וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: התזמורת מגיעה לאנדלוסיה

אחרי הניצחון על ריאל מדריד, ברצלונה תתארח במשחק מוקדם אצל חרז (ד', 23:00, ספורט 5). גווארדיולה: "מבחן מצוין"

אחרי שבוע מוצלח בו ניצחה 0:2 את אינטר בליגה האירופית והמשיכה עם 0:1 קטן-גדול על ריאל מדריד בקלאסיקו הספרדי, ברצלונה רוצה לפתוח פער של חמש נקודות בפסגה בעזרת ניצחון על חרז החלשה (רביעי, 23:00, ספורט 5). המשחק מהמחזור ה-15 הוקדם בשל יציאתה של ברצלונה מאוחר יותר החודש למשחקי אליפות העולם לקבוצות. אלופת ספרד שהיא גם מחזיקת גביע המלך, הוגרלה היום לשחק מול סביליה בשמינית גמר הגביע, כאשר המנצחת תפגוש ברבע הגמר את מי שתצלח את ההתמודדות בין ולנסיה לדפורטיבו לה קורוניה.

ליאונל מסי, שזכה בפרס כדור הזהב היוקרתי, צפוי לקבל מנוחה ממאמנו פפ גווארדיולה, שיחזיר להרכב מול חרז את יא יא טורה הממורמר על חשבון סרחיו בוסקטס המורחק. גם זלאטן איברהימוביץ', כובש שער הניצחון ביום ראשון, עשוי לשבת שוב על הספסל, כשפדרו ובויאן קרקיץ' מתדפקים על דלתות ההרכב, בעוד ז'ראר פיקה הושאר הפעם מחוץ לסגל.

הסיפור המרגש בברצלונה בימים האחרונים הוא כמובן שובו לסגל של גבריאל מיליטו, אחרי היעדרות בת 580 ימים! הבלם הארגנטינאי לא נרשם למשחק מול חרז, אך ימריא עם הקבוצה לאליפות העולם. "אזמן אותו ברגע שזה יתאפשר", אמר גווארדיולה לגבי סוגיית מיליטו.

"בעונה שעברה התקשנו במשחקים כאלה", הודה גווארדיולה לפני משחק מול קבוצה נחותה בהרבה ממה שנתקל בשבוע האחרון. "זה מבחן מצוין עבורנו כדי לראות אם השחקנים רוצים להיות אלופים. "יש לנו מוטיבציה לעשות עונה גדולה נוספת". ברצלונה לא ניצחה מחוץ לביתה בליגה מאז ה-0:2 במלאגה ב-27 בספטמבר, וגווארדיולה יודע: "בעונה שעברה התגברנו על מוקשים כאלה. זה הזמן לשנות את המומנטום השלילי במשחקי החוץ".

לקבוצה הצנועה של חוסה אנחל זיגנדה יש ניצחון אחד בלבד ב-12 משחקים, והיא כבשה ארבעה שערים עד כה בעונת הבכורה שלה בלה ליגה, שצפויה להסתיים ביריד מהירה חזרה לליגת המשנה. חרז נמצאת בקשיים כלכליים המציבים מעל המשך דרכו של המועדון ערפל כבד. "התמזל מזלנו לפגוש את הקבוצה הטובה בעולם, אבל זו לא משימה בלתי אפשרית", אמר קוקו זיגנדה. "נצטרך להיות מאוחדים, לצופף מחוץ לרחבה ולמנוע מבארסה את המשחק הרגיל שלה. הם לא יכולים לנצח בכל משחק. ננסה להפתיע". תיאורטית זה פשוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully