וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ניצחה את חרז 0:2, ופתחה פער של חמש נקודות

שערים של הנרי ואיברהימוביץ' הספיקו לאלופת אירופה לגבור על הקבוצה החלשה בחוץ, במשחק שהוקדם מהמחזור ה-15

אחרי שבוע מוצלח בו ניצחה 0:2 את אינטר בליגה האירופית והמשיכה עם 0:1 קטן-גדול על ריאל מדריד בקלאסיקו הספרדי, ברצלונה פתחה לעת עתה פער בן חמש נקודות בפסגה, עם ניצחון 0:2 על חרז החלשה בחוץ. המשחק מהמחזור ה-15 הוקדם בשל יציאתה של ברצלונה מאוחר יותר החודש למשחקי אליפות העולם לקבוצות.

לאונל מסי, שזכה בפרס כדור הזהב היוקרתי, קיבל מנוחה ממאמנו פפ גווארדיולה, כמו גם חבריו זלאטן איברהימוביץ' ואנדרס אינייסטה. מי שחזר להרכב של הקטלאנים היה יא יא טורה הממורמר. בחוד פתחו תיירי הנרי, לצידם של פדרו ובויאן קרקיץ'.

במשך 45 הדקות הראשונות הדברים לא עבדו לקבוצה של גווארדיולה, שלא הצליחה להבקיע. 55 שניות מפתיחתה של המחצית השנייה, עשתה החבורה בכתום זוהר סוף לפארסה, כאשר מקסוול הרים משמאל, והנרי נגח מקרוב פנימה נגד הקבוצה הקטנה. בארסה השתעשעה, חרז ניסתה, אבל לא הצליחה לכבוש שער נגד הענק שמנגד. בינתיים, אינייסטה, מסי וזלאטן נכנסו, ושלוש דקות בתוספת הזמן, אחרי החמצה מזעזעת של אינייסטה, מסי הקפיץ לחלוץ השבדי, שכבש את השני (התשיעי שלו העונה בליגה) לזכות האורחים.

הקבוצה הצנועה של חוסה אנחל זיגנדה נשארת עם הניצחון היחיד שיש לה ב-13 משחקים בליגה, הרי היא לא באמת חשבה שהיא תנצח את בארסה. חרז עדיין אחרונה בליגה, כמובן, עם ארבעה שערי זכות בלבד. נראה שהעונה שלה בלה ליגה היא עונה תיירותית - היא צופה בעיקר בקבוצות שמנגד - ובסופה היא תשוב לליגת המשנה.

ביום שבת, בארסה כבר תצא למשחק חוץ קשה הרבה יותר, בריאזור של דפורטיבו לה קורוניה, המדורגת חמישית בליגה עם 25 נקודות. דפור זו לא חרז, שם תיאלץ הקבוצה של פפ להיראות טוב יותר מאשר נראתה בניצחון הקל. ריאל מדריד, אחרי ההפסד בקלאסיקו, תארח בסנטיאגו ברנבאו את אלמריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully