וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיטו זכתה בסודאמריקנה

האקוודורים אמנם הפסידו 3:0 לפלומיננזה בגומלין, אך ניצחו 4:5 בסיכום המשחקים כדי לגרוף תואר שלישי תוך שנתיים

תגידו מזל טוב יפה לקיטו האקוודורית, שזכתה הלילה (בין רביעי לחמישי) בטורניר הסודאמריקנה, עם ניצחון 4:5 בסיכום המשחקים על פלומיננזה הברזילאית. כזכור, האקוודורים החביבים, שהעפילו לגמר הטורניר אחרי 1:7 גדול על ריבר פלייט מאורוגוואי במשחק חצי הגמר, הרשימו גם במשחק הראשון מבין שניים בגמר עצמו, כשהביסו בשבוע שעבר 1:5 מדהים את הברזילאים בביתם. פלומיננזה גמלה ב-0:3, אבל השער החסר הזניק את שחקני קיטו אל טקס ההנפה.

הלילה הגיע משחק הגומלין, ופלומיננזה ידעה שיש לה משימה כמעט בלתי אפשרית בסאו פאולו. הפתיחה של הברזילאים היתה מוצלחת, כשכבר בדקה ה-14 הם עלו ל-0:1 כשבעיטה של דיגיניו פגעה בשחקן מגן ונכנסה. אוליסס דה לה קרוז הורחק במהלך המחצית הראשונה והשאיר את האורחים בעשרה שחקנים, ודקות לפני השריקה להפסקה קבע פרד 0:2.

בשלב הזה היתה צריכה פלומיננזה שני שערים נוספים כדי לגרוף את התואר, ובדקה ה-71 הגיע השער השלישי, כשגום נגח היטב כדור קרן. ארבע דקות מאוחר יותר הורחק פרד עצמו, ושתי הקבוצות נותרו בעשרה שחקנים, ובדקה ה-83 הלחץ הגיע לשיאו, כשגם ג'יירו קמפוס הורחק, והשאיר את קיטו בתשעה שחקנים, בפיגור 3:0, עם שבע דקות לסיום. אלא שהאקוודורים, אלופי הליברטאדורס ב-2008, שמרו על הרשת נקיה בדקות שנותרו, כדי לחגוג בסיום גביע נוסף - השלישי תוך שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully