וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "זה מזכיר טעם טוב שאנחנו כולנו אוהבים"

בלם בית"ר ירושלים התגעגע להרגשת הניצחון אחרי ה-0:2, שלא קבע דבר, על בני יהודה. לוזון: "לא תהיה לזה השפעה לשבת"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בלי שזה שינה יותר מדי למישהו, בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את בני יהודה במשחק האחרון בשלב הבתים של גביע הטוטו. השתיים כבר העפילו, עוד לפני המשחק, לשלב הבא, אבל נאלצו להשלים את המשחק וקיבלו הזדמנות נוספת לבחון הרכבים שונים ושחקנים צעירים. טוטו תמוז (69) ברק יצחקי (89) שעלו מהספסל, הצליחו להרגיע ממש מעט את כמות הביקורות שהופנו בשבועות האחרונים לעבר יצחק שום אחרי ההפסד למ.ס. אשדוד בשבת, אבל המבחן החשוב באמת של הקבוצה יהיה ביום שבת נגד הפועל רעננה.

גרשון: "בחדר ההלבשה הרגישו היום את האנרגיה הטובה"

לאחר המשחק נשמע בלם בית"ר ירושלים, שמעון גרשון, שבע רצון מאוד, כמובן לא מהמשמעות אלא מעצם העובדה שקבוצתו השכילה לנצח. "זה כיף לנצח, גם אם זה גביע הטוטו ובטח כשלא ניצחנו סדרה של משחקים, אז להיזכר בטעם זה טוב לכולנו", אמר גרשון. "זה מזכיר טעם טוב שאנחנו מאוד אוהבים. נמשיך להתכונן לשבת. בחדר ההלבשה השחקנים הרגישו היום את האנרגיה הטובה וזה משהו שכן יכול לעשות לנו טוב בהמשך. צריך להמשיך לעבוד ולעשות את העבודה בלי הרבה דיבורים".

מאמן בני יהודה, גיא לוזון, סירב להתייחס למשחק הזה כמבחן כלשהו להמשך הדרך, ואמר: "אני לא חושב שלמשחק הזה היו השלכות מיוחדות לא לגבינו ולא לגבי מה שיקרה בשבת. זה היה לפרוטוקול בלבד כי שתי הקבוצות כבר עלו לשלב הבא. מי שהיה על המגרש התאמץ מאוד, אבל לפעמים זה לא הולך כמו שרוצים. ניקח מפה את הדברים הטובים, ואת הפחות טובים נשפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully