וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמני מחלקת הנוער של ירושלים מאיימים בשביתה

30.11.2009 / 9:45

דרשו מההנהלה תנאים סוציאלים, לא נענו והכריזו על סכסוך עבודה. הקבוצה המריאה ליוון, גודס: "זה מבחן מאוד מעניין"

יותם רונן

צילום ועריכה: נועם אשל

אחרי הניצחון על עירוני נהריה בליגה, בהפועל ירושלים מקווים להמשיך במומנטום החיובי גם באירופה, והבוקר (שני) המריאו גיא גודס ושחקניו לסלוניקי למשחק נגד אריס במסגרת המחזור השני של היורוקאפ. במחזור הפתיחה ירושלים ניצחה את שאולאי 76:89, וברצונה לשמור על ראשות בית ג' גם אחרי המפגש עם היוונים.

"הליגה היוונית זו ליגה שפחות רצה, יותר אגרסיבית, עם יותר גוף", אמר המאמן גודס לפני ההמראה, והתייחס למה שצפוי לשחקניו מהיריבה, "הם משחקים לאט ומבוקר, ברור שאנחנו קבוצה שרוצה לרוץ, אבל צריך לרוץ מבוקר, זאת אומרת לרוץ מתי שצריך לרוץ, כשהם במומנטום צריך לעצור קצת ולשחק תרגילים. זה מבחן מאוד מעניין עבורנו, זאת קבוצה ברמה מאוד גבוהה עם גבוהים וגארדים מצוינים, וצריך לעשות את ההתאמות בהתאם".

"יש להם תקציב גבוה, שחקנים יוונים עם ניסיון, שלושה רכזים זרים, אבל אחרי שני ניצחונות רצופים עם המומנטום שלנו, נראה איך יילך", הוסיף גארד הקבוצה יובל נעימי.

"ברור שלנצח משחק כזה נותן פוש קדימה לשלב הבא", סיכם גודס, "הכל אפשרי, צריך לבוא מרוכזים, אפשר לנצח שם, ברור שצריך לעשות משחק גדול, אנחנו משחקים נגד קבוצת יורוליג לגיטימית".

מאמן באגודת ירושלים: "הגיע הזמן שמעמד המאמן יטופל"

מאמני מחלקת הנוער של הפועל ירושלים מאיימים להשבית את פעילותם, וזאת בעקבות יחס ההנהלה כלפיהם כעובדים. אנשי המחלקה דרשו מההנהלה תנאים סוציאליים דוגמת דמי הבראה, ימי מחלה וחופשה וזכויות אחרות המגיעות לעובד, אולם דרישותיהם לא נענו על ידי ההנהלה.

"פוצצו את המשא ומתן ואנחנו מתארגנים", אומר אחד ממאמני המחלקה. "מרגע שסכסוך העבודה נכנס לתוקף אנחנו רשאים תוך שבועיים להתחיל לשבות. לדעתי זה תקדים, כל הסיפור של מעמד המאמן שמדברים עליו - אז הגיע שיטופל".

הפועל ירושלים המריאה הבוקר (שני) ליוון למשחק נגד אריס סלוניקי במסגרת מחזור המשחקים השני של היורוקאפ. את תגובת ההנהלה לא ניתן להשיג לפי שעה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully