וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ניואלס עלתה לפסגה

גברה 0:1 על קולון בסנטה פה וניצלה את הפסדה של בנפילד 2:1 לראסינג קלוב יממה לפני כן. סן לורנצו-בוקה 0:3

במחזור הקודם בליגה הארגנטינאית (ה-15) זה היה נראה שבנפילד מתקרבת מאוד לעשות היסטוריה, כאשר היא פתחה פער בן שתי נקודות על יריבתה במאבק האליפות המרתק באפרטורה, ניואלס אולד בויס, לאחר שהאחרונה סיימה את משחקה בתיקו. שבוע עבר והסדר השתנה.

בנפילד הופתעה במחזור ה-16, כשנוצחה בביתה בלילה שבין ראשון לשני על ידי ראסינג קלוב 2:1 וניצחון של ניואלס הלילה (בין שני לשלישי) בסנטה פה על קולון 0:1, השיב אותה למקום הראשון וקירב אותה לאליפות שישית בהיסטוריה.

קולון סנטה פה - ניואלס אולד בויס 1:0

שער של חואקין בוגוסיאן האורוגוואי, שסובב שלושה שחקני הגנה מארחים לפני ששלח את הכדור לרשת בדקה ה-65, עשה את העבודה עבור ניואלס. האורחת בילתה את 20 הדקות האחרונות בעשרה שחקנים אחרי שהוגו בריינטוס הורחק בצהוב שני בעוון בזבוזי זמן, אבל לא שמטה את היתרון ועלתה למקום הראשון.

בנפילד - ראסינג קלוב 2:1

מוליכת הליגה ערב המחזור ביקשה להישאר ראשונה ולפתוח פער על המתחרות שלה בקרב האליפות, אלא שהרגליים של שחקני הקבוצה שלא לקחה אליפות מעולם בארגנטינה, רעדו. מתיאס מרטינז העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה השמינית, כששמונה דקות לאחר מכן ה"טנק" סנטיאגו סילבה איזן, אלא שגבריאל מרסדו חתם את התוצאה (64) ועשה הפתעה גדולה, שבדיעבד הורידה את בנפילד מהראש.

ריבר פלייט - אסטודיאנטס 1:1

מי שלא תיקח כבר אליפות היא מחזיקת גביע הליברטדורס, אסטודיאנטס, שסיימה את משחקה בתיקו עם המיז'ונריוס. זה היה משחקה ה-18 בליגה של אסטודיאנטס, וכאשר היא מרוחקת חמש נקודות מהמוליכה ונותר לה משחק אחד, חלומות האליפות שלה נגוזו עם שער שוויון עמוק בתוספת הזמן של אריאל אורטגה, לאחר שליאנדרו דסבאטו (32) כבש ראשון.

טיגרה - ולז סרספילד 3:0

מי שעדיין לא אמרה נואש, למרות שהיא מרוחקת חמש נקודות מבנפילד לאחר הניצחון שלה על טיגרה היא ולז, שנהנתה משערים של וולדו פונסה (27, 91) ואמיליאנו פפה (84) כדי להשיג שלוש נקודות מול האחרונה בטבלה. טיגרה ספגה העונה כבר 38 שערים.

סן לורנצו - בוקה ג'וניורס 0:3

סנלו לא התחשבה בבוקה ובמצבה העגום, באופן יחסי, כאשר הביסה אותה. גם סן לורנצו, שקיוותה להניף את הצלחת, רחוקה מאוד מהתואר, חרף הניצחון. גסטון אגירה (9, 20) ופביאן בורדגראיי (53) כבשו.

אינדפנדיינטה - הורקאן 0:2

השדים האדומים גם חשבו בחלק מסוים מן העונה להיות גבוה בצמרת, אבל שאיפות לחוד ומציאות לחוד. למרות הניצחון, משעריהם של לאונל גלאנו (47), דריו גאנדין (88), אינדפנדיינטה רחוקה דיה מהמקום הראשון.

תוצאות נוספות:

רוסאריו סנטראל - אתלטיקו טוקומן 1:1
לרוסאריו: גיז'רמו בורדיסו (8), לטוקומן: פאביו אסקובר (77).

צ'אקריטה ג'וניורס - גודוי קרוז 1:2
לצ'אקריטה: מתיאס אלוסטיזה (26), דייגו מוראלס (95), לגודוי קרוז: אריאל רוחאס (76).

עדכון ראשון: 30.11 9:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully