וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' זכתה בכל הקופה

הקבוצה מהבירה הביסה 2:5 את בולון במשחק השלמה, עלתה למקום השביעי והתבשרה כי גרגורי קופה יחזור לשחק עוד העונה

ארבעה ימים אחרי שניצחה את מוליכת הטבלה אוקזר ואיבדה את גרגורי קופה בפציעה קשה, יצאה הערב (רביעי) פריס סן זרמן לבולון סור מר למשחק השלמה, והביסה 2:5 את קבוצת התחתית כדי להתקדם למקום השביעי. קופה, שייעדר בשלושת החודשים הקרובים בשל שבר בקרסול, הבטיח כי יחזור למגרשים למרות גילו המתקדם. בפ.ס.ז' מחכים.

מחליפו של קופה בן ה-37, אפולה אדל הצעיר, התחיל לא טוב את המשחק ובדקה ה-36 נכנע לשער אדיר של גיום דוקאטל המקומי, בבעיטה היחידה שנבעטה לעבר מסגרת שערו במחצית הראשונה. פ.ס.ז', ללא סטפן ססניון המורחק וגיום הוארו הפצוע, הגבירה את הלחץ במחצית השנייה ובליץ של תשע דקות סידר לה ניצחון גדול.

בדקה ה-61 היה זה פגי לוינדולה המחליף, שבישל לקשר קלמון שאנטום. שתי דקות חלפו ולוינדולה דייק מהנקודה הלבנה, אחרי הכשלה ברחבה על הטורקי מבלוט ארדינג, שבעצמו נגח לרשת את השלישי בדקה ה-67 וניצל בישול נוסף של לוינדולה להשלים צמד אישי בדקה ה-70. בדקה ה-82 צימק יוהאן רמארה עם פנדל מוצלח, אבל ז'אן אודה מוריס, עוד מחליף ששלח אנטואן קומבוארה למגרש, סגר עניין בדקה ה-86, הודות לבישול שני במשחק של יונוס סנקארה הצעיר והמוכשר. פ.ס.ז' עם ניצחון שני רצוף, בולון עם משחק 11 ברציפות ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully