וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו חזרה לפסגה, ליון אכזבה

הקבוצה של לורן בלאן הביסה 0:3 בחוץ את נאנסי וחזרה לראש הטבלה. ליון סיימה ב-1:1 ביתי עם ראן ועלתה למקום השני

יממה לאחר הפסדה של אוקזר 1:0 לפאריס סן ז'רמן, חזרה אלופת צרפת בורדו למקום הראשון בליג 1. הקבוצה של לורן בלאן התאוששה משני ההפסדים הרצופים בליגה וגברה 0:3 בחוץ על נאנסי מהתחתית. ליון אמנם עלתה למקום השני, אך אכזבה עם 1:1 ביתי במשחקה נגד ראן.

נאנסי - בורדו 3:0

אחרי ההפסדים לליל ו-ולנסיין, אלופת צרפת חזרה להציג יכולת טובה ודורסנית. החגיגה החלה בדקה ה-25. פרננדו הברזילאי, שכבש גם נגד יובנטוס בליגת האלופות, הרשית בבעיטה מ-18 מטרים לאחר בישול של יואן גופראן. בדקה ה-61 הוביל שיתוף פעולה בין בנואה טרמולינאס ו-וונדל באגף השמאלי לשער של האחרון. את החגיגה חתם גופראן שניצל מסירה של ירוסלב פלאסיל וקבע 0:3 גדול לבורדו, שכזכור תגיע לישראל בעוד שבוע וחצי למפגש עם מכבי חיפה.

ליון - ראן 1:1

ליון פספסה את ההזדמנות להידבק לבורדו עם 1:1 ביתי מאכזב נגד ראן ותוצאת תיקו שלישית ברציפות. אסמואה גיאן העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-14, אך ליסנדרו לופז איזן בבעיטה חופשית בדקה ה-42 עם שערו החמישי העונה בליגה. הנקודה הספיקה לליון על מנת לעלות למקום השני, אך הנתון הזה ודאי לא ינחם אף אחד במועדון הערב.

לה מאן - סנט אטיין 1:1

קרב התחתית בסטאד לאון בולי הסתיים בחלוקת נקודות ומעמדו של מאמן לה מאן פאולו דוארטה נותר מעורער. אילן דחק מקרוב בדקה ה-18 והעלה את האורחים ליתרון. אנטוני לה טאלק נגח את שער השוויון בדקה ה-73 וקטע רצף של ארבעה הפסדים רצופים ללה מאן, שעדיין רחוקה חמש נקודות מחוף מבטחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully