וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: "נותן את אמוני במערכת הבדיקה"

יו"ר האיגוד לשעבר הביע את התנצלותו על תקיפת עומר בנוביץ', והבהיר כי יקבל מסקנות אישיות רק לאחר מיצוי הליכי החקירה

יומיים עברו מאז תקף יושב ראש איגוד הכדורסל לשעבר, ירמי אולמרט, את כתב ערוץ הספורט, עומר בנוביץ', והיום (חמישי) הקפיד אולמרט להביע, פעם נוספת, את התנצלותו - הפעם בתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל. "לא הייתי צריך לפעול כפי שפעלתי, ועל כך התנצלתי. זה לא נוח. קיבלנו המון טלפונים, מהארץ מחו"ל, שאמרו שזה לא מתאים לי. הייתי בתחושה של פרובוקציה, בסערת הרגשות, ועם קללות בהחלט קשות אתה נקלע לתגובה שעליה, כפי שאני אומר, אני מצטער - על התגובה עצמה".

כזכור, אולמרט תקף את בנוביץ' בסיום משחק הלאומית בין מ.כ. הבקעה לאליצור קרית אתא בגני תקווה ביום שלישי בערב, לאחר וויכוח סוער. כתב ערוץ הספורט פונה לבית החולים בפתח תקוה, ולכשנשאל אולמרט איך היה פועל אם עדיין היה יו"ר האיגוד, ודבר כזה היה קורה תחתיו, אמר: "היינו מגנים את האירוע. צריך להמתין לכל תהליך הבדיקה. הלקח העיקרי והמסר העיקרי שנקטתי בו זה שלפעמים צריך לבוא ולדעת להכיר בטעות, ולדעת להתנצל".

באשר לצעדיו הפרקטיים של אולרמט בעקבות הפרשה, אמר: "בנוגע לדברים האופרטיביים, צריך לראות. בהחלט אשקול את הדברים, אבל הם נראים קרובים מדי. טרם מוצו כל תהליכי הבדיקה הרלוונטיים. אשקול בהמשך את הכל תוך ראייה של הדבר החיוביים שאני עושה גם היום". לבסוף, התייחס אולרמט לגבי האפשרות שמא יוגש נגדו כתב אישום על תקיפה: "אני נותן את אמוני במערכת הבדיקה והחקירה. אני מניח שהדברים יישקלו, מן הסתם ייבדק גם תיקי האישי והציבורי על עברי וכל מכלול הדברים והפעילויות שאני מעורב בהם במשך שנים רבות, ובהתאם למה שייקבע אמשיך ואנהג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully