וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממעמקים קראתי לנקודות

האחרונה בטבלה, פורטסמות, מארחת את ברנלי (שבת, 14:45, ספורט2) ומחפשת נקודות ראשונות בעידן גרנט

אברהם גרנט יחפש במחזור ה-15 את הנקודות הראשונות שלו עם קבוצתו החדשה, פורטסמות, במשחק בו היא תארח את המדורגת במקום ה-12, ברנלי (שבת, 14:45, שידור ישיר בספורט2) בפראטון פארק. אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה ועם 7 נקודות בלבד במעמקי התחתית, הגיע הזמן של גרנט להביא נקודות לקבוצתו.

הצרות בקבוצה של גרנט נמשכות ביתר שאת מאז הגיע המאמן הישראלי למועדון מדרום אנגליה. לאחר שהובסו על ידי מנצ'סטר יונייטד בליגה במחזור הקודם (4:1) והודחו מגביע הליגה, גם עם רביעייה ברשתם, שוב, בפעם השלישית, לא קיבלו השבוע שחקני הקבוצה והמאמן שכר, עקב המשבר הכלכלי הלא קל הפוקד את הקבוצה.

אלא שבמועדון מאמינים כי בקרוב מאוד יקבלו השחקנים את המגיע להם. "פורטסמות מאשרת שרוב השחקנים עדיין לא קיבלו את משכורת חודש נובמבר", אמר דובר המועדון. "חלק מהשכר יועבר להם כבר ביום שבת, כאשר הבעלים החדש של המועדון עובד נמרצות כדי להחזיר להם את החוב במהלך הימים הקרובים". במשך יום שישי הודה גרנט ששחקניו "לא מרוצים", כיוון שקיבלו רק רבע מהמשכורת. עם זאת, גרנט עצמו עדיין בונה על חיזוק הקבוצה במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר הקרוב. גרנט עדיין מחכה לאישור העבודה כדי שיוכל להירשם כמנג'ר פורטסמות מן המניין.

מבחינה מקצועית, פומפי וגרנט יכולים לשאוב עידוד מהעובדה שברנלי לא השיגה עדיין אף ניצחון חוץ. בכלל הקבוצה של אואן קויל מתחלקת לשתי קבוצות, בית וחוץ. בבית אוחזת ברנלי במאזן מצוין של חמישה ניצחונות, תיקו והפסד, לעומת זאת בחוץ היא עם שישה הפסדים ותיקו וללא אף ניצחון.

גרנט עשוי לשנות את המערך ולעלות ב-2:4:4 לעומת ה-1:5:4 איתו עלה מול היונייטד, כאשר ארונה דינדאן ופרדריק פיקיון עשויים לפתוח מקדימה, לאחר שנחו במשחק גביע הליגה נגד אסטון וילה. בקבוצה מקווים שהשוער דייויד ג'יימס יהיה כשיר למשחק, אם לא, אסמיר בגוביץ' ימשיך במקומו חרף שמונת השערים שספג השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully