילי, ג'ורג' דאטורו.

עכו: הוכנבוים בספק

הפועל עכו סיימה היום הכנותיה למשחק התחתית שייערך מחר, ובקבוצה יודעים כי צפוי להם אתגר לא פשוט מול היריבה מהתחתית. הקבוצה הצפונית רוצה להשלים שמונה משחקים ללא הפסד, אבל גם יודעת כי צפויה לשחקניה משימה קשה, בייחוד כשמאמנה ירון הוכנבוים בספק לעמוד על הקווים מחר בוינטר בגלל מחלה שממנה הוא סובל כבר כמה ימים. בשל כך, הוכנבוים לא העביר את האימון המסכם היום, ורק מחר, אם ירגיש טוב יותר, יצטרף לקבוצה. אם המאמן לא יחוש טוב יותר יחליף אותו עוזרו איציק טוויזר.

מחלתו של הוכנבוים היא לא רק הבעיה שיש לעכו לקראת מחר. מסגל הקבוצה יעדרו לא פחות מחמישה שחקנים מרכזיים: איציק כהן, בן בנימין, ליעד אלמליח, רועי דיין וג'וני טננבאום. חמשת השחקים הם בדרך כלל שחקני הרכב, וכאב ראש לא קטן מצפה לצוות המקצועי של עכו. את מקומם של אלמליח, טננבאום ודיין, שפתחו בהרכב במשחק מול רעננה, אמורים למלא אדק מ'בה שחוזר מפציעה, עומאר עבדול עזיז ואבי אלפסי או עמרי אלמקייס שעלו מהספסל מול עכו.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, רון בן נחום, דודי פדלון, אבי אלפסי (עומרי אלמקייס), עמנואל אמנגואה, אדק מ'בה, שחר סימנטוב, אושרי גיטא, עומאר עבדול עזיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully