וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייגר וודס: עכשיו ההתנצלות

שחקן הגולף פרסם הודעה באתרו הרשמי. "אכזבתי את משפחתי ואני מתחרט. אנסה להשתפר ולהיות בעל ואבא טוב יותר בעתיד"

הדי הסערה של תאונת הדרכים הקלה שחווה שחקן הגולף מספר 1 בעולם, טייגר וודס, שככו קמעא, וכעת גם מגיעה ההתנצלות של וודס באתר הרשמי שלו. כזכור, בערב יום שבת, התפרסמה ידיעה בארה"ב כי וודס עבר תאונת דרכים קלה כאשר התנגש במהירות נמוכה בברז כיבוי אש ולאחר מכן בעץ. הוא הועבר לבית חולים, שם קיבל טיפול ושוחרר כשהוא כבר חש בטוב.

יממה לאחר מכן החלו לצוץ השמועות על כך שוודס לא סתם איבד שליטה על רכבו והתנגש באובייקטים, אלא כי רעייתו של וודס, אלין, התווכחה איתו במכונית, כנראה על רקע בגידה שלו בה, והיא שרטה אותו עם מקל גולף...מה שגרם לסטיית הרכב ולתאונה.

"אכזבתי את המשפחה שלי, ואני מתחרט על כך", רשם וודס בהודעה הרשמית באתר שלו. "לא הייתי נכון לערכים אליהם אני מחויב. גם אני עושה טעויות ואני רחוק מלהיות מושלם. אני מתמודד עם ההתנהגות שלי ועם השגיאות שלי ביחד עם משפחתי ולא לפני הציבור.

"בעת האחרונה, משפחתי ואני היינו חשופים לשלל סיפורים לא נכונים אודותינו. הסיפורים, במיוחד אלו על אלימות משפחתית שהביאה לתאונה לא נכונים ומרושעים", כתב השחקן. "אלין, אשתי, תמיד עשתה המון כדי לתמוך במשפחה והראתה הרבה חן מאשר כל אחד יכול לדמיין.

"אני אנסה להשתפר ולהיות אדם טוב יותר והאבא והבעל שמגיע למשפחה שלי. לכל אלו שתמכו בי במשך השנים, אני מביע בפניהם את התנצלותי הכנה", חתם את דבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully