וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: לא רוצות להתאושש

הפועל כפר סבא ואחווה עראבה המידרדרות נפרדו בתיקו 0:0, בת ים ניצחה 1:2 במרמורק, הפועל ירושלים-בית"ר-שמשון 2:2

בסוף השבוע שוב התבצע חילופי גברא בפסגת הליגה הלאומית, כאשר עירוני קרית שמונה עלתה למקום הראשון, הפועל נצרת עילית טיפסה לשני ועירוני רמת השרון, שהוליכה את הליגה ערב המחזור ה-11, ירדה למקום השלישי בעקבות הפסדה למכבי הרצליה.

הערב (שני) היו יכולות הפועל כפר סבא ואחווה עראבה להצטרף למאבקי הצמרת, אך השתיים המשיכו במומנטום הרע של שתיהן וסיימו ב-0:0. גם עירוני בת ים מכוונת גבוה, והניצחון 1:2 על מרמורק הקפיץ אותה למקום הרביעי. בקרב מרכז טבלה
התארח לופא קדוש עם בית"ר שמשון תל אביב אצל קבוצתו לשעבר, הפועל ירושלים, והשתיים נפרדו בתיקו 2:2.

הפועל כפר סבא - אחווה עראבה 0:0

הקבוצה הצעירה של תומר קשטן איבדה גובה במחזורים האחרונים, ואחרי שהובילה את הטבלה במספר שלבים נוצחה פעמיים על ידי בת ים ונצרת עילית וירדה למקום החמישי. כפר סבא גילתה במשחקים האלה הגנה חלשה שספגה שבעה שערים, אבל הפעם היא פגשה קבוצה אחת בנפילה חופשית. עראבה שניצחה רק פעם אחת בשבעת המחזורים האחרונים לא כבשה כבר שלושה מחזורים, והעימות בין השתיים לא הוליד אפילו שער אחד לרפואה.

הפועל מרמורק - עירוני בת ים 2:1

המשחק הראשון של היום העניק למרמורק הזדמנות לצאת מהמצב הקשה אליו נקלעה, אבל הרחובותיים ספגו הפסד רביעי ברציפות ונותרו עמוק במקום האחרון. לרוע מזלם של עופר פביאן ושחקניו הם פגשו את קבוצת החוץ הטובה בליגה בדמותה של בת ים, שרצתה מצידה לחזור למסלול הניצחונות. זוהר חוגג העלה את האורחים ליתרון ראשון בדקה ה-40, לפני שרון ברבי המקומי הצליח לאזן בדקה ה-72, אבל המילה האחרונה הייתה של בת ים ושל מאור עשור שכבש את שער הניצחון בדקה ה-80.

הפועל ירושלים - בית"ר שמשון תל אביב 2:2

המפגש בין לופא קדוש לקבוצתו לשעבר סיפק ארבעה שערים שהותירו את שתי הקבוצות במרכז הטבלה. התל אביבים שנראו טוב במחזורים האחרונים עלו ראשונים ליתרון משער של מארק אנופה בדקה ה-13, שי אהרון איזן במהירות כעבור שלוש דקות. בדקה ה-36 השלים אהרון הלוהט צמד והפך את התוצאה, אבל עוד לפני הירידה להפסקה כבש מור שקד בדקה ה-44 וחילק את הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully