וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירמי אולמרט היכה את כתב ערוץ הספורט

עומר בנוביץ' הוכה בפניו ע"י יו"ר איגוד הכדורסל לשעבר ופונה לבית החולים. אולמרט, שעוכב לחקירה: "זה היה אקט של מגננה"

יותם רונן

צפו בתקיפת אולמרט את בנוביץ' באדיבות ערוץ הספורט

יושב ראש איגוד הכדורסל לשעבר, ירמי אולמרט, תקף הערב (שלישי) את כתב ערוץ הספורט, עומר בנוביץ', בסיום משחק הכדורסל במסגרת הליגה הלאומית בין מ.כ. הבקעה לאליצור קרית אתא בגני תקווה. התוצאה: בנוביץ' פונה לבית חולים השרון בפתח תקוה לשם קבלת טיפול רפואי.

על פי אחד מעדי הראייה שנכח במקום, השניים התווכחו ביניהם על רקע סיקור איגוד הכדורסל בתקשורת, ולאחר דין ודברים בין השניים, תפס אולמרט את בנוביץ' ושלח אגרוף לפניו. על פי אותה עדות, האחרון התעלף ואמבולנס פינה אותו לבית החולים, שם הוא עבר בדיקות.

מנגד, אולמרט עוכב לחקירה ונתן עדות בתחנת מסובים. במשטרה מעריכים כי הסיבה לעימות נובעת מסכסוך קודם בין השניים. מיד לאחר התקרית הסביר אולמרט כי "היה פה אקט של הגנה. הרגשתי מותקף מאיך שהוא דיבר ומאיך שהוא התנהג. מעבר לזה אני לא רוצה להוסיף דבר".

מוטי אקסמיט, דובר איגוד הכדורסל, מסר את תגובת האיגוד למקרה: "מבלי להכנס לפרטי האירוע, איגוד הכדורסל מגנה בכל תוקף כל מעשה אלימות גם אם אינו קשור ישירות למשחק עצמו".

אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט, אמר בתגובה: "זהו מקרה חמור מאין כמותו שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום. אני מצפה מרשויות החוק לפתוח בחקירה ולהביא למיצוי הדין. אני מאחל לעומר בנוביץ' החלמה מהירה".

לאחר פרישתו של אולמרט, תת אלוף במילואים, מראשות איגוד הכדורסל, הפך בשנה שעברה לנשיא קבוצת הכדורסל של גבעת שמואל. במהלך שנות ה-90 אולמרט אף שימש כראש מועצת גבעת שמואל וכיום הוא עדיין חבר פעיל בפיב"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully