וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן גאנה רוצה את באלוטלי בנבחרתו

מילובאן רייבאץ' ייפגש בשבוע הבא עם חלוץ אינטר, וינסה לשכנע אותו לערוק לכוכבים השחורים: "האיכויות שלו יוצאות מהכלל"

הגרלת מונדיאל 2010 תיערך ביום שישי הקרוב, אלא שעוד לפני כן חלק מהנבחרות כבר מתחילות להתכונן לקראת האירוע הגדול של הקיץ הבא. על אף שסיימה את בית ד' של המוקדמות באפריקה במקום הראשון, עם ארבעה נצחונות משישה משחקים, נבחרת גאנה מחפשת להתחזק ועבור מאמנה, מילובאן רייבאץ', יש דרך מאוד פשוטה לעשות כך: גיוס מריו באלוטלי, חלוץ אינטר.

כידוע, החלוץ בן ה-19 של הנראזורי נולד באיטליה לזוג מהגרים גנאים ואומץ על ידי משפחה איטלקית מברשיה בגיל שלוש. הוא הספיק לשחק 15 פעמים בנבחרת איטליה הצעירה, אלא שהחוקים החדשים מאפשרים לו לשחק עבור נבחרת בוגרת אחרת. "אהיה באירופה בשבוע הבא ואפגש עם מריו", אמר היום (רביעי) רייבאץ'.

באלוטלי אמנם הביע בעבר את נאמנותו לנבחרת איטליה, אך בקיץ שעבר רמז שישקול להצטרף לגאנה. "אני שמח עם החלוצים שלי, אבל האיכויות של באלוטלי יוצאות מהכלל. הוא מאוד, מאוד טוב", המשיך רייבאץ'. "אדבר איתו ועם שחקנים אחרים. דיברתי על כך עם נשיא וסגן נשיא ההתאחדות הגנאית, והם נתנו לי אור ירוק", אמר המאמן, שהוסיף כי ייקח אותו לפגישה המדוברת את קפטן הנבחרת, סטפן אפיה.

בתוך כך, על אף שהשמועות לפיהן סופר מריו עשוי לעזוב את אינטר בחלון ההעברות הקרוב בינואר, הוציא נשיא הנראזורי, מאסימו מוראטי, הצהרה לפיה החלוץ הצעיר יישאר במדי האלופה: "הוא לא בשוק ולא יהיה בשוק. יש משהו לסדר בינו לבין הקבוצה והמאמן, בעיקר בגלל התנהגותו, אבל אנחנו מייחסים את זה לגילו הצעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully