וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 65:82 את לובליאנה

הצהובים לא הציגו כדורסל גדול, אבל הסתדרו עם הסלובנים, שמאמנם, יורי זדובץ', הורחק ברבע השני. 15 נקודות לאנדרסון

זה קצת הפך להרגל, אבל כל עוד זה עובד, לאף אחד אין שום טענות בשלב הזה. מכבי תל אביב שוב לא הפגינה כדורסל גדול, אבל הצליחה לשים מאחוריה הערב (חמישי) את לובליאנה, שנכנעה ברבע האחרון לניסיון של הצהובים-כחולים. מכבי תל אביב ניצחה 65:82 וחזרה למקום הראשון לפני הקרב החשוב והמותח באמת נגד קאחה ויטוריה.

למכבי תל אביב חסר ניצחון אחד כדי לעלות לטופ 16, אבל כדי שזה יקרה, שחקניו של פיני גרשון יצטרכו להיות הרבה יותר טובים, ולמרות שהיום לפחות בתחום הריבאונדים למכבי תל אביב היה יתרון משמעותי (32:41), נגד ויטוריה זה עלול לא להספיק. אחד הדברים שאיפיינו את המשחק נגד לובליאנה היו השריקות הבלתי פוסקות של השופטים לחובתם של המארחים, שנפרדו ממאמנם, יורי זדובץ', במהלך הרבע השני, מה ששבר לפחות מנטלית את הקבוצה. בהמשך הגיעו שריקות נוספות לעבירות טכניות, ששלחו את מכבי תל אביב אל הקו, אבל גם משם היתרון לא ממש צמח.

לובליאנה הייתה קרובה במשך רוב המשחק למכבי ולקראת סוף הרבע השלישי היא אפילו עלתה ליתרון, אבל בהמשך אנדרו ויז'נייבסקי, שהיה עד אותה נקודה חלש מאוד, בצירוף יכולת טובה של צ'אק איידסון, עשו את העבודה והעלימו כל תקווה של לובליאנה לנצח. שלוש דקות לסיום המשחק הפך בעצם לגארבג' טיים ומכבי תל אביב השלימה ניצחון כפול על הסלובנים, שכנראה לא ימשיכו לשלב הבא, למרות שבשבוע שעבר עוד הייתה להם תקווה לעשות את זה אחרי שהביסו את רומא.

מהלך המשחק

מכבי תל אביב עלתה בחמישייה עם סטפון לאזמה, מאצ'יי לאמפה, אלן אנדרסון, צ'אק איידסון ואנדרו ויז'נייבסקי. לובליאנה פתחה עם סאני בצ'ירוביץ', יאקה קלובוצ'אר, גספר וידמאר, אורוס סלוקאר וסאסו אוסבולט.

ההגנה של מכבי תל אביב לא ממש נתנה הרגשה של ביטחון בדקות הראשונות ואיפשרה לבצ'ירוביץ', בהזדמנות הראשונה שלו, לצלוף שלשה, אבל בהמשך לאזמה ואנדרסון עשו את הנקודות וביצעו פעולות נכונות בהתקפה. שלשה קטלנית נוספת הגיעה בהמשך מהידיים של אוסבולט, שהחזיר את היתרון ללובליאנה. בהמשך בצ'ירוביץ' ספג עבירה שנייה והצליח להלחיץ את הספסל הסלובני. גיא פניני, שעלה מהספסל, צלף את השלשה הראשונה של הכחולים, שסיימו ב-20:20 את הרבע הראשון.

שוב לובליאנה הלכה על שלשה בפתיחת הרבע, כששוב היה זה אוסבולט ומיד לאחר מכן סלוקאר חיקה אותו והעלה את הסלובנים ליתרון שש. דייויד בלות'נטאל הלך על זריקות מחוץ לקשת גם הוא, כשניסיון אחד גם צלח, מה ששמר את הכחולים צמודים ללובליאנה. בשלב הזה, מאמנה של לובליאנה, יורי זדובץ', התרעם על כך שלא נשרקה עבירה של אנדרסון והביע את זעמו על השופטים, מה שהביא להרחקה של המאמן הסלובני. אנדרסון ובלות'נטאל דאגו לנצל את העונש כדי לעלות ל-26:30 בזכות הקליעות מהקו. פאבל קיקובסקי ביצע עבירה בלתי ספורטיבית והקהל המשיך להתלהט ולשרוק בגנות השיפוט. כשלובליאנה ניסתה לחזור למשחק, אחרי סל של בצ'ירוביץ', השחקן המקומי עשה סימן לשופטים וקיבל טכנית, שהייתה השלישית של הסלובנים בשלב הזה. מכבי תל אביב המשיכה לרוץ עם אנדרסון בתגובה ל-36:44 במחצית.

ולדימיר גולובוביץ' ואוסבולט עלו בטירוף לרבע השלישי והחלו לקזז את ההפרש ומנגד לאזמה חטף עבירה רביעית מבלי לתרום יותר מדי על הפרקט. פישר ביצע פעולה טובה בהתקפה, אבל לובליאנה שמרה צמוד ועל אף בעיית עבירות שאליה היא נקלעה, מאט וולש שמר אותה חזק בעניינים. גולובוביץ' ושלשה בהמשך של דג'ורג'ביץ' הפכו את העניינים לגמרי, כשהאחרון העלה את לובליאנה ליתרון ראשון אחרי הרבה מאוד זמן (49:50). הכחולים לא התרגשו, כשויז'נייבסקי ואיידסון החזירו את הביטחון והובילו את מכבי ל-55:58 בסוף הרבע.

לובליאנה פתחה בסערה את הרבע האחרון כשבצ'ירוביץ' ואוסבולט קלעו את הנקודות כשויז'נייבסקי בצד השני החטיא שלשה. בשלב הזה החל המתח כשכל צד ניצל את ההתקפה כדי לעשות נקודות, אבל פישר שמר את היתרון אצל האורחים. ההגנה הטובה באותן דקות של מכבי תל אביב מנעה מלובליאנה אפשרות אמיתית לקחת את ההובלה כשדקות טובות של ויז'נייבסקי שמרו את האורחים ביתרון. איידסון בזמן הנכון קלע שלשה, שהורידה ללובליאנה את הביטחון אחרי שההפרש תפח לתשע. מכאן המשחק הפך לגארבג' טיים אמיתי והשתחררות הלחץ הביאה לסיום בהפרש דו ספרתי ולניצחון 65:82.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: אלן אנדרסון 15 (6 ריבאונדים, 5 איבודים), דייויד בלות'נטאל 14 (6 ריבאונדים), צ'אק איידסון 13 (9 ריבאונדים, 6 אסיסטים), דיאור פישר 12, דורון פרקינס 11 (9 ריבאונדים), אנדרו ויז'נייבסקי 6, גיא פניני 5, רביב לימונד ומצ'איי לאמפה 2 כל אחד.

קלעו ללובליאנה: סאסו אוזבולט ו-ולדימיר גולובוביץ' (13 ריבאונדים) 14 נקודות כל אחד, מאט וולש וסאני באצ'ירביץ' 12 כל אחד, אורוס סלוקאר 5, אדין באבצ'יץ' ודושאן דג'ורג'ביץ' 3 כל אחד, יספר וידמאר 2.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully