וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקה של ירושלים בסלוניקי ישודר בערוץ 33

אחרי מאמצים רבים, השיגו דני קליין וראשי הערוץ הראשון את השידור המיוחל למשחק היורוקאפ ביוון (שלישי, 21:00)

אוהדי הפועל ירושלים יכולים לנשום הערב (שני) לרווחה, כשבשעות האחרונות הצליחו ראשי מחלקת הספורט של הערוץ הראשון להסדיר שידור של משחק החוץ של הקבוצה מחר (שלישי, 21:00, ערוץ 33) ביוון מול אריס סלוניקי במסגרת היורוקאפ. המהלך הצליח כתוצאה מלחציו של יו"ר הפועל ירושלים דני קליין, שדאג להסדיר את נושא זכויות השידור, ואחרי מאמצים כבירים שלו בצוותא עם ראשי הערוץ הראשון הושג השידור.

מוקדם יותר הבוקר המריאה הקבוצה ליוון, ומחר, כאמור, היא תנסה להשיג את נצחונה השני במפעל מול יריבתה היוונית החזקה. כזכור, בשבוע שעבר, במשחק הבכורה שלה במפעל, ניצחה הפועל ירושלים 76:89 את שאולאי. עם האדומים המריאו 80 אוהדים, שינסו לגרום לגיא גודס ושחקניו להרגיש כמו בבית באולם הקשה בסלוניקי. החדשות הטובות מכיוונו של מאמן הקבוצה, גיא גודס, היא שממש כמו בניצחון של ירושלים על עירוני נהריה ביום שבת, גם מחר הוא יהנה מסגל מלא. מי שצפוי לקבל עוד דקות משחק בשורות האדומים הוא פו ג'טר, שהרשים עד כה בצמד משחקיו עבור הקבוצה מהבירה.

"אריס קבוצה מדהימה", אמר גיא גודס לאתר הרשמי של הקבוצה לאחר הנחיתה ביוון. "נבנתה כאן קבוצת יורוליג לכל דבר, עם סגל מאוד רחב, מגוון ואתלטי. יהיה מאוד קשה לשחק כאן, בייחוד עם האווירה שמחכה לנו עם האוהדים, אבל אני מאמין בחניכים שלי, ומאמין שנוכל לנצח ביום טוב שלנו. נצטרך להגיע למשחק מאוד מרוכזים ומאוד מפוקסים, אחרת אין לנו סיכוי".

בדומה לירושלים, גם אריס הרשימה במשחקה הראשון העונה ביורוקאפ, כשניצחה 68:73 בקרואטיה את זאדאר החזקה. בליגה המקומית זה הולך קצת יותר קשה לחבורה מסלוניקי, שהפסידה עד שלושה מחמשת משחקיה הראשונים. מאמן הקבוצה הוא פוטיס קציקאריס, שאימן בעבר בדינמו סנט פטרסבורג ובולנסיה. כוכבי הקבוצה הם האמריקאים, קיידרן קלארק, ג'רמי ריצ'ארדסון וארון מיילס, כשגם בגזרה המקומית ניתן למצוא שמות מרשימים כגון ניקוס חציברטאס, דימוס דיקודיס ומיכאיליס קקיוזיס. עם זאת, השם הבולט בקבוצה הוא זה של המצטרף הטרי ביותר אליה, חואן דיקסון, עד לא מזמן שחקן רוטציה לגיטימי ב-NBA.

"הפועל ירושלים היא קבוצה מאוד מהירה, ושחקניה מאוד מוכשרים בזריקות מבחוץ. צירופו של פו ג'טר הפך אותם לעוד יותר חזקים", ניתח קציקאריס את יחסי הכוחות בין הקבוצות. "הם טובים מאוד במשחק המעבר ונצטרך לדעת לעצור את זה". רכז הקבוצה, ארון מיילס, הוסיף: "יהיה משחק קשוח. להפועל ירושלים יש הרבה שחקנים אמריקאים ואמרו לנו שזו קבוצה שיכולה להיות מאוד מסוכנת במגרש הפתוח. אנחנו רוצים להמשיך את רצף הנצחונות שלנו ולשמור על מקומנו בראש בית ג'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully