וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אירלנד לא תהיה הנבחרת ה-33 במונדיאל"

פיפ"א מאשרת שאירלנד ביקשה להיכנס למונדיאל, בלאטר: "הם יצורפו לרשימת המתנה". אפשרות: שופטי רחבה בגביע העולם

ניצחונה השנוי במחלוקת של נבחרת צרפת על נבחרת אירלנד, שהביא את הטריקולור לעלות למונדיאל בעזרת ידו של תיירי הנרי, ממשיך להעסיק את פיפ"א. ראשי ההתאחדות האירית נפגשו בשבוע שעבר עם נשיא ההתאחדות העולמית ספ בלאטר, ושוחחו איתו על השלכות המקרה.

היום (שני) הכריז בלאטר הודיע כי אירלנד תוכל להיכנס לרשימת ההמתנה של הנבחרות למונדיאל, מה שאומר שבקשתה המעניינת של ההתאחדות האירית להיות הנבחרת ה-33 באליפות העולם לא תתקבל, אך תעלה לדיון. כמו כן, אמר בלאטר שהם צריכים לשקול מחדש את שיטת הפלייאוף הנהוגה.

"באופן טבעי הם לא שמחו עם מה שקרה, ושאלו בצנעה האם הם יוכלו להיות הנבחרת ה-33 במונדיאל", סיפר בלאטר. "אביא את הבקשה לידיעת פיפ"א, אבל אם נכניס אותם למונדיאל, נצטרך לעשות כך גם עם קוסטה ריקה". כזכור, גם קוסטה ריקה, כמו צרפת, נפגעה מהחלטת שופט שגויה במשחק הפלייאוף שלה נגד אורוגוואי. מדבריו של בלאטר, כאמור, ניתן להבין כי כניסה של אירלנד למונדיאל היא כנבחרת 33 היא לא אפשרית.

בלאטר הוסיף כי ייתכן ששופטים נוספים ייקחו חלק במשחקי המונדיאל, על מנת לעזור לשופטים הראשיים ולקוונים, כמו הניסוי שנערך במסגרת הליגה האירופית, שם מתופקדים שופטי רחבה נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully