וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: תל אביב ממשיכה במגמת המהפך

הקבוצה המשתפרת עדיין ללא הפסד לאחר 2:56 מרשים על באר שבע. ירושלים נקמה במודיעין על ההפסד בגמר העונה שעברה

בפעם הראשונה העונה ב-IFL, נרשמה דומיננטיות מצד הקבוצות האורחות. ביום שישי בדרום, הביסה "מייקס פלייס" תל אביב את הנחיל השחור מבאר שבע 2:56, ההפרש הגדול ביותר בתולדות הליגה. תמיר אלטרמן הוביל את המתקפה עם שלושה טאצ'דאונים במחצית הראשונה, ויוני רובין, הקוורטבק המחליף, זרק לשתי שישיות ברבע האחרון. תל אביב הייתה גדולה על באר שבע לאורך כל המשחק, וללא ספק היא הקבוצה המשתפרת ביותר משנה שעברה, כשהיא מובילה את הליגה עם שני ניצחונות ואפס הפסדים.

במוצאי שבת אירחה "דנסינג קאמל" פיונירס את "ביג בלו" ירושלים למשחק המעניין של המחזור, שחזור של משחק הגמר מהשנה שעברה. הפעם מודיעין לא עמדה בלחץ, וביג בלו חזרה הביתה עם ניצחון 14:20 וגם נקמה על המפגש ההוא. לקוורטבק הירושלמי איתי אשכנזי ולתופס שלו עידן ירון יש כימיה נהדרת, וביחד ייצרו את שלושת הטאצ'דאונים הירושלמים. בעוד משחק הריצה של מודיעין היה יעיל (164 יארדים), משחק המסירות שלהם לא עומד בציפיות עם אפס השלמות מעשרה ניסיונות.

ביג בלו, כמו מייקס פלייס, בלתי מנוצחים העונה, אך בשל הפרש נקודות תל אביב מובילה כרגע. לפי המשחקים הראשונים בליגה, נראה שמאזן הכוחות בליגה משתנה. בשנה שעברה תל אביב והקינגס היו במקומות האחרונים, ועכשיו שתי הקבוצות נראות כמו אלו שיכולות להוביל עד לשלבים האחרונים של העונה.

במחזור הקרוב של ליגת התאקל בישראל תארח באר את חיפה ביום שישי בשעה 13.00, ובמוצ"ש תל אביב תארח את המורדים מיהודה במגרש האימונים של הפעל תל אביב בוולפסון ב-20.45.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully