וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "הבית הזה יוכרע על הפרשי סלים"

1.12.2009 / 23:37

מאמן ירושלים התנחם ביכולת של שחקניו בהפסד בסלוניקי, על תומפסון החלש אמר המאמן: "מסתבר שגם הוא בנאדם"

הפועל ירושלים הייתה קרובה הערב (שלישי) להפתעה גדולה בסלוניקי אבל הפסידה בסיום לאריס 81:77 ונחלה הפסד אירופי ראשון ביורוקאפ. אחרי שנקלעה לפיגור של 18 נקודות חזרה ירושלים כל הדרך לשוויון בדקות הסיום, הרבה הודות ל-19 הנקודות של פו ג'טר, אבל בהתקפה האחרונה בפיגור 79:77 החטיא הרכש האמריקאי הטרי של גיא גודס את הזריקה המכריעה.

"יש תחושה של החמצה כי שיחקנו הרבה יותר טוב בהגנה", אמר גודס לאחר המשחק. "עצרנו את אריס היטב, אבל החטאנו ארבע או חמש זריקות חופשיות בסיום. אפשר להתנחם בזה ששיחקנו באמת טוב במחצית השנייה, אבל זה לא היה מספיק לנצח את המשחק".

על המהלך האחרון אמר גודס: "אמרתי לפו ללכת לסל ולהוציא כדור החוצה אם יוצאים עליו. זה לא נכנס, אבל הפסדנו את הניצחון עוד קודם, בסלים של ריצ'ארדסון ודיקסון". על החולשה של דיז'ון תומפסון, שסיים עם נקודה בודדת, אמר גודס: "היה לדיז'ון משחק אחד לא טוב, הוא היה מאוד מבולבל ודברים פשוטים לא הלכו לו. מסתבר שגם הוא בנאדם, אבל כל החבר'ה האחרים עשו עבודה טובה".

לגבי תמונת המצב בבית אמר גודס: "הניצחון של זאדאר בליטא קצת מסבך את הבית, ויכול להיות שבמצב הזה גם שלושה ניצחונות ביתיים לא יספיקו לנו לעלות. הניחוש שלי הוא שזה ייגמר על הפרשי סלים ויהיה בית מסובך מאוד. שני המשחקים הקרובים מול זאדאר בבית ובחוץ יהיו המשמעותיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully