וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את מכבי חיפה 0:1

מחצית ראשונה נהדרת של הצהובים הספיקה כדי לנצח את מכבי חיפה 0:1. מאיוקה בשער מדהים (5) סידר לנמני שלוש נקודות

מכבי חיפה איבדה הערב (שני) נקודות ראשונות העונה, אחרי שהפסידה למכבי תל אביב 1:0 במשחק שנעל את המחזור ה-11. האלופה קיוותה להשוות את שיא הניצחונות מפתיחת העונה ולחזור לכרמל עם שלוש נקודות נוספות, אבל מכבי תל אביב "המחודשת" המשיכה במומנטום של המחזור האחרון בבאר שבע והוכיחה שיש לה מה למכור גם מול הקבוצה הכי טובה בארץ. עמנואל מאיוקה כבש את שער הניצחון לצהובים בדקה החמישית.

מכבי תל אביב השתוותה בכמות הנקודות שלה לבני יהודה, וגם ביחס השערים. עם זאת, היא טיפסה למקום השלישי מאחר והיא כבשה העונה יותר שערים מהזהובים.

עמנואל מאיוקה שחקן מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
ככה מזעזעים אלופה. מאיוקה והחברים/ברני ארדוב

קשה לשלב את ההגדרה "הפתעה" במשחק מרכזי, אבל אי אפשר שלא להיות מופתעים מיכולתה של מכבי תל אביב. זה התחיל לפני שבוע בוסרמיל, והגיע לשיאו הערב עם קצב מטורף במשחק ההתקפה במחצית הראשונה (בעיקר בזכות עמנואל מאיוקה ואיביצה אילייב) ומשחק הגנה משובח במחצית השניה, כשהשחקן המפתיע מכולם היה ניסו קפילוטו הצעיר, שקיבל קרדיט בהרכב על חשבונו של טומאסיץ' החולה, והוכיח שיש בלם עתיד במכבי תל אביב.

במכבי חיפה בנו על שלומי ארבייטמן בהתקפה, אבל פרט להזדמנות קורצת דווקא מצידו של הבלם טשיירה בדקה השלישית, הירוקים לא הגיעו ליותר מדי מצבים במשחק הזה. אמנם ההגנה של מכבי תל אביב נתנה את משחקה הטוב ביותר העונה, אבל זה עדיין לא אומר שאלישע לוי לא צריך לעשות חושבים, ולנתח את הבעיות שבאו לידי ביטוי לאורך כל הקמפיין בליגת האלופות.

מהלך המשחק

דקה 3 - הזדמנות ראשונה לחיפה במשחק. כדור רוחב מצא את טשיירה במרכז הרחבה, הפורטוגלי בעט לפינה של השער, אבל לירן שטראובר הציל את המארחים בהדיפה נהדרת.

דקה 5 - שער! איביצה אילייב שלח כדור לעמנואל מאיוקה, שחיכה לו בצדו השמאלי של קו ה-16, הסתובב לכיוון השער ושלח בעיטה מסובבת לרשת. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 26 - גיז'רמו ישראלביץ' הכניס כדור לתוך הרחבה, אל איביצה אילייב שמצא את עצמו מול השער ובעט לקורה.

דקה 31 - הזדמנות גדולה לחיפה. כדור רוחב מצד ימין של דבאלישווילי מצא את הראש של גדיר, שהוריד ליניב קטן. האחרון בעט ממרכז הרחבה, אבל שטראובר הדף בגופו.

דקה 49 - רגע של מחלוקת כאשר מוחמד גדיר ספק נפל ספק נדחף ברחבה על ידי ניסו קפילוטו. השופט אלי חכמון בחר להתעלם.

דקה 69 - שרן ייני חטף כדור להגנת חיפה והכניס למאיוקה, שהחמיץ ממרכז הרחבה.

דקה 76 - התקפה מתפרצת למכבי תל אביב. עמנואל מאיוקה בחר לבעוט כדור סתמי מרחוק במקום למסור לשני שחקנים חופשיים.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, ניסו קפילוטו, רונאלד ראלדס, רוני גפני, שרן ייני, ליאור ז'אן, גיז'רמו ישראלביץ', תמיר כחלון (יובל אבידור, 73), איביצ'ה אילייב (יוסי שבחון, 67), עמנואל מאיוקה (אנדריי קומאץ' ,81)

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה; בירם כיאל (ליאור רפאלוב, 72), ג'ון קולמה, עלי עותמאן (מוחמד גדיר, 28), יניב קטן, שלומי ארבייטמן (אייל גולסה, 46); ולדימיר דבאלישווילי

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully