וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דודו אוואט הוא המגן של מאיורקה"

השוער הישראלי סחט מחמאות אדירות בעיתון מקומי: "עומד בשורה הראשונה של שוערי הקבוצה לאורך ההיסטוריה"

על מאיורקה עוברת עונה טובה מאוד מבחינה יחסית ואחרי 12 מחזורים היא מדורגת במקום השישי, 14 נקודות מהקו האדום והרחק ממאבקי הירידה אליהם היא התרגלה להשתייך לא פעם בשנים האחרונות.

קרלוס מונטס דה אוקה, מאתר האינטרנט של "אולטימה הורה" היוצא לאור בעיר, הקדיש טור מיוחד לאחד מהאנשים לזכותם הוא זוקף את התקופה הנהדרת שעוברת על הקבוצה, דודו אוואט.

"לפני שנה הוא היה מוחרם", כתב מונטס דה אוקה, "הקרב שלו עם גוסטבו מונואה שלח אותו לגלות והשם שלו נמחק מהלוח בדפורטיבו לה קורוניה. בחג המולד הקודם מאיורקה הגיעה כדי להציל אותו ושנה לאחר מכן דודו אוואט הוא המגן של הקבוצה מהאיים הבאלריים, האחראי ליציבות שלה ושחקן חיוני בסגל של גרגוריו מנזאנו.

"מאז שהוא נחת באי, אוואט הפך לאחד מעמודי התווך של מאיורקה והוא מציג מספרים מדהימים. איתו על המגרש מאיורקה הפסידה רק פעם אחת בבית, בבכורה שלו נגד ריאל מדריד בינואר שעבר. 14 משחקים לאחר מכן כשהוא נכלל בהרכב, למאיורקה יש 12 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו והיא ספגה רק 11 שערים בבית.

"כשהחוזה שלו מסתיים בעוד עונה וחצי, למאיורקה יש הימור בטוח על אוואט, שוער שעומד בשורה הראשונה של אנשים שהגנו על שערה של הקבוצה לאורך ההיסטוריה, שוערים כמו באדו זאקי וקרלוס רואה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully