וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ירו פרארה: "דייגו לא עושה מה שאני אומר לו"

מאמן יובנטוס כועס על הכוכב. ייתכן שמשחקה נגד אינטר יופסק אם יהיו קריאות גזעניות. הונטלאר: "אמרתי לכולם שאלחם"

כנראה שההפסד אמש (ראשון) במחזור הליגה ה-14 של יובנטוס הוציא את מאמן הביאנקונרי צ'ירו פרארה מהכלים, והוא לא חסך ביקורת מהכוכב הגדול של הקבוצה, דייגו. פרארה רטן על הברזילאי שהוא לא ממלא הוראותיו.

"יש לו את הרצון לקבל כל הזמן את הכדור פעמים רבות", פרארה אמר לאחר ההפסד 2:0 לקליארי בסרדיניה, "אבל הוא חייב לעבוד על האספקטים שהמאמן מבקש ממנו. הוא לא תמיד עושה את זה. עם זאת, אני בטוח שהוא ישתפר.

"מעל הכול", הוסיף פרארה, "עודדתי את דייגו לחפש ולמצוא לחדור יותר לכיוון שער היריבה. זו לא רק הייתה הבעיה שלו במשחק, אלא גם של מרקיסיו, לדוגמא. דייגו הוא שחקן גדול. אני אמשיף לדחוף אותו כדי שהוא ישחק קרוב יותר לשער היריבה ויהיה נחוש והחלטי שם".

ומה לדייגו היה לומר על ההפסד: "שיחקנו רע. לא הצלחנו להראות את המשחק שלנו והפסדנו שלוש נקודות שהיו עוזרות לנו מאוד במאבק האליפות. התוצאה נגד קליארי פגעה קשה בסיכויינו לזכות בסקודטו. אנחנו חייבים לפתוח דף חדש במשחק הקרוב נגד אינטר. אסור לנו להפסיד משחקים נוספים ונקווה שאינטר תמעד".

ההפסד של יובה מגיע אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה, אבל גם אחרי ההפסד בליגת האלופות בבורדו (2:0), כאשר לגברת הזקנה נותר שם משחק יחיד, מול באיירן מינכן, בקרב העלייה לשמינית הגמר. ההפסד בליגה הוריד אותה למקום השלישי, שמונה נקודות מאינטר, כשמילאן עקפה אותה הודות לניצחונה הדרמטי.

באיטליה עובדים נגד הגזענות

לא רק יובנטוס מתכוננת לדרבי ד'איטליה נגד אינטר, אלא גם ארגון השחקנים האיטלקי, שהודיע כי המשחק בין השתיים ייעצר במידה שיישמעו מהיציעים קריאות גזעניות. "קשה לעצור משחק באמצע, אבל אם רוצים לנצח את הגזענות אסור לפחד לעשות את זה", אמר יו"ר ארגון השחקנים סרג'יו קאמפנה. יוזמה הזויה? לא.

ההתאחדות האיטלקית התגייסה למען המטרה, ויו"ר ההתאחדות ג'אנקרלו אבטה הודיע כי שופט המשחק, בתיאום עם המשטרה, יוכל לעצור את המשחק ל-10 דקות אם ייקראו קריאות גזעניות. קפטן אינטר חאבייר זאנטי הצהיר כי לא יהסס לגשת לשופט אם ישמע קריאות גזעניות. בעונה שעברה אוהדי יובנטוס קראו קריאות גזעניות נגד חלוץ אינטר, האיטלקי מריו באלוטלי, והזברות נקנסו ונענשו במשחק רדיוס.

מילאן מצאה צייד

אחת הבעיות של מילאן העונה היא היעדרו של חלוץ אימתני בחוד או חוליית התקפה קטלנית שתנצח עבור הרוסונרי משחקים. אמנם פיפו אינזאגי הקשיש ישנו, ואלשנדרה פאטו מפציע פעם בפעם, אולם למילאן אין שחקן חוד עליו היא יכולה להישען רגעי האמת. במחזור ליגת האלופות האחרון היה זה מרקו בוריילו שהרשית נגד מארסיי, ואמש (ראשון) בקטאניה היה זה קלאס יאן הונטלאר שהעניק למילאן שני שערים דרמטיים בתוספת הזמן, וניצחון 0:2. זו לא הייתה סתם תרומה מהספסל, אלא פריצת דרך עבור ההולנדי, שבהופעתו השמינית במדי הדיאבלו כבש את שני השערים הראשונים שלו בקבוצה. "ברור שלראות את כולם שמחים בסוף וחוגגים יחד גורם לי שמחה", אמר הונטלאר בסיום, "אמרתי לכולם במועדון שאני אשחק עבור מילאן ואלחם. הייתי צריך כמה גולים ובהתחלה זה היה קשה, לא שיחקתי טוב. אני מקווה שנשתפר עכשיו".

אינזאגי, שבישל להולנדי את השער הראשון והיה מעורב בשני, החמיא לחברו להתקפה, שיכולתו העניקה למילאן שלוש נקודות. "אני שמח שהשתמשנו בקלאס", אמר סופר-פיפו ל"סקיי איטליה", "אתה תמיד חייב להיות מוכן כשקוראים לך לעלות מהספסל ואני שמח עבור הונטלאר, כי בדרך כלל אני לא מבשל גולים. שיחקנו קרוב אחד לשני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully