וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידנקו זכה במאסטרס: "אולי עכשיו יכירו אותי ברוסיה"

ניקולאי דוידנקו הפך לרוסי הראשון שזוכה בטורניר המאסטרס אחרי 3:6, 4:6 בגמר על דל פורטו: "עכשיו אוכל לקנות דירה"

שמונת השחקנים הטובים ביותר בעולם הגיעו לטורניר סיום העונה בלונדון, ולאחר שלל דרמות ומאבקים, רק אחד נותר עומד: ניקולאי דוידנקו. הרוסי, שהבטיח את הופעתו במאסטרס רק שבוע לפני הטורניר כבר הזמין כרטיסי טיסה למאלדיבים לחופשה, אבל הופעה טובה בשלבים המוקדמים של הטורניר, בצירוף עם ניצחון סנסציוני על אחד, רוג'ר פדרר בחצי הגמר, אילצו אותו להשהות את החופשה, ולהתייצב לגמר מון חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי. להבדיל משאר המשחקים עד כה בטורניר, דווקא הגמר היה מעט חד צדדי, והרוסי סגר את הסיפור כבר אחרי שעה ו-25 דקות, עם 3:6, 4:6 ותואר יוקרתי בכיס. עכשיו, עם מיליון וחצי דולרים בכיס על העבודה הקשה, הוא יכול לצאת לחופש.

דל פוטרו לא הצליח להסתדר עם ההגשות של דוידנקו במערכה הראשונה, והרוסי ניצל זאת עד תום, בדרך לשבירה מוקדת שהעלתה אותו ליתרון 1:3. הארגנטינאי החל להיות מתוסכל, ופספס גם הזדמנות טובה לשבור את הרוסי, כשזה ביצע שגיאה כפולה, אבל דוידנקו החזיק מעמד, ושייט אל הניצחון של המערכה הראשונה ב-38 דקות. דל פוטרו סבל מאחוזי הגשה נמוכים במערכה השניה, ובאופן כללי נראה עייף יותר מיריבו. פעמיים עמד הארגנטינאי בפני שבירתו של הרוסי, אבל דוידנקו, עם הגשות טובות, חזר לחיים בכל פעם, ולא איפשר לדל פוטרו לנצלן. הרוסי נראה ממוקד מאוד בניצחון, וסיים את העבודה עם הגשות טובות, ניצח 4:6 את המערכה השניה, זכה בטורניר היוקרתי, והפך לרוסי הראשון שמניף את הגביע.

"כולם מסתכלים כל הזמן על פדרר ונדאל", אמר בסיום דוידנקו, שזכה בתואר ה-19 שלו בקריירה, "אולי עכשיו יכירו גם אותי ואהיה קצת מפורסם פה בלונדון. אני מקווה שזה יפרסם אותי גם ברוסיה, זה מאוד חשוב לי. תמיד איכזב אותי ששיחקתי מול מראט ו-80 אחוז מהקהל היה בעדו. אולי עכשיו, כשמראט פרש, הקהל ברוסיה יהיה קצת בעדי".

דוידנקו התייחס לתוכניותיו הכלכליות העתידיות. "אין ספק שאבזבז עכשיו הרבה כסף בחופשה שלי במלדיביים", יודע הטניסאי, "אבל עדיין אין לי דירה. אולי עם המיליון הזה אוכל להרשות לעצמי לקנות לי דירה במוסקבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully