וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו ג'רזי מעכלת את השיא

הנטס רשמו את פתיחת העונה הגרועה בהיסטוריה. דגלאס רוברטס: "הרצף בהחלט השתלט עלינו. נשכבנו במקום להילחם"

גבירותי ורבותי, קבלו את פתיחת העונה הגרועה ביותר בהיסטוריה של ה-NBA: ניו ג'רזי נטס הפסידה הלילה (בין רביעי לחמישי) בפעם ה-18 ברציפות, כדי לשבור את שיא ההפסדים הרצופים בפתיחת עונה, ולהיכנס לספרי ההיסטוריה תחת קטגוריה מאוד לא מחמיאה. הנטס המסכנים עוד חשבו שמא יצליחו לנצח הלילה את דאלאס, לאחר שהרבע הראשון הראשון הסתיים ב-28:28, אלא שאחרי רבע שני מטורף של 22:49 מצד הטקסנים, הסיפור נגמר. המאבריקס ניצחו 101:117 כדי להפוך את השוואת השיא של הנטס לשבירת שיא.

"זה לא רצף של שני הפסדים רצופים. אנחנו משחקים ארבעה משחקים בשבוע, וכל יום או יום שני אתה שומע את זה, וזה משפיע. אתה מתחיל להרגיש את זה עוד ועוד", אמר מאמן הקבוצה הזמני, טום באריס. לאחר ההפסד הערב שברו הנטס את השיא של מיאמי (גרסת 1989) והקליפרס (1999). ביום שישי יש להם משחק ביתי מול שארלוט, ייתכן וסרט האימה יסתיים בקרוב.

"בנקודה הזאת, אני מרגיש כאילו הרצף בהחלט השתלט עלינו. זה משפיע עלינו", אמר כריס דגלאס רוברטס, מנקודות האור הבודדות של הנטס עד כה העונה. "כשקבוצה יוצאת לריצה, אנחנו כמעט מוותרים, שזה מאוד חבל אבל ככה נראה לי. נשכבנו, במקום לנסות להילחם". כעת, כאמור, תנסה ניו ג'רזי לצאת לדרך חדשה תחת מאמנה החדש, קיקי ונדוויי,שיעביר את אימונו הראשון עוד היום.

"אף אחד לא אוהב להפסיד, נקודה. אמנם הבהרנו שזו שנת בנייה עבורנו, אבל אף אחד לא ציפה להתחיל ב-17:0. זה כמובן לא מתקבל על הדעת", אמר ונדוויי לפני המשחק. 11 אלף צופים בלבד היו הלילה באולם של ניו ג'רזי, וחלקם הגדול הגיבו בשריקות בוז, כשהם מלווים את ונדוויי, ועוזרו, דל האריס, בצעקות וקללות.

מנגד, היתה גם קבוצה שמחה הערב על גדות ההאדסון. דאלאס קלעה 81 אחוזים מדהימים מהשדה במחצית הראשונה, והיא הקבוצה הראשונה לעשות כך מאז דנבר בשנת 2006. ג'ייסון קיד, שהיה חסר שני ריבאונדים כדי לרשום טריפל דאבל נוסף, היה סימפטי עבור קבוצתו לשעבר: "זה מצער, אבל הם צעירים. העתיד שלהם מזהיר אם הם יכולים להישאר ביחד, ולהישאר בריאים".

גם ג'רי סלואן וקליבלנד ממשיכים שיאים

גם במקום אחר נרשמה הלילה היסטוריה, אלא שהיא היתה מעט פרטית יותר. 3:50 דקות לסיום הרבע הראשון, עשרים אלף צופים הריעו באוהיו לסנטר קליבלנד, זידרונאס אילגאוסקאס, שרשם את משחקו ה-724 בקבוצה - הכי הרבה בתולדות המועדון. הסנטר הליטאי עקף בדרכו את הג'נרל מנג'ר של הקאבס, דני פרי, לאחר שלא שיחק במשחק הקודם של קליבלנד - מה שעצבן גם את לברון ג'יימס.

אלא שהלילה, כאמור, אילגאוסקאס שיחק, ואפילו שיחק היטב: הסנטר סיים עם 14 נקודות בניצחון 90:107 על פיניקס. "זה הכי קרוב שהגעתי לפריצה בבכי על מגרש הכדורסל", אמר אילגאוסקאס הנרגש בסיום. "אני אוהב את הקבוצה הזאת. אוהבים את חברי לקבוצה, הם כמו משפחה עבורי. אני מקווה שנוכל לזכות באליפות, כי זה מגיע לעיר הזאת".

* ג'רי סלואן חתם הלילה על הארכת חוזהו ביוטה ג'אז, צעד שישאיר אותו בשורות המורמונים למשך 23 עונות רצופות. סלואן בן ה-67, שהוצג בהיכל התהילה בספטמבר, הוא המאמן הכי מתמיד בכל ענפי הספורט המקצועיים בארצות הברית. בעונה שעברה היה למאמן הראשון בהיסטוריית הליגה לנצח אלף משחקים במועדון אחד.

אייברסון - בחמישיה?

24 שעות אחרי שהחליט לדחות את הפרישה מכדורסל ולשוב, במקום זאת, לפילדלפיה, נדמה כאילו אלן אייברסון ישתלב היטב בסיקסרס, והוא עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו ביום שני הקרוב - בחמישיה, ככל הנראה - כשפילדלפיה תארח את דנבר. "אמרתי לו שאני רוצה שהוא יעלה בחמישיה, והוא היה כמו ילד בחג המולד", אמר מאמן הסיקסרס, אדי ג'ורדן.

כפי שזה נראה כרגע, יקבל אייברסון את הגופיה הישנה שלו, עם הספרה 3, ועל פי סגנית הנשיא, לארה פרייס, יותר כרטיסים נמכרו למשחק מול דנבר, מאשר ביום בו הוצעו הכרטיסים לכל משחקי העונה, בתחילת אוקטובר. פילדלפיה, שנמצאת במקום ה-29 בליגה בכמות הקהל הממוצע שפוקד את משחקיה (11,965), צפויה למלא את אולמה הביתי ביום שני. אגב, ממוצעי הקהל בתקופת השיא של אייברסון והסיקסרס עמדו על כ-19 אלף למשך שלוש שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully