וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר שייע פייגנבוים

מאמן ארסנל תירץ אחרי ה-3:0 מול צ'לסי: "התוצאה לא משקפת, שלטנו במשחק, השופט טעה". אופטימיות זהירה בליברפול

אכזבה גדולה נרשמה היום (ראשון) באיצטדיון האמירויות, לאחר שארסנל הובסה 3:0 בדרבי הלונדוני על ידי צ'לסי. ארסנל אולי תקפה יותר ולפרקים נראתה מסוכנת, אבל צ'לסי הייתה זו שכבשה שלושה שערים, ובדיעבד השיגה ניצחון די קליל על הקבוצה הנאיבית של ארסן ונגר. צמד של דרוגבה ועוד אחד עצמי של ורמאלן העניקו לכחולים את הניצחון, והם כרגע מוליכים בחמש נקודות על האלופה מנצ'סטר יונייטד וב-11 (!) נקודות על ארסנל. כשדידייה דרוגבה שיגר בעיטה שנעצרה ברשת של מנואל אלמוניה, וצ'לסי עלתה ל-0:3 בדקה ה-86, היה נדמה כי ארסנל מושפלת, אולם זה לא היה הסוף. רק כשדרוגבה חילק חתימות לאוהדי ארסנל, היה אפשר לעמוד על גודל המבוכה באיצטדיון האמירויות.

"אנחנו משחקים ממש טוב", התמוגג בסיום קפטן הכחולים ג'ון טרי, "יש לנו הרבה ביטחון ורוח קבוצתית נהדרת, ועכשיו רק צריך להמשיך ככה. ידענו שהם יפתחו את המחצית השנייה בלחץ, ראינו קלטות שלהם ואנחנו מכירים אותם היטב. אין ספק שכשהם מחזיקים בכדור הם מאוד מסוכנים, אבל עמדנו בלחץ, יצאנו קדימה, ואני חושב שהחלק הקדמי שלנו וההתקפה היו מצוינים. אנלקה ודידייה התפרשו לצדדים, והקשרים שלנו ניצלו את השטחים הפנויים ועשו להם הרבה בעיות".

מאמן ארסנל ארסן ונגר נאלץ שוב לחפש תירוצים סטייל שייע וציין ש"התוצאה לא משקפת את המתרחש על המגרש". כמו כן התייחס ונגר לשער של ארשבין שנפסל על ידי השופט בהחלטה מפוקפקת במצב של 0:2. "שחקן של צ'לסי נגע בכדור", אמר ונגר על ההחלטה של השופט, "זו הייתה טעות שיפוט קריטית. זה מאוד חשוב אם אתה מתחיל את המחצית בפיגור 2:0 או בפיגור 2:1, יש לזה חשיובות פסיכולוגית עצומה".

ונגר הכחיש את הטענה לפיה צ'לסי פשוט ניצחה בבריונות את קבוצתו הרכה. "צ'לסי היא קבוצה בעלת חוסן פיזי, אבל זה יהיה פשטני מדי לקבל רושם כזה. לא זה מה שניצח להם את המשחק", אמר ונגר, והתייחס לכובש המצד דרוגבה: "הוא לא עשה, בקושי נגע בכדור. אני חושב שבשער הראשון הכדור פשוט פגע בו במקרה".

קרלו אנצ'לוטי, מנגד, שיבח את שחקניו. "יש לנו יכולות פיזיות, אבל יש לנו הרבה יכולות אחרות", אמר האיטלקי, "הקישור שלנו ניצח את המשחק, וגם ההגנה שלנו התגוננה בצורה אינטליגנטית. זה נכון שארסנל החזיקה הרבה בכדור במחצית הראשונה, אבל בכל פעם שזכינו בכדור היינו מאוד מסוכנים בהתקפות הנגד".

בניטז: "פפה אחד השוערים הטובים בעולם"

אחרי מפח הנפש בליגת האלופות, חזרה הערב (ראשון) ליברפול למאבקי הליגה ועשתה זאת בצורה מוצלחת עם ניצחון חוץ 0:2 על אברטון בדרבי. בעיטה של חבאייר מסצ'ראנו בדקה ה-12 פגעה בג'וזף יובו והכניעה את טים הווארד, דירק קויט כבש 10 דקות לסיום המשחק ורפא בניטז יצא מרוצה מההתמודדות.

"זה היה ניצחון מאוד חשוב", אמר המאמן הספרדי אחרי המשחק, "ניצחנו בדברצן באמצע השבוע וידענו שאנחנו צריכים להמשיך לנצח. משחקי דרבי הם תמיד קשים וחשובים, כך שהניצחון היום יכול לתת לנו דחיפה רצינית לקראת המשך העונה. עלינו בטבלה ואנחנו מאוד שמחים".

בניטז גם החמיא לשוער פפה ריינה, שבמצב של 0:1 ביצע עצירה כפולה לנגיחה של טים קייהיל ולבעיטה של מרואן פלאיני ולמעשה מנע מהטופיז לשוב למשחק: "זו הייתה עצירה גדולה של פפה. הוא הראה שהוא שוער ברמה הגבוהה ביותר. כשהחתמנו אותו ידענו כמה הוא טוב והוא עדיין לומד ומשתפר. מבחינתי הוא אחד מהשוערים הטובים בעולם והיום הוא שוב הראה את זה".

בצד הכחול של הדרבי נרשמה אכזבה גדולה נטכח העובדה שאברטון לא נפלה מליברפול, אבל עדיין נכנעה ורשמה הפסד שביעי העונה ב-14 מחזורי ליגה. "אני מאוכזב", אמר המאמן דייויד מויס, "לא הגיע לנו להפסיד. היו לנו הזדמנויות, היינו במשחק לכל אורכו. השחקנים נתנו מעצמם וזו הסיבה בגללה האוהדים מחאו להם כפיים בסיום".

מויס הוסיף: "הייתי מאוד ביקורתי בנוגע להפסדים העונה, אבל היום אני לא יכול לבקר את הקבוצה. היינו חסרי מזל בשער הראשון ואני לא יודע כמה ליברפול הגיעה לחצי שלנו בתחילת המחצית השנייה. אני נותן קרדיט לשחקנים, הם המשיכו להלחם לאורך כל המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully