וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזי: "מקווה שיהיה שינוי, לפחות ברמת השחקנים"

30.11.2009 / 23:06

אחרי שהפסיד גם לגלבוע/גליל, מאמן חולון מחפש פתרונות: "הכי קל להאשים את המאמן". קטש: "כולם שמחים שגל מקל מגיע"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אז זהו זה. הפועל חולון קיוותה להשיג הערב (שני) את נצחונה השני העונה במשחק החוץ הקשה בגן נר, אבל מתברר כי עולם כנמהגו נוהג. הקבוצה הנפלאה של עודד קטש דילגה מעל החולונים כשפתחה שלוש פעמים פער דו-ספרתי במשחק, ועל אף שהחבורה של עמיר עוזי הצליחה לחזור למשחק פעמיים מתוך שלוש הפעמים, זה לא הספיק. גלבוע/גליל נתנה עוד הצגה של כדורסל בדרך ל-78:92, וחולון? ייתכן והערב ראינו את משחקו האחרון של עמיר עוזי כמאמן הקבוצה. כך או כך, למחזיקת הגביע יש צרור של בעיות. לא בטוח שמאמן חדש יספיק כדי לפתור את כולן.

גוני מחכה למקל

"ניצחנו את המשחק הזה שלוש פעמים", התלוצץ מאמן גלבוע/גליל, עודד קטש, עם סיום המשחק. "בכל פעם כשהרגשנו ביטחון עלה לשחקנים הצעירים שלנו לראש ואיבדנו את היתרון. בסך הכל טוב שזה נגמר ככה". באשר לג'רמי פארגו, שנתן עוד משחק טוב עם 23 נקודות, אמר המאמן המנצח: "הוא לא נכנס למשחק הכי טוב, ולהיות מסוגל לעלות ככה לרבע הרביעי זה מה שאני אוהב בו, גם אם לא הולך לו הוא תמיד נשאר שם ודקת מנוחה מספיקה לו".

המאמן של גלבוע המשיך: "דאגתי מהמשחק הזה, וראינו את זה על המגרש, שלא הצלחנו לשמור על ריכוז לאורך זמן. בחמשת המחזורים הראשונים לא היינו פייבוריטים חד משמעיים, אבל לפי התוצאות לכולם היה ברור שאנחנו פייבוריטים הערב וזה נכנס לראש של השחקנים. דווקא בגלל זה חששתי. בדקות שהיינו מרוכזים ושהרגשנו את החרב על הצוואר, הראינו יכולות טובות הגנתיות. אסור לנו להתייחס שאנחנו יותר טובים מקבוצה אחרת. אנחנו עדיין צעירים, ועדיין יש לנו את החסרונות שלנו. צריך לבוא ולעשות את העבודה, ולהוכיח את זה כל יום מחדש כמו השחקנים הכי גדולים בעולם".

המאמן של גלבוע/גליל עבר להתייחס לאחר מכן לגל מקל, שצפוי להצטרף לקבוצתו בימים הקרובים, כשיקבל את השחרור ממכבי תל אביב: "גל הוא שחקן שהיה אצלנו, וכולם שמחים. הוא הרוויח את הזכות להגיע לפה". באשר לשילוב של מקל עם גוני יזרעאלי, שהיה מצוין הערב, אמר קטש "גוני עשה באמת שינוי גדול, בשנה שעברה זה דרש המון אנרגיות לאמן אותו, וזה פגע בעיקר בו. אני מאמין שהוא הבין את זה, הוא לא טיפש, הוא הבין את הסיטואציה. הוא השחקן שהכי כיף לאמן השנה, יש לו הרבה כדורסל. אנחנו קבוצה שיש לה מטרות, ואנחנו רוצים להסתכל קדימה. ההשתלבות של גל יכולה לקדם אותנו. גם גוני יבין שעדיף להיות בקבוצה מנצחת, אולי הוא יכל לשחק יותר דקות בקבוצה אחרת, אבל הוא רצה להיות בקבוצה מנצחת, וזה רק יכול לקדם את הקריירה שלו".

יזרעאלי עצמו, שהיה מצוין מהספסל, הוסיף: "מול מכבי הכי קל לבוא מוכן, אבל מול קבוצה כזאת צריך גם לבוא מוכנים, כי עכשיו מצפים מאיתנו לנצח וזו סיטואציה שאנחנו לא מכירים עד עכשיו. דיברנו על זה, זה לא עזר כל כך אבל אני מקווה שבסוף הדברים הסתדרו. אנחנו צריכים להסתדר גם כשפארגו לא טוב, אבל עם הזמן יהיה יותר טוב". באשר לשיתוף הפעולה הצפוי והמחודש עם גל מקל, אמר הרכז: "אני לא חושש למעמד שלי אם גל מקל יצטרף, אני עובד קשה והשנה עברתי שינוי גדול, ואני סומך על הקבוצה שתדע לחבר שחקן שיוכל לעזור לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עוזי מצפה לשינוי

מנגד, כבר לא ברור מה יהיה עם הפועל חולון. אמת, גלבוע/גליל העונה היא אחת הקבוצות הטובות בליגה, ולנצח אותה בגן נר זו משימה לא פשוטה לכל הדיעות, אבל בכל זאת - מחזיקת הגביע נראית רע מאוד, והסגל שלה לא נראה כאחד שיכול להשאירה בליגה. מי שעומד בראש הסגל הזה הוא עמיר עוזי, שנחל הערב את הפסדו השישי ברציפות, במה שעשוי היה להיות משחקו האחרון בתפקיד.

"הייתה איזו התפרקות בתחילת הרבע הרביעי, בחצי הראשון עשינו עבודה טובה מאוד על פארגו, בחצי השני הוא עשה עבודה טובה עלינו", אמר המאמן המפסיד והמאוכזב עם סיום המשחק. "שחקנים שלהם נכנסו למומנטום וזה מה שקרה בסיום. האוהדים צועקים לי כבר הרבה זמן, לפחות שבועיים, אני מנסה להתמקד במה שאני מתמקד, אני חושב שאנחנו עושים את המקסימום עם מה שיש. היינו מאוד קצרים היום, ואני מקווה מאוד שיהיה שינוי, לפחות ברמת השחקנים, שיגיע לפחות עוד זר וכשהפצועים יחזרו ניראה אחרת".

"אם הייתי חושב שזה גדול עליי לא הייתי בתפקיד הזה. אם הייתי חושב שאני הבעיה, לא הייתי פה. חסר לנו עוד יוצר, גם ההנהלה יודעת. יש לנו בעיות תקציביות להביא את השחקן הזה. אני מאוד מעריך את השחקנים שלי כי יש המון תסכול בקבוצה, החבר'ה עובדים קשה ונותנים את הכל על המגרש. תמיד הכי קל להאשים את המאמן, כי הוא עומד בראש המערכת המקצועית. אין לי טענה לקהל. הקהל של חולון הביא את הקבוצה לאיפה שהיא הייתה בשנים האחרונות, ואני מקווה שהם ימשיכו. אני מקווה שהם יהיו סבלניים, וההנהלה תעשה עוד קצת כדי שנוכל להביא את הניצחון הזה".

אבי אליהו, מנקודות האור הבודדות של חולון הערב, הוסיף: "ניסיתי לקחת את הצ'אנס בשתי ידיים, נתתי את הכל, וזה לא הספיק. אני לא יכול להגיד לך שאנחנו משחקים טוב. חמישה משחקים אנחנו מובילים בשלושה רבעים, ואז נופלים ברבע הרביעי. משבוע לשבוע זה לא יהיה קל. עמדנו טוב מול הפועל ירושלים, והראינו שאנחנו לא מפחדים. אני מקווה שמול מכבי אנחנו נבוא כמו גברים, וגם מול בני השרון אנחנו לא נופלים מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully