וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרע במעי הגס לכרמלו לי במהלך משחק ביורוצ'אלנג'

4.12.2009 / 15:11

פורוורד קרבאנוס, ששיחק אשתקד ברמת גן, ספג מכה בבטנו במהלך ההפסד לק.ק. זאגרב, הובהל לניתוח וגמר את העונה

הפציעות הזכורות ביותר בזיכרון הכללי בספורט הם הקשות ביותר, או הביזאריות ביותר. לרשימת הפציעות הללו ייכנס ככל הנראה בימים הקרובים כרמלו לי, שחקנה הפורטו ריקני של קרבאנוס הקפריסאית, ששיחק בעונה שעברה בעירוני רמת גן, ומשתף פעולה כיום עם המאמן הישראלי עדי אזולאי. לי מאושפז מאז יום שני האחרון במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים בזאגרב, אחרי שנותח בעקבות קרע במעי הגס שנגרם לו במהלך משחק ההפסד 79:73 לק.ק. זאגרב המקומית.

במהלך המחצית השנייה של המשחק במסגרת היורוקאפ, בו הצליחה קרבאנוס מעמד בצורה הירואית, החל לי לקחת את המשחק על עצמו כשהוא קולע 11 נקודות במהלך הרבע הרביעי ומצמק את היתרון של הקרואטים לנקודה בלבד. הקרואטים ניסו לבצע על לי עבירה קשה, כשאחד השחקנים חובט בלי באיזור הבטן, אך השופטים לא שרקו והקבוצה המקומית הצליחה בסופו של דבר לנצח.

בסיום המשחק ניגש לי אל ספסל הקבוצה, והחל להתלונן על כאבים בבטן, ובמקביל החל להקיא. בקבוצה מיהרו להבהילו לבית החולים המקומי שם אובחן אצלו קרע במעי הגס בעקבות אותה מכה, והוא נותח עוד באותו הלילה. ההערכת הרופאים כי לי יוכל לחזור לפעילות במקרה הטוב בעוד חודשיים, ולאחר מכן יצטרך להתחיל לחזור לכושר, ובעקבות הליגה הקצרה בקפריסין, הוא ככל הנראה סיים את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully