וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: קטלאנים קטלניים

ברצלונה מחצה את פנרחבצ'ה 55:89 ונשארה מושלמת אחרי שישה מחזורים. פנאתינייקוס לא התקשתה עם 68:80 על מילאנו

המחזור השישי ביורוליג התחדש הערב (חמישי), כשמלבד משחקה של מכבי תל אביב נגד לובליאנה בבית ג' נערכו שישה משחקים נוספים. בבית א' נשארה ברצלונה מושלמת אחרי תצוגת תכלית שהסתיימה ב-55:89 על פנרבחצ'ה/אולקר. גם סיינה לא עבדה קשה מדי עם 64:90 על ציבונה זאגרב. בצרפת ניצחה וילרבאן 67:77 את ז'לגיריס קובנה.

במשחק הראשון של הערב גברה פנאתייניקוס ללא קושי מסוים 68:80 על מילאנו ונצמדה לריאל מדריד בפסגת בבית ד', ולאחר מכן טיילה גם אפס פילזן עם 62:77 על ריטאס וילנה במשחק היחיד בבית ב'.

בית א'

ברצלונה - פנרבחצ'ה/אולקר 55:89

הקבוצה המושלמת היחידה עד כה ביורוליג היא בארסה, שממשיכה להסתמן כמועמדת הבולטת ללכת עד הסוף. הפעם הקטלאנים התגברו על הטורקים המוכשרים שניצחו בשני משחקי החוץ שלהם לפני הערב, ועשו זאת בסטייל. המכונה של צ'אבי פאסקוול פתחה בהגנה רצחנית שבלמה את האורחים המסכנים על שש נקודות בסיום הרבע הראשון, ובהפסקה התוצאה כבר עמדה על 21:42 למקומיים.

ברבע השלישי הגיעה עוד ריצה של ברצלונה שהפכה את התבוסה של פנר להשפלה, ורק לקראת הסיום היא הואילו להוריד את הרגל מדוושת הגז. יאקה לאקוביץ' ופראן ואסזק הובילו רשימת קלעים מאוזנת עם 14 נקודות כל אחד, פיט מיקאל הוסיף 12 וחואן קרלוס נבארו וארזם לורבק תרמו 11 כל אחד.

סיינה - ציבונה זאגרב 64:90

אחרי שקלעה 40 נקודות בלבד בזאגרב במשחק הקודם מול האיטלקים, ניסתה ציבונה למחוק משהו מההשפלה אך נאלצה להסתפק בכמות נקודות נסבלת בצידה של תבוסה נוספת. סיינה, שהפסידה במחזור הקודם בפעם הראשונה העונה מול ברצלונה, חזרה לעצמה אחרי מחצית ראשונה מהוססת שהסתיימה ב-34:36 לקרואטים, ורצה למחצית שנייה נהדרת בכיכובם של רומיין סאטו וטרל מקנטייר שקלעו 15 נקודות כל אחד, קשישטוף לאברינוביץ' הוסיף 13.

וילרבאן - ז'לגיריס קובנה 67:77

בזמן ששלושת הגדולות של הבית השתלטו במהירות על שלושת המקומות הראשונים, וילרבאן, ז'לגיריס וציבונה נאלצות להיאבק על הפירורים, ובזמן שהאחרונה חטפה בראש בטוסקנה, שיפרה וילרבאן את מצבה עם ניצחון ביתי נאה, אך לא הצליחה למחוק ההפרש בו הפסידה בקובנה (71:52), מה שהותיר נכון לעכשיו את ז'לגיריס במקום הרביעי המיוחל. רולי מרשל הוביל את קלעי הצרפתים עם 20 נקודות, אריק קמבפל עזר לו עם 15 משלו. דאניוס סאלנגה הוביל את המפסידים עם 25 נקודות.

בית ב'

אפס פילזן - ריטאס וילנה 62:77

הטורקים קיוו להיות במצב טוב בהרבה בשלב הזה של העונה עם סגל שכולל את איגור ראקוצ'ביץ', מריו קאסון ובוסטיאן נכבאר, ואחרי שני ניצחונות בלבד בחמשת המחזורים הראשונים הם התעשתו על חשבון האורחים מליטא, שניצחו 70:77 במשחק הראשון בין השתיים במחזור הפתיחה.

במחצית הראשונה ריטאס עוד הסתכלה על פילזן בגובה העיניים ואף הובילה 32:34 בהפסקה, אבל רבע רביעי מוחץ של הטורקים שניצחו בו 9:20 הפך את המשחק לחד צדדי. דווקא דניאל סנטיאגו הוביל את קלעי הסגל הנוצץ של עם 17 נקודות, ראקוצ'ביץ' הוסיף 16 למרות ערב רע מחוץ לקשת (1 מ-5). בויאן פופוביץ' קלע 12 לליטאים.

בית ד'

פנאתינייקוס - מילאנו 68:80

אחרי שניצחו בהפרש ממוצע של 34 נקודות את שני משחקי הבית הראשונים שלהם, ניסו הירוקים לסדר לאוהדים שלהם עוד ניצחון מוחץ כפיצוי על ההפסד לאולימפיאקוס בליגה, ועל פי הפתיחה היה נדמה שהם יקבלו את מבוקשם, כשהרבע הראשון הסתיים ב-12:27 למקומיים, אבל האיטלקים לא הרימו ידיים ונשארו בתמונה.

ברבע הרביעי החזיר יונאס מאצ'יאוליס את האיטלקים חזק בעניינים והפער קוזז לשש נקודות, לפני שניקולה פקוביץ' דאג להבטיח את הניצחון ליוונים. הסנטר המונטנגרי קלע 16 נקודות למנצחים, מייק באטיסט עזר לו עם 12 משלו. מאצ'יאוליס הוביל את המפסידים עם 17 נקודות.

אולדנבורג - סופוט 82:80

הקרב על המקום הרביעי היה צמוד ודרמטי, ובמאבק בין השתיים שניצחו עד הערב רק פעם אחת העונה הייתה ידם של הפולנים על העליונה. קינטל וודס להט בפרוקום עם 25 נקודות, דייויד לוגאן הצטרף אליו עם 19 משלו ורבע שלישי גדול של שני האמריקאים הציב את האורחים ביתרון, עליו שמרו בדוחק עד הסיום. יסמין פרקוביץ' הוביל את הגרמנים עם 12 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully