וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השחיה שוב אסר על שימוש בחליפות החדשות

הנהלת האיגוד שבה ודחתה את האפשרות להתיר לשחיינים ישראלים להמשיך ולהשתמש בבגדי ים מהירים בתחרויות בארץ

הנהלת איגוד השחייה שבה ודחתה בישיבתה אתמול (שני) את האפשרות להתיר לשחיינים ישראלים להמשיך ולהשתמש בבגדי ים מהירים בתחרויות בארץ וקבעה כי אם יעשה בבגדי הים האלה שימוש בתחרויות בחו"ל, האיגוד לא יכיר בשיא ישראלי או בקריטריון שיושג על ידי שחיין שייעזר בבגד הים הזה.

האיגוד הישראלי החליט כבר באוגוסט השנה שהחל מה-1 באוקטובר יוצאו בגדי הים המהירים מהשימוש בתחרויות אותן מארגן האיגוד. האיגודים הבינלאומיים – הפינ"א והלן, החליטו שבגדי הים ייצאו מהשימוש ב-31 בדצמבר 2009. האיגוד הישראלי, כמו איגודים רבים בעולם, החליט להקדים ולאסור שימוש בחליפות השחייה אשר עמדו במוקד הוויכוח הציבורי במשחקים האולימפיים בבייג'ינג. כך יוצא שבאליפות אירופה הקרובה בבריכות קצרות, שתתקיים באיסטנבול בעוד שבועיים, יוכלו השחיינים להשתמש בפעם האחרונה בבגדי הים המהירים.

בישיבת ההנהלה הציע אחד החברים לחזור מהחלטת האיגוד הקודמת ולקבוע כי לשחיינים הישראלים יותר השימוש בבגדי הים המהירים כדי לא לפגוע בסיכוי שלהם להשיג תוצאות טובות מול שחיינים אחרים בעולם. יושב ראש האיגוד, נעם צבי, הסביר שאין איסור על השחיינים להשתמש בבגדי הים המדוברים באליפות אירופה, כשההחלטה היא שאם שחיין ישראלי ישיג שם שיא ישראלי, השיא לא יוכר ולא יירשם בטבלת השיאים.

אגב רק השבוע השחיין הישראלי הצעיר יעקב טמרקין בן ה-17 שבר שיא ישראלי חדש במשחה ל-200 מטר מ.א. בתחרות באיינדהובן. טמרקין קבע שיא גילאים חדש של 2:04.59 דקות, שיפור בן 18 מאיות לשיאו מחודש יולי באליפות אירופה לנוער שנערכה בפראג. באיינדהובן טמרקין שחה בבגד הים החדש של ספידו, זה שמחליף את בגד הים המהיר איתו שחה ביולי באליפות אירופה, מה שמוכיח שגם בלי בגד ים מהיר אפשר לשפר שיאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully