וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אף אחד לא רוצה להגיע לסיטי?

המיליונרים מציעים משכורות אסטרונומיות, הכוכבים מסרבים להגיע: "הם לא רציניים". יאיא טורה רוצה לעבור לצ'לסי או יונייטד

קבוצות הפרמיירליג שילמו בשנה האחרונה למעלה מ-70 מיליון ליש"ט לסוכנים, כך חשפה אתמול (שני) הנהלת הפרמיירליג, שמגלה פרטים כספיים על התקופה שבין אוקטובר 2008 לספטמבר השנה. המספרים מוכיחים שוב את מדיניות הבזבוזים המטורפת של ראשי מנצ'סטר סיטי, שהשתוללו לחלוטין בשני מועדי ההעברות האחרונים ושילמו רק לסוכנים 12.8 מיליון ליש"ט (כ-80 מיליון שקל). כזכור, סיטי הביאה בשנה האחרונה שחקנים כמו עמנואל אדבאיור, קרלוס טבז, ג'ולן לסקוט, גארת' בארי ורוקה סנטה קרוז.

מוליכת הטבלה צ'לסי שילמה 9.6 מיליון ליש"ט בתקופה זו, ומקדימה את ליברפול, שקנתה ומכרה את רובי קין והוציאה סך של 6.6 מיליון. האלופה מנצ'סטר יונייטד, מנגד, שילמה רק 1.5 מיליון ליש"ט לסוכנים. עמלת הסוכנים, כידוע, היא רק עשרה אחוז מהסכום שהוציאו הקבוצות על רכש באופן כללי, 682 מיליון ליש"ט. "אלו מספרים מדהימים", אומר מאמן טוטנהאם הארי רדנאפ, "לפעמים אני חושב שאנחנו במשחק הלא נכון".

איך רוביניו הגיע לשם

בשורה התחתונה, הבזבוזים הגדולים של סיטי עדיין לא עוזרים לה לרוץ בצמרת (הסיטיזנס עם שבע תוצאות תיקו רצופות), ואמש פרסם אתר "סוקרנט" כי שחקני הצמרת העולמיים אינם מעוניינים להגיע לאחות הקטנה ממנצ'סטר בטענה ש"זו לא קבוצה רצינית", על אף שמוצע להם שכר חודשי אסטרונומי של 200 אלף ליש"ט.

בנוסף, סוכן שחקנים מדווח שגם רוביניו, שהגיע לסיטי תמורת סכום שיא של 32.5 מיליון ליש"ט, בכלל רצה להגיע לצ'לסי, וכשחתם בסיטי ביום האחרון של מועד ההעברות - הוא בכלל היה בטוח שהוא חותם במנצ'סטר יונייטד!

מה עם טורה?

עוד שחקן שכנראה לא יגיע לסיטי הוא יאיא טורה, קשר ברצלונה, שמעוניין לעזוב את קאמפ נואו אחרי שהוא ממשיך להתייבש על הספסל, ועלה רק במחצית השנייה בקלאסיקו מול ריאל. אומנם אחיו של יאיא, קולו, משחק במנצ'סטר סיטי והצהיר כי הוא מקווה שאחיו יצטרף אליו לקבוצת המיליונרים של מארק יוז, אך יאיא מעוניין להגיע לקבוצה אמיתית, כמו מנצ'סטר יונייטד או צ'לסי.

סוכנו של קשר ברצלונה אמר כי "אנחנו לא מרוצים מהמצב. הוא לא משחק. מוזר שהוא לא מקבל דקות. אם יונייטד או צ'לסי יבואו לקראתנו, נשמח לדבר עמן, ללא בעיות. יאיא בן 26, הוא לא מוכן לשבת ולחכות. מדובר בשחקן שהיה מועמד לכדור הזהב, מגוחך שהוא לא משחק. הוא שחקן חשוב לברצלונה, ואם היא תזניח אותו והוא יעזוב, היא עלולה להידרדר כמו שליברפול הידרדרה כשהיא שחררה את צ'אבי אלונסו".

גם ארסנל תיכנס לשוק השחקנים?

אחרי ההפסד לצ'לסי, שהרחיק את ארסנל מהפסגה ויצר פער של 11 נקודות בינה לבין יריבתה העירונית, התותחנים רוצים לחזור לתמונה. גם ההיעדרות של רובין ואן פרסי, שלא ישחק חמישה חודשים לפחות, מדאיגה את ארסנל.

"חסרונו של ואן פרסי משפיע עלינו בצורה קשה, אנחנו חייבים למצוא פתרון", טוען בקארי סאניה, מגן הקבוצה, "נוצר פער גדול מדי בינינו לבין צ'לסי. הם היו טובים יותר מאיתנו בכל הקרבות האישיים, שמרו על הכדור והניעו אותו בצורה טובה יותר. המשחק הזה היווה עדות למצבנו, שהתבטא גם בהפסד 1:0 לסנדרלנד. לא יצרנו כמעט מצבים, וצ'לסי פשוט טאטאה אותנו".

"אני לא רואה את ארסנל זוכה באליפות", סיכם הארי רדנאפ, מאמן היריבה העירונית טוטנהאם, והתייחס למועמדת הראשית לתואר: "כולם ראו כמה חזקה צ'לסי, יש לה הכל, אבל כמובן שאף פעם אי אפשר לבטל את יונייטד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully