וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק יואינג רוצה לאמן את הנטס

שחקן העבר הגדול של הניקס הוא אחד המועמדים לרשת את לורנס פרנק בקבוצה הכושלת: "בהחלט אשמח לאמן אותם"

יממה לאחר שפיטרו את לורנס פרנק ומספר שעות אחרי שהשוו את שיא הליגה להפסדים רצופים בפתיחת העונה, בניו ג'רזי מנסים להסתכל קדימה. מי שאימן הלילה (בין ראשון לשני) את החבורה הצעירה של הנטס להפסדם ה-17 ברציפות מול הלייקרס, 106:87, היה טום באריס, עוזר המאמן של פרנק. הלילה כבר מחכה לנטס משחק קשה נוסף, הפעם מול דאלאס, כשהפסד נוסף יכניס אותם לספרי ההיסטוריה בקונטקסט לא חיובי במיוחד.

בלי קשר לתוצאת המשחק, המשימה הראשונה של הנטס היא מציאת מאמן חדש. אם בשעות שלאחר פיטוריו של של פרנק היה נדמה כי האדם שיקבל את התפקיד יהיה הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, קיקי וונדוויי, היום נראה כאילו הצטרפו מועמדים נוספים לרשימה. השם הבולט ביותר הוא דווקא שחקן העבר של היריבה הגדולה של הנטס, פטריק יואינג, שמשמש כיום כעוזר מאמן באורלנדו.

"כמובן שאשמח לקבל את התפקיד", אמר סנטר העבר הגדול הלילה, אחרי שהמג'יק ניצחו בגארדן את ניו יורק. "כך אחזור הביתה. אני עדיין גר בניו ג'רזי, ומעוניין בהזדמנות כך שכן, בהחלט אשמח לאמן את הנטס". יואינג מונה לעוזר מאמן באורלנדו בקיץ 2007, והוא משמש בתפקיד עד היום, כשחלק גדול מההשתפרות של דוויט הווארד בשורות המג'יק נזקף לזכותו, זכר לעבודה האישית הרבה של השניים יחדיו.

עם זאת יואינג, כאמור, הוא לא המועמד הבלעדי לתפקיד. כפי שזה נראה כרגע, רשימת המועמדים של בעלי הקבוצה, רוד ת'ורן, כוללת את אייברי ג'ונסון, דווין קייסי, סם מיצ'ל, רג'י תיאוס, פי ג'יי קארליסימו, אריק מאלסמן, טרי פורטר וכאמור, גם קיקי ונדוויי. "אראיין מספר מועמדים", אמר ת'ורן, שלא פסל גם אפשרות לפיה אחד מעוזרי המאמנים יירש את פרנק. "בכל אופן, לא אקח מישהו לתקופה ארוכה כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully