וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבס: "הדבר החשוב היה לנצח"

ברצלונה לא יצאה מגדרה אחרי ה-0:2 על חרז. גווארדיולה: "יש משחקים כאלה לאורך השנה". קאקה יחמיץ את אלמריה

לא קל היה לברצלונה לרדת מפסגת הקלאסיקו בחזרה למציאות, אך האלופה נאלצה לעשות זאת, ואמש (רביעי), על אף שלא הרשימה, היא הצליחה לנצח 0:2 את חרז, במשחק שהוקדם מהמחזור ה-15, על מנת לפתוח מריאל מדריד פער זמני בן חמש נקודות. תיירי הנרי וזלטאן איברהימוביץ' הבקיעו על מנת להעניק לקטלאנים את שלוש הנקודות החשובות, והיכולת? הנה מה שיש למאמן הקבוצה, פפ גווארדיולה, להגיד:

"הבעיה שלנו היתה איך לשחק, איך לגשת למשחק, שהיה מאוד מאוזן. האיכות של הקבוצה שלנו הכריעה את המשחק, כי לא אנחנו ולא חרז הגענו להמון הזדמנויות. המשחק הזה הוציא מאיתנו המון, אבל זה נורמלי - כי הגענו אחרי משחקים עם המון לחץ. יש משחקים כאלה לאורך השנה, ואני מבין את זה. בשבת נשחק ברמה גבוהה יותר".

קשר הקבוצה, יאיה טורה, חלק את דעותיו של מאמנו: "זה היה משחק מאוד קשה. אנחנו לא רגילים לשחק על משטח כזה. זה לא היה משחק טוב, אבל אנחנו שמחים על שלוש הנקודות", אמר, בעוד דני אלבס הוסיף: "היינו חלשים במחצית הראשונה, אבל הדבר החשוב היה לנצח וזה מה שעשינו. ההצלחה של העונה שעברה היתה פועל יוצא של תוצאות של משחקים כאלה, ואנחנו חייבים להמשיך בצורה הזו".

קאקה מחוץ לאלמריה, בספק למארסיי

ובינתיים, היריבה המושבעת ממדריד קיבלה היום חדשות רעות, כשדווחה כי תיאלץ להסתדר במשחק הליגה הקרוב מול אלמריה ללא כוכבה, קאקה. הקשר הברזילאי לא הצליח להתאושש מהפציעה במפשעה, פציעה שגם הכריחה אותו להתאמן בנפרד משאר הקבוצה בשבוע שקדם ל"אל קלאסיקו", ופציעה שהוחמרה מכיוון ששותף באותו משחק.

בנוסף למשחק הליגה הקרוב שיחמיץ, נמצא קאקה גם בספק גדול למשחק ליגת האלופות מול מארסיי בשבוע הבא. בלם הקבוצה, אזקיאל גאראי, יודע שהבלאנקוס צריכים להשתפר אם ברצונם להשיג את תואר האליפות העונה. "אנחנו בכושר פיזי מצוין, אבל כשאנחנו עולים ליתרון במשחקים, יש לנו נטייה להפסיק להתקיף. אנחנו צריכים לזכור לנסות ולהבקיע גם ביתרון. החובה שלנו היא תמיד לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully