וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: ראשון לציון וקרית שמונה ייפגשו בגמר

הכתומים של הלל ניצחו 2:4 את הכח ויפגשו את ק. שמונה (0:1 בהארכה על נס ציונה). יו"ר נס ציונה: "המשחק הזה דורש בדיקה"

בזמן שבליגה הלאומית היא לא ממש רווה נחת ומדורגת רק במקום ה-12, לפחות בגביע הטוטו הכתומים של יעקב הלל מצליחים. ראשון לציון העפילה הערב (שלישי) לגמר אחרי ניצחון בקרב דרמטי 2:4 בנס ציונה לעיני 1,000 צופים על הכח עמידר רמת גן, שגם לה לא מעט צרות בליגה.

המשחק ההפכפך החל כשדווקא הסגולים של רונן ויינשטיין עלו ליתרון עם שער של ישראל בן ישראל, שניצל טעות בהגנה של הכתומים והקשית מעל טוביה קוז'יקרו, שוער ראשון לציון חמש דקות לסיום המחצית הראשונה. עקיבא מגרלשווילי איזן ל-1:1 בדקה ה-55 אחרי שבעט מ-18 מטר כדור חזק, שנכנס פנימה.

בדקה ה-60 היתרון חזר להכח, כשאגם משיח קיבל כדור רוחב ומ-16 מטר המשיך פנימה, אבל ראשון לציון לא ויתרה ואחרי עשר דקות השוותה כשגל ספיר הבלם עלה לעזור בכדור חופשי ובעט מקרוב את ה-2:2. ראשון לציון המשיכה לתקוף ואחרי שתי דקות אלירן אפריאט בעט מקרוב וקבע 2:3, כשאקורד הסיום היה שייך לקובי סוויסה, שבדקה ה-90 קיבל מאור חסון ובעט מול שער ריק את הרביעי.

במשחק המקביל, שנערך בשכונת התקווה, ניצחה מוליכת הליגה הלאומית, עירוני קרית שמונה, 0:1 בהארכה את נס ציונה במשחק שנערך בשכונת התקווה. אדום של עמאר מנצור השאיר את נס ציונה בעשרה שחקנים ואיפשר לווילאם נג'ובו (93) לכבוש את שער הניצחון. במהלך המשחק הורחקו שני המאמנים: רפי כהן (נס ציונה) ורן בן שמעון (קרית שמונה). הגמר בין ראשון לציון לקרית שמונה יתקיים ביום שלישי בעוד שבועיים.

אגב, בסיום המשחק הלין יושב ראש נס ציונה, קובי כדורי, על השיפוט ואמר: "זו בושה וחרפה מצד שופט המשחק לנהוג כפי שהוא נהג. אני לא נוהג לעשות זאת ולהתלונן על שופטים, אבל במקרה הזה השופט גמר לנו את המשחק. אני לא רוצה להגיד דברים קשים, אבל אני חושב שהמשחק הזה דורש בדיקה. היו לשופט הרבה החלטות תמוהות ואני אכתוב מכתב לאיגוד השופטים שינהלו בדיקה מה בדיוק קרה". בין השאר מתכוון כדורי להרחקה של מנצור, כמו גם להרחקת מאמנו, רפי כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully