וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלדים בארון המפחיד של רון ארטסט

שחקן הלייקרס העניק ראיון חושפני, בו התוודה על חייו הפרועים כצעיר, ששתה במשחקים ושהוא עדיין רוצה להחטיף לוואלאס

מאז שדרך על הפרקט, וכמובן אחרי התקרית הברוטאלית עם בן וואלאס ואוהדי דטרויט פיסטונס, תמיד נחשב רון ארטסט לאחד האנשים 'הרעים' בליגת ה-NBA. אלו שאוהבים אותו יוסיפו צבעוני. ארטסט נתן ראיון לאחרונה, די מוזר אפשר לומר, בו הוא מתוודה וחושף מספר פרטים מעניינים על אורחות חייו.

ארטסט החל את הקריירה שלו בשיקגו, שם שיחק בין 1999-2002. בראיון עימו הוא הודה כי שתה במהלך משחקים! "הייתי רגיל לשתות הנסי (סוג של קוניאק) במחצית", הדהים הפורוורד הפרוע. "שמרתי את הבקבוק בלוקר שלי. הייתי פשוט קונה כל פעם בקבוק בחנות סמוכה לאולם".

על ההרפתקאות כעלם צעיר אמר: "כשהייתי אב בן 19, הייתי סרסור צעיר. הייתי פרוע. המון מריחואנה ואלכוהול, גם לפני הגיל המותר. אני עדיין מכייף ונהנה, אבל לא כמו בעבר. פעם הייתי שותה וחוגג כל ערב".

על הקטטה החמורה ב-2004, בה היה אחד המעורבים הראשיים ובגינה הושעה למשך עונה שלמה (73 משחקים והפסיד משכורת של 7 מיליון דולר), אמר: "זו לא הייתה אשמתי. אני לא רואה משהו שהייתי יכול לעשות בצורה אחרת". ארטסט המשיך להפליג בדבריו המעניינים, כשאמר על וואלאס עצמו: "כשאני רואה את בן, אני על המשמר. אני כל הזמן במצב רוח להילחם איתו. אני אושעה 10-15 משחקים אם אני אילחם בו, אבל אני לא ארוץ ליציעים".

כנראה שאגרוף הוא ענף חביב על השחקן, כאשר התוודה שלאחר שיסיים את קריירת המשחק ב-NBA הוא שוקל להפוך למתאגרף: "התחלתי כבר להתאמן לפני שנתיים. בעוד ארבע שנים, אנסה להתמודד בקרב הראשון שלי".

ארטסט, שהגיע לאלופה בקיץ, לוס אנג'לס לייקרס, במקומו של טרבור אריזה, לא מבין כיצד אנשים מעזים כלל להשוות בין השניים: "איך אנשים עושים זאת, עם מה שכבר עשיתי בליגה, ואני מתכוון לכך ברצינות".

והרי אחד כזה לא יודע שלא לפרגן לעצמו. "זה מוזר כי אנשים לא חושבים על כל המכלול של קבוצת כדורסל. בהתקפת הלייקרס, קובי קולע בממוצע 30 ויש לו צוות מסייע", הסביר ארטסט. "בהגנה, לי יש צוות המסייע. אני אחד משחקני ההגנה הכי טובים ששיחקו אי פעם כדורסל (!), כך שאני עדיין האופציה הראשונה בהגנה".

  • עוד באותו נושא:
  • רון ארטסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully