וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לנו מוטיבציה, אין סדר וארגון"

גרנט הסביר את הפסדה של פורטסמות לאסטון וילה 4:2 ברבע גמר גביע הליגה. אדבאיור: "טעיתי כשהקנטתי את אוהדי ארסנל"

אברהם גרנט, מאמנה של פורטסמות, ספר כבר שמונה שערים לחובת קבוצתו בשני המשחקים שבהם עמד על הקווים. אתמול (שלישי) פומפי ספגה עוד רביעייה כשהפסידה לאסטון וילה 4:2 ברבע גמר גביע הליגה, מה שפינה לה קצת יותר זמן כדי להתכונן למאבקי התחתית בפרמיירליג.

"אני שונא להפסיד, אפילו כשמדובר במשחקי ידידות", אמר בסיום המשחק אברהם גרנט והוסיף: "הדבר החשוב ביותר עבורנו זה הליגה". גרנט התבקש לנתח את מצבה הנוכחי של פורטסמות ואמר: "הייתה לנו מוטיבציה, אבל לא היה סדר וארגון. ספגנו שערים קלים מדי, וזה משהו שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו. יש לנו בעיות, אבל הן לא נעוצות בהגנה אלא בחוסר הריכוז של השחקנים. המאבק שלנו יהיה קשה מאוד, אבל ידעתי את זה כשהגעתי לקבוצה".

אדבאיור חושש מאוהדי ארסנל?

שני משחקים נוספים במסגרת רבע גמר גביע הליגה יתקיימו הערב (רביעי). בלקבורן תארח את צ'לסי (22:00) ומנצ'סטר סיטי תארח את ארסנל (21:45). חלוצה של מנצ'סטר סיטי, עמנואל אדבאיור, יצטרך להתעמת עם אוהדי ארסנל אותם עצבן מאוד כשרץ לחגוג מולם בניצחון קבוצתו על התותחנים 2:4 בספטמבר.

לקראת המשחק הנוכחי מול התותחנים, אבדאיור הודה כי הוא מתחרט על מה שעשה מול אוהדי קבוצתו לשעבר ואמר: "כולנו עושים שגיאות וזה רק הופך אותנו לאנשים טובים יותר. מה שקרה שם אז זה ששמעתי כמה שירים שהעליבו את ההורים שלי, ולפעמים קורה שאי אפשר לשמור על איפוק. אנחנו בסך הכל בני אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully