וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-מכבי ת"א: מאיוקה צפוי להיעדר

החלוץ החולה יחסר לנמני, כמו גם אילייב. קצר חשמלי גרם לשריפה בחדרי ההלבשה בקופסה ערב המשחק (19:30, ספ' 2)

קצר חשמלי גרם הערב (שישי) לשריפה בחדרי ההלבשה של אצטדיון הקופסה בנתניה, ובשעה זו חוקרים כוחות המשטרה וכיבוי האש את האירוע. נכון לעכשיו עדיין אין אומדן לנזקים במקום, אך נראה כי המשחק הביתי של מכבי נתניה מול מכבי תל אביב מחר (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט2) ייערך בכל מקרה באצטדיון.

לאחר שבחן מספר אופציות לשינויים בהרכב, הן מבחינת השחקנים והן מבחינת המערך, החליט ראובן עטר ללכת על הקלישאה ולא יחליף את ההרכב שניצח את מכבי אחי נצרת (1:3) בשבוע שעבר. במהלך השבוע התלבט המאמן האם להמשיך ולתת קרדיט לטל מעבי באגף השמאלי או שמא לתת את חולצת ההרכב ליגאל אנטבי הוותיק. בנוסף עלתה המחשבה לעלות עם קישור מעובה יותר כשמעבי יעלה כקשר והחלוץ אובודו אוקוצ'ה ירד לספסל. בסופו של דבר, באימון המסכם בצהרי יום שישי תרגל עטר הרכב זהה לזה שעלה בשבוע שעבר.

בנתניה נמצאים בתקופה טובה מאז הניצחון הענק על בית"ר ירושלים (0:3), כשגם ההפסד לאשדוד לפני שבועיים הגיע לאחר יכולת גבוהה שגילו שחקניו של עטר. הבוקר ערך המאמן תדריך וידאו על הצהובים, שכלל בעיקר קטעים מהניצחון שלהם על מכבי חיפה בתחילת השבוע, אך הדגיש כי למרות היכולת הטובה של מכבי תל אביב, עליהם לעלות כדי לנצח ולהמשיך לשחק את הכדורגל שלהם.

בעונה שעברה ניצחה נתניה את כל שלושת המפגשים עם מכבי ת"א באותה תוצאה (1:0). למעשה, מאז הצטרף לירן שטראובר לנתניה מתל אביב, הצליחו הצהובים לנצח רק פעם אחת את נתניה, וסיימו עוד שלוש פעמים בתיקו מול חמישה נצחונות של היהלומים, כשההפסד האחרון של נתניה הגיע במרץ 2007, אז כבשו לתל אביב מילאן מרדקוביץ' ודז'אן איליץ' שכבר שכחו את ימיהם בקרית שלום. בנתניה מקווים כי החזרה של שטראובר לתל אביב לא תחזיר את ההגמוניה לצד הלא נכון מבחינתם.

מי שינסה להכניע את שטראובר יהיו אוקוצ'ה ואחמד סבע, כשמאחוריהם ישחקו שלו מנשה ושניר גואטה. אלמוג כהן ורביד גזל יפתחו במרכז המגרש, כשבמרכז ההגנה ימשיכו ביוואן פרנסמן ואוראל דגני. באגף הימני יפתח קלמי סבן כשבשמאלי כאמור טל מעבי, בין הקורות ימשיך שוער נבחרת חוף השנהב אריסטד זוגבו.

הרכב משוער: אריסטד זוגבו, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, טל מעבי, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה, שלו מנשה, אבודו אוקוצ'ה, אחמד סבע.

מאיוקה יעדר, אילייב בספק, יברויאן פותח בחוד

מכבי תל אביב תתארח אצל מכבי נתניה באצטדיון הקופסה, כשהיא בתנופה גדולה והרבה ביטחון לאחר שני ניצחונות מצוינים על הפועל באר שבע בחוץ (1:3) ומכבי חיפה השבוע בבלומפילד (0:1). בקרית שלום מדברים על המשכיות, אולם לא בטוח שהקופסה זה המקום האידיאלי עבור הצהובים להמשיך בשרשרת הניצחונות. בעונה שעברה נוצחו הצהובים 1:0 בכל שלושת מפגשי הליגה מול היהלומים, כך שהפעם תהיה להם הזדמנות מצוינת לשבור את הרצף השלילי.

הצהובים של אבי נמני מגיעים עם הרבה מוטיבציה, אבל עם לא מעט בעיות בהרכב. מהאימון המסכם שנערך נעדרו החלוץ עמנואל מאיוקה, כובש שער הניצחון מול מכבי חיפה, והקשר איביצ'ה אילייב. מאיוקה החולה נעדר לאורך כל השבוע מהאימונים, והוא צפוי להחמיץ את המשחק. בנוגע לאילייב, ייעשו מאמצים להכשירו, אך גם הוא צפוי לא לשחק.

מנגד, בשורות טובות מגיעות מכיוונם של יובל אבידור, לירן שטראובר ויוסי שבחון, שחזרו לאימונים וצפויים להיות בסגל למשחק. שטראובר השלים היום אימון מלא ולמרות הדלקת ברגלו הוא צפוי לשחק. גם הבלם איגור טומאסיץ' הבריא והתאמן עם חבריו. למרות חזרתו של טומאסיץ' לאימונים מתכוונים בצוות המקצועי לתת אשראי נוסף לבלם הצעיר ניסו קפילוטו, שהרשים במשחק מול חיפה ותורגל באימונים האחרונים בהרכב הפותח. החלוץ איליה יברויאן, שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב, ישוב ל-11 הפותחים ויתופקד כחלוץ בודד בחוד במקום מאיוקה החולה.

שתי אסיפות טקטיות נערכו לקראת המשחק. אמש צפו השחקנים בקטעי וידאו ערוכים ממשחק הניצחון נגד חיפה, ובשישי נתנו המאמנים איציק עובדיה וניר לוין דגשים טקטיים הנוגעים ליריבה מנתניה. באימון עצמו תירגלו השחקנים שמירות לחץ בשטח היריב ויציאה מהירה למתפרצות. כמו בימי חמישי הקודמים בשבועות האחרונים, גם אמש קיימו השחקנים את המפגש החברתי הקבוע ויצאו לצפייה משותפת בסרט.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דור מלול, ניסו קפילוטו, רונאלד ראלדס, רוני גפני, שרן ייני, ליאור ז'אן, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון (יובל אבידור), תמיר כחלון, איליה יברויאן.

עדכון ראשון 11:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully