וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: יותם הלפרין קלע 22 נקודות בניצחון אולימפיאקוס

הישראלי הוביל את האדומים ב-84:88 על אורלאן. ניצחונות לקאחה (על רומא) וצסק"א (על מארוסי) בבית של מכבי ת"א

הסיבוב השני של היורוליג נפתח הערב (רביעי) ואמור לסמן בבירור מי הולכת לעבר הטופ 16 ומי כנראה הולכת לנשור ולהגיד שלום למפעל. בבית ב', יותם הלפרין נתן משחק נהדר במדי אולימפיאקוס, כשהוביל אותה עם 22 נקודות בניצחון החוץ בצרפת, 84:88 על אורלאן, שחיפשה ולא מצאה ניצחון ראשון במפעל. מלאגה לא הצליחה לשמור על השלמות שלה במשחקי הבית, כאשר נוצחה על ידי פרטיזן בלגרד 72:64.

בבית ג', הבית של מכבי תל אביב, התגברה צסק"א על הצרות לפחות לערב אחד ואחרי פתיחת משחק לא קלה, הצליחה לגבור על מארוסי 65:78. רומא ניסתה לצאת מהמיני משבר שפוקד אותה אחרי התבוסה בשבוע שעבר נגד לובליאנה עם משחק חוץ בוויטוריה אצל קאחה, אבל המקומיים הנחילו הפסד שלישי רצוף לאיטלקים עם 60:67 ביתי. ליאור אליהו ישב על הספסל, אך לא שותף במדי קאחה ויטוריה.

בבית ד', ריאל מדריד של אטורה מסינה, שכבר נכוותה בסיבוב הראשון על ידי חימקי מוסקבה, הצליחה לגמול לה עם ניצחון במדריד 59:70.

בית ב'

אורלאן - אולימפיאקוס 88:84

הקבוצה של פנאיוטיס ינאקיס יצאה למשחק חוץ באורלאן, המיותמת מניצחונות, והיא נאלצה להסתדר ללא ג'וש צ'ילדרס, שנעדר בשל מות אביו ונסיעתו לארצות הברית כדי להשתתף בהלוויתו. בהיעדרו, מי שקיבלו יותר דקות היו יותם הלפרין ולינאס קלייזה, שלקחו את ההזדמנות שניתנה להם בשתי הידיים. הישראלי הוביל את אולימפיאקוס בנקודות עם 22 ב-26 דקות וחצי, כשקלייזה עוזר לו עם 19 משלו ו-5 ריבאונדים. הניצחון קירב עוד את האדומים מפיראוס מתקרבים אל עבר הטופ 16.

לא לפתיחה כזו ציפו בתחילת העונה באורלאן, שהעפילה ליורוליג דרך המוקדמות ובינתיים נראית כמו שק החבטות המשמעותי. הקבוצה הצרפתית נותרה גם אחרי המחזור השישי הקבוצה היחידה שלא ניצחה עדיין במפעל. אורלאן יכולה לבכות את העובדה שהיא הובילה על הקבוצה האורחת מיוון בסיומו של הרבע השלישי, אבל רבע אחרון מצוין של האדומים מפיראוס גנז להם את החלום לזכות בניצחון ראשון.

הצרפתים ירדו להפסקה כשהם ביתרון נאה של 8 נקודות, 40:48 על הקבוצה של פנאיוטיס ינאקיס. הרבע השלישי הסתיים בשוויון 18, אלא שהקבוצה היוונית קלעה 30 נקודות ברבע האחרון, לעומת 18 בלבד של אורלאן. מי שעוד קלע לאולימפיאקוס מלבד הלפרין וקלייזה היו: יואניס בורוסיס ומילוש תאודושיץ' קלעו 11 נקודות כל אחד. את אורלאן הובילו ז'סטין דולמן עם 17 נקודות ו-6 ריבאונדים ואוסטין ניקולס עם 12 נקודות.

מלאגה - פרטיזן בלגרד 72:64

הקבוצה הספרדית הגיעה למשחק נגד פרטיזן עם מאזן מושלם של חמישה ניצחונות, אלא שהסרבים הראו להם שלא קל לשמור על שלמות.

פרטיזן הובילה בסיומו של הרבע הראשון 18:21, כאשר ברבע השני הסקור היה נמוך יותר כששתי הקבוצות סיימו בשוויון 11:11, ובמחצית 29:32 לאורחים. פרטיזן שמרה על היתרון שלה גם במחצית השנייה, כשהיא מנצחת את הרבעים השלישי והרביעי בשתיים ושלוש נקודות בהתאמה, וזוכה בניצחון חוץ יקר ערך וחשוב.

אחרי הניצחון המדהים של הקבוצה הסרבית על אולימפיאקוס בשבוע שעבר, מחברת הקבוצה של דושקו וויוסביץ' ניצחון שני רצוף ושלישי בסך הכול, והיא בהחלט משפרת עמדות בבית לקראת המשך המשחקים. מלאגה תנסה להתחיל רצף חדש במשחק הבא שלה, כדי להבטיח מה שיותר מהר את העלייה.

את פרטיזן הוליכו דושאן קצ'מן עם 16 נקודות ו-5 ריבאונדים, אלכסנדר מאריץ' הוסיף 12 נקודות ו-8 ריבאונדים, את אוניקאחה הובילו ג'ואל פרילנד עם 12 נקודות, לורנס לוויס הוסיף 11 וקטף 7 ריבאונדים, ברני רודריגז סיים עם 10.

בית ג'

צסק"א מוסקבה - מארוסי 65:78

מחזור הפתיחה של היורוליג בישר על כמעט הפתעה גדולה ביוון, אז נכנעה מארוסי לצסק"א רק בגלל סל בשנייה האחרונה של ויקטור חריאפה, אבל למשחק הביתי שלהם הרוסים התייצבו כשעל הנייר צפוי להם משחק קל בהרבה. זה הסתיים בניצחון, אבל התחיל עם כמה קשיים.

בפתיחה צסק"א התקשתה לברוח ולייצר נקודות וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 13:15. הרבע השני דמה לקודמו, כשמארוסי עוד הצליחה ליטול את ההובלה (19:20) לפני שהרוסים שעטו לריצת 7:16 בדרך ל-30:35 במחצית. עם פתיחת המחצית השנייה החלו שחקני צסק"א לאפס את הידיות ושלשות של ויקטור חריאפה, ג'יי אר הולדן ורמונאס שישקוסקאס הבריחו את הקבוצה הביתית ליתרון דו ספרתי, כש-10 דקות לסיום היא מוליכה 42:58 מבטיח. ברבע האחרון כבר הגיעה צסק"א לפלוס 20, ובסיום 65:78.

ג'יי אר הולדן הוליך את המקומיים עם 16 נקודות כולל 4 מ-5 מחוץ לקשת, טרז'ן לנדגון ו-ויקטור חריאפה תרמו 13 כל אחד וסשה קאון הוסיף 12. דימיטריס מאברואידיס עם 11 ובילי קיז עם 10 היו היחידים שקלעו בספרות כפולות אצל מארוסי.

קאחה ויטוריה - רומא 60:67

שתי קבוצות עם מאזן דומה נפגשו בספרד לעוד קרב מסקרן שנתן אולי סימן לגבי השלב הבא ולגבי הכוונות של מי מהן רציניות יותר. קאחה, שנכנעה בשבוע שעבר לצסק"א, הסתדרה ללא מרסליניו הוארטס וברד אולסון. ליאור אליהו, ששיתופו היה מוטל בספק, ישב על ספסל הקבוצה אך לא שותף במשחק.

קאחה עלתה ליתרון עם פתיחת המשחק, כאשר לאחר 10 דקות היא הובילה בשש הפרש, עם 17 שלה, כשהיא שומרת את היריבה האיטלקית על 11 בלבד. ברבע השני רומא הצליחה לקלוע 17, לעומת 16 של הביתיים, ובמחצית 28:33 לבאסקים. קאחה פתחה טוב מאוד את המחצית השנייה, וסיימה את הרבע השלישי בניצחון 12:20. רומא עוד ניסתה לחזור למשחק ברבע האחרון, אבל זה היה ניסיון עקר וקאחה סיימה עם הניצחון 60:67.

את קאחה הובילו מירזה טלטוביץ' עם 17 נקודות, הסנטר הברזילאי טיאגו ספליטר הוסיף 15 נקודות ו-7 ריבאונדים ופרננדו סן אמטריו סיים עם 13 נקודות. לרומא הרבו לקלוע: ריקי מינארד 15 וקנדי ווינסטון עם 12 ו-6 ריבאונדים.

בית ד'

ריאל מדריד - חימקי 59:70

שתי הראשונות של בית ד' נפגשו בבירה הספרדית, כאשר הקבוצה של אטורה מסינה גמלה לרוסים, שהנחילו להם את ההפסד הראשון והיחיד שלהם עד כה בבבית, במחזור הראשון של המפעל. סרג'יו סקאריולו, שאימן בעבר את ריאל, וראול לופז, ששיחק בשנה שעברה אצל הספרדים, פגוש את היריבה במשחק שהיה צמוד כמעט לכל אורכו.

הרבע הראשון נגמר עם יתרון מינימלי בן נקודה של חימקי (12:13), כאשר עד סיומה של המחצית הראשונה הצליחה ריאל להפוך את התוצאה ולהוביל 28:31. הקבוצה הלבנה המשיכה לשלוט ולהוביל כאשר היא מגדילה את הפער שלה בהדרגה במחצית השנייה. הרבע השלישי עוד היה צמוד, כשריאל ניצחה רק 17:19, אבל באחרון הרוסים כבר לא הצליחו לאיים על הניצחון של ריאל, שגברה עליהם לבסוף 59:70.

את ריאל הובילו חורחה גרבאחוסה עם 13 נקודות, פאבלו פריג'יוני עם 11 נקודות ו-7 אסיסטים, שני שחקנים קלעו 10 נקודות כל אחד: דריוש לברינוביץ' (6 ריבאונדים) נוביצ'ה ווליצ'קוביץ' (7 ריבאונדים). לחימקי הרבו: רוברטאס יבטוקאס שקלע 17 נקודות והוריד 9 ריבאונדים, קית' לנגפורד סיים עם 11 נקודות.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully