וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: גרנט ופורטסמות הודחו מגביע הליגה

הישראלי הפסיד 4:2 לאסטון וילה במשחקו השני בקבוצה, הפעם במסגרת רבע גמר גביע הליגה. יונייטד ניצחה 0:2 את טוטנהאם

אחרי משחק הבכורה הלא ממש מוצלח עם ההפסד 4:1 למנצ'סטר יונייטד, אברהם גרנט התייצב בערב (רביעי) עם פורטסמות למשחק בית נוסף, הפעם במסגרת רבע גמר גביע הליגה מול אסטון וילה. הווילאנס, שזכו בגביע הליגה ב-1996, הגיעו לפראטון פארק מהמקום השישי בליגה וכשהם מפנטזים על כרטיס נכסף לליגת האלופות ואולי איזה תואר נוסף לארון.

פומפי, נועלת טבלת הפרמיירליג, התייצבה שוב ללא השוער דייויד ג'יימס וארבעה שחקנים נוספים שלא יכולים להופיע בגביע, וקיוותה לשכוח לרגע מתלאות הליגה בעזרת העפלה לחצי הגמר במפעל השלישי בחשיבותו. גרנט ביצע מספר שינויים בהרכב, כשטל בן חיים הוסט לעמדת הבלם ופינה את תפקיד המגן הימני לבלגי אנתוני ואנדן בורה.

כבר אחרי 10 דקות נכבש השער הראשון, כשכדור קרן של דני וובר פגע בבולגרי סטיליאן פטרוב והפתיע את בראד גוזאן, שוערה האמריקאי של וילה. שתי דקות חלפו ואמיל הסקי דאג לשיוויון, כשהקשית בקלילות מעל אסמיר בגוביץ'. האורחים המשיכו ליטול את היוזמה, ובדקה ה-27 היה זה ג'יימס מילנר, שחקן הנבחרת האנגלית, שחתך מאגף שמאל, חלף על פני מייקל בראון ושלח כדור נהדר לפינה הרחוקה.

לאחר מחצית בה הייתה נחותה מיריבתה, פומפי התעוררה עם החזרה מההפסקה, אם כי שחקניה לא היו מספיק החלטיים בחלק המסוכן ולא ממש איימו על גוזאן. גרנט שלח גם את קאנו הוותיק אל כר הדשא, אבל בדקה ה-74 אסטון וילה מצאה את השלישי. הגבה של אשלי יאנג מימין הוסטה בדרך, אך הגיעה לסטיוארט דאונינג שהצליח לנגוח פנימה.

שלוש דקות לסיום חזרה פומפי למשחק, כשקאנו כבש מחמישה מטרים, בזמן ששחקני אסטון וילה טוענים לעמדת נבדל של הניגרי. גרנט שלח את כל שחקניו לנסות ולהשיג את השיוויון, אך וילה עקצה עם שער במתפרצת של יאנג בדקה ה-87, והמאמן הישראלי יחפש את ניצחונו הראשון במשחק הבא.

יונייטד מוכנה כבר לאברטון

מי שהמשיכה לשמור על קצב טוב היא מנצ'סטר יונייטד, שניצחה 0:2 את טוטנהאם ועלתה לחצי הגמר. דארון גיבסון כבש פעמיים (16, 38) והעלה את יונייטד לשלב הבא. אגב, בשנה שעברה שתי הקבוצות נפגשו בגמר, כשיונייטד זכתה בגביע בזכות בעיטות הכרעה מ-11 מטר.

יונייטד לא הופיעה למשחק עם ההרכב הראשון שלה ואלכס פרגוסון איפשר לצעירים לקחת את ההזדמנויות. גיבסון היה זה שניצל זאת כשבדקה ה-16 הוא קיבל כדור מאנדרסון ושלח מ-17 מטר כדור לפינה השמאלית. בדקה ה-38 החליף גיבסון מסירות עם וולבק וסובב את הכדור מאותו טווח בדרך לרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully