וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קלאס האס

הונטלאר כבש צמד בתוספת הזמן ב-0:2 של מילאן השנייה על קטאניה. 0:1 לאינטר על פיורנטינה, יובה הפסידה 2:0 לקליארי

שבוע לפני הדרבי ד'איטליה בין יובנטוס לאינטר, ונראה כי העוקץ הוצא מהמשחק הגדול. האלופה חזרה היום (ראשון) לליגה אחרי ההפסד הצורב בברצלונה, וניצחה את פיורנטינה 0:1 בזכות פנדל מוצלח של דייגו מיליטו. לשמחתה, היא הגדילה לשמונה נקודות את הפער מיובנטוס, שהפסידה 2:0 לקליארי המפתיעה. מילאן ניצלה זאת ועלתה למקום השני, כשגברה 0:2 על קטאניה בתוספת הזמן. רומא השיגה ניצחון שני ברציפות, הפעם 1:2 על אטאלנטה, בעוד פארמה ונאפולי נפרדו ב-1:1.

אינטר - פיורנטינה 0:1

האלופה האיטלקית חזרה לליגה אחרי שקיבלה שיעור בקאמפ נואו מברצלונה. באיטליה אינטר ניצחה שישה משבעת משחקיה האחרונים ויצרה יתרון ברור בפסגה. הנשיא מאסימו מוראטי העניק גיבוי מלא למאמנו ז'וזה מוריניו למרות עוד כישלון אירופי שעלול אפילו להפוך למחדל עם הדחה בשלב הבתים, והפורטוגלי קיווה לנצל את משחק הבית מול פיורנטינה על מנת להתאושש.

הוויולה הפסידו במחזור הקודם לפארמה בבית והגיעו ללא הכוכב אדריאן מוטו. ריקרדו קווארסמה פתח באופן מתפיע בהרכב של אינטר, שנחלצה מפיגור מוקדם מול הזדמנויות של אלברטו ג'ילארדינו. בדקה ה-50 נגח וולטר סמואל לשער והקפיץ את אוהדי הנראזורי, אך השער נפסל בגלל עבירה של הבלם הארגנטינאי. בדקה ה-85 הוכשל דייגו מיליטו ברחבה, והארגנטינאי ניגש לעצמו על מנת לסיים את סיפור המשחק ואולי העונה כולה.

קליארי - יובנטוס 0:2

שבוע לפני הדרבי ד'איטליה, כל שרצתה יובנטוס זה לאסוף עוד שלוש נקודות לקראת הקרב הגדול מול אינטר בטורינו. אלא שלקליארי המפתיעה היו תוכניות אחרות. המארחים, שנעצרו במחזור הקודם על ידי מילאן לאחר ארבעה ניצחונות רצופים, תפסו את ההולכה בדקה ה-30 משער אדיר של ננה הברזילאי.

יובה, שחזרה מאוכזבת מצרפת אחרי ההפסד לבורדו שהשאיר את המאבק על הכרטיס לשלב הבא מול באיירן מינכן פתוח לגמרי, המשיכה בצורה רעה את רצף המשחקים החשוב ביותר שלה העונה. דייגו עוד ניסה עם בעיטות מרחוק, אך שחקני הגברת הזקנה מיעטו לסכן את שערה של קליארי, גם לאחר כניסתו של אלסנדרו דל פיירו. בדקה ה-89 אלסנדרו מאטרי ניער בקלות את פאביו קנבארו, גילגל פנימה מול ג'אנלואיג'י בופון ושלח את הביאנקונרי לטורינו בבושת פנים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

קטאניה - מילאן 2:0

הרוסונרי הגיעו לסיציליה במטרה להאריך את רצף הניצחונות שלהם לארבעה ועל הדרך לנצל את הפסדה של יובנטוס על מנת לטפס למקום השני. קטאניה, מנגד, ידעה שניצחון יעלה אותה מעל הקו האדום, אך לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון היא בעיקר חשבה על איך להשיג נקודה שלא הופיעה בתכנונים המוקדמים בתחילת העונה.

אנדראה פירלו ריצה עונש הרחקה ונעדר מהרכב מילאן, אותו הובילו רונאלדיניו ופאטו. מילאן החזיקה ביותר ביותר משני שליש מזמן המשחק, אך לא ניצלה את יתרונה בשדה לכדי הבקעה ומריאנו אנדוחאר לא נדרש למאמצים מיוחדים בשערה של קטאניה. לקראת הסיום שלח לאונרדו גם את פיליפו אינזאגי וקלאס יאן הונטלאר לכר הדשא, וההולנדי הושיע עם שעריו הראשונים במדי הרוסונרי. שתי דקות בתוך תוספת הזמן ניצל הונטלאר טעות של אנדוחאר שלא עצר בעיטה פשוטה, ושתי דקות לאחר מכן הקפיץ מעליו בשער גדול. מילאן במקום השני.

אטאלנטה - רומא 2:1

הג'יאלורוסי חזרו לחייך בשבוע שעבר עם חזרתו של פרנצ'סקו טוטי, שכבש שלושער והוביל את רומא לניצחון 1:3 על בארי. הערב עמד מולו החבר לשעבר מנבחרת איטליה, אנטוניו קונטה, שרצה לברוח עם קבוצתו מהאזור המסוכן. פאביו צ'ראבולו העלה את אטאלנטה ליתרון בדקה ה-14, אך רומא לחצה והשיגה את השיוויון בדקה ה-44, אז דויד פיזארו הגביה קרן ומירקו ווצ'יניץ' נגח פנימה. בדקה ה-64 הושלם המהפך, כשווצ'יניץ' הפעם בתפקיד המבשל, סידר לסימונה פרוטה נגיחה מחמישה מטרים לרשת.

פארמה - נאפולי 1:1

כשהיא ללא הפסד מאז מונה וולטר מצארי למאמן, יצאה נאפולי למשחק חוץ קשה בטארדיני מול פארמה החמישית. האורחים לא מצאו את הרשת בשני משחקיהם הקודמים ולשם כך הוקפץ להרכב חרמן דניס. בדקה ה-32 החזיר החלוץ הארגנטינאי על האמון בו, כשהמשיך פנימה מסירה של כריסטיאן מאג'יו. פארמה השתפרה לאחר ההפסקה, ובדקה ה-86 איזנה מפנדל של ניקולה אמורוסו הוותיק.

משחקים נוספים:

קייבו - פאלרמו 0:1
לקייבו: אלביס אברוסקאטו (54)

בארי - סיינה 1:2
לבארי: לבארי: אנדראה מאסיילו (78), ג'וזפה גרקו (90). לסיינה: סימונה ורגאסולה (3)

לאציו - בולוניה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully