וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבאליו: "צ'לסי היום טובה יותר מאשר עם מוריניו"

הפורטוגלי השווה בין העונה הנוכחית לעונה הראשונה של מוריניו אצל הכחולים: "יש לנו יותר איכות בסגל". אלרדייס חוזר לקווים

אוהדי צ'לסי מזמן לא היו יכולים להיות כל כך שבעי רצון מהמצב שלהם בליגה. אחרי 14 מחזורים, מקדימים הכחולים מסטאמפורד ברידג' את מנצ'סטר יונייטד בחמש נקודות, ובינתיים כבר החלו השוואות בין צ'לסי הנוכחית לזו של ז'וזה מוריניו. לריקארדו קרבאליו, למשל, אין בכלל ספק מי מהן יותר טובה.

"כרגע אנחנו טובים יותר אפילו ממה שהיינו בשנה הראשונה תחת מוריניו", אמר הבלם לאתר הרשמי של הקבוצה. "ברור שאז נאבקנו וכולם נלחמו, אבל עכשיו אני חושב שיש לנו יותר איכות בסגל אולי. יש לנו שחקנים אחרים ואנחנו משחקים בסגנון שונה והמערכת שונה".

כזכור, קרבאליו מתייחס ל--2005, אז מוריניו זכה באליפות כשההגנה שלו ספגה 15 שערים בלבד ב-38 משחקים. "הדברים הולכים טוב לכולם כיום. אנחנו משחקים טוב ולא סופגים שערים. אנחנו ראשונים וגם העפלנו עם הנבחרת לגביע העולמי, כך שהכל בחיים שלי שמח".

ועוד מצ'לסי. הערב (חמישי) נודע כי החלוץ סלומון קאלו ייעדר כשבועיים מהמגרשים. קאלו נפצע אמש במהלך ההפסד לבלקבורן בחצי גמר גביע הליגה. הבדיקה גילתה כי הוא סובל מקרע קטן בשריר הירך מה שיחייב אותו להיעדר שבועיים.

אלרדייס חוזר למגרשים

מנג'ר בלקבורן סם אלרדייס, שנעדר מארבעת המשחקים האחרונים של קבוצתו בשל ניתוח בכלי הדם, יחזור לקראת המשחק הקרוב נגד ליברפול. ביג סם יישב ביציע וינהל משם את המשחק. "עברתי סיטואציה לא צפויה וחוויה טראומתית, אבל הרופאים אומרים שאני יכול לחזור לעבודה שאני אוהב ואני מחכה לראות את השחקנים", אמר אלרדייס.

המאמן יודע כי יצטרך לשנות את סגנון חייו ולהפוך אותו לבריא יותר: "ברור שאצטרך לדאוג לעצמי טוב יותר. אצטרך ללכת לבדיקות שגרתיות ולבצע יותר פעילות גופנית. הרופאים העריכו שתוך שבועיים או שלושה אחלים לחלוטין", אמר המנג'ר שקבוצתו העפילה אמש (רביעי) לחצי גמר גביע הליגה לאחר ניצחון בפנדלים על צ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully